3. No vittu ei se oo mun muija!

28 0 0
                                    

Adelen pov

Saavun kotiini. Belle rientää sohvalle ja hypähtää siihen. Riisun kenkäni ja suuntaan vessaan. Teen tarpeeni ja pesen kädet. Pesen meikkini ja vaihdan vaatteeni t-paitaan sekä shortseihin. Katson punaisia viiltoja kädessäni. Huokaisen. Ne olisivat tuossa vielä kauan. Asetun sohvalle ja laitan netflixin päälle televisiostani. En kiinnitä huomiota ohjelmaan, koska Aleksilta oli tullut viesti.

(Al:Aleksi A: Adele!)

Al: Moikka! Vaikutit jotenkin tosi mukavalta, niin haluisitko tututstua jotenkin paremmin?

A: Joo toki!

Al: Okei noh, minkä ikänen sä oot😂

A: No siis ens kuussa 21, mutta vielä 20.

Al: Selvä. Soitaks sä jotain tai mitä sä harrastat? Ja onks sulla lemmikkei yms?

A: No siis soitan viulua, kitarakin sujuu jonkin verran ja laulan ihan omaksi huvikseni. Ja mulla ln koira, Belle ja sitten viljakäärme, Viki.

Al: ai okei! Käärmeet on aikas cooleja, mutta pelottavia. Mutta siis oisko sulla kiinnostusta tulla mun kanssa studiolle? Siis mun ja sen apinalauman studiolle?

A: Ai haluaisinko? Tottakai!

Al: hyvä! Siellä olis vaan minä ja sinä, voit vaikka ottaa viulun mukaan, toki studio on Helsingissä, mutta mä lähen muutenki huomenna jätkien kanssa takas Helsinkiin, niin oisko kiinnostusta tulla mukaan?

A: Joo tottakai! Mun kaveri voi varmaankin ottaa Bellen ja Vikin. Laitan nopeeta viestiä sille!

Al: Okei!

Aleksin pov

Olimme sitten sopineet että tuo melkein tuntematon Adele tulisi mukaan Helsinkiin. Laitan bc:n yhteiseen ryhmään viestiä että käyhän Adelen mukaan tulo.

Lallin lapset🍺🥄

A: Hei pojaatt! Sopisko et mun uus frendi tulis meiän mukaan Helsinkii?

Jp: Joo mulle käy, kerro vaan ensin siit

J: JOO KERRO SIIT, ONKS MEIÄN PIKKU ALEL MUIJA

T: Mulle käy

A: No siis se on Adele, 20v nainen ja soittaa viulua, se on se kelle soitettii lanssi.

Jp: Eli Ale sul on muija?!

A: No vittu ei se oo mun muija!

Jp: Vielä😏

Siirryn Adelen nimen kohtana ja painan siitä.

Adele: Joo se käy! Alan pakkailemaan, mutta siis joo :D

Al: Joo, ihan rauhassa vaan.

Adelen pov

Alan pakkaamaan. Siteitä, vaatteita jne. Pesen hampaani ja pakkaan nekin. Huokaisten menen keittiöön ja avaan jääkaapin oven. Nappaan ylähyllyltä valmis salaatin ja syön sen. Selailen puhelintani ja laitan Bellen kamat valmiiksi. Roosa tulee hakemaan Belleä ja Vikiä pian. Avaan Vikin terraarion ja otan tuon kädelleni. "Hei kaunokainen," sanon ja tuo sihisee minulle. Lasken tuon takaisin terraarioon ja menen avaamaan oven Roosalle. Belle tulee mukanani ja kytken sen hihnaan. "Soita jos tulee jotain." Sanon ja annan tuolle laukun jossa on  Vikin ja Bellen tavarat ja itse Viki. Roosa nyökkää ja katoaa rappukäytävään.  Menen sänkyyni ja luen hetken. Nukahdan.

Herään seuraavana aamuna herätykseeni joka on kello 5.20. Olen aika pirteä ja hetken pyörimisen jälkeen menen keittiöön. Otan itselleni margariinin ja leivän ja teen iselleni matkalle leipää. Otan jogurtin ja syön sen puhelinta selaillen. Kämpässäni on aika hiljaista, ilman Belleä. Tajuan, että missäköhän minö majoituisin Helsingissä. Soitan hätäisenä Aleksille.

Saanko mä olla aina tässä? II Blind channelWhere stories live. Discover now