5. Apinoiden ja Adelen baari-ilta

18 0 1
                                    

⚠️ITSEMRHA YRITYS TW!⚠️

Adelen pov

Olen nukahtamis pisteessä. Haukottelen ja nukahdan sohvalle, istumisasentoon.

Adelen uni:

Istun Aleksin kämpässä. "MIKÄ VITTU SUA VAIVAA?! MITÄ SÄ SIINÄ VIELÄ ISTUT! ULOS!" Aleksi huutaa minulle. Lähden täyttä juoksua ulos. Ilman mitään, kenkiä tai muuta sellaista. Missään ei näy ketään. Hetken juoksun jälkeen vastaan tulevat muut viisi. "Adele, miks sä vielä oot täällä? Oot ihan kamala ihminen ja et antsais elää enää sekuntiakaan." Niko ja Joel sanovat. "Mieti vähän, luuletko sä että me oikeasti haluttais tollanen typerä, läski kömpelys pilaamaan meidän ura?" Tommi sanoo. Kuulostaa oudolta, erittäin oudolta tuon miehen suusta. "Luulteko sä, että sä oot hyväki laulaja, viulun soittaja tai kitaristi? Ai luulet? No sitte oot kyllä väärässä!" Joonas sanoo. Olli nyökkää ja lähden juoksu jalkaa kohti siltaa. Pojat lähtevät juoksemaan perääni, mutta karistan heidät matkalla. Pian saavun sillalle ja nousen kaiteelle. Hyppään.

Hätkähdän hereille. "Luojan kiitos sä heräsit!" Niko sanoo ja halaa Ollin kanssa minua. Olen läpimärkä kyyneleistä. Se oli onneksi vain unta. "P-paljonko kello?" Kysyn tärisevällä äänelläni. "Kohta kakstoista." Niko sanoo. "Hei Olli mä varmaan lähen nyt" tuo jatkaa ja ruskeahiuskinen basisti nyökkää. Niko kerää juttunsa ja kävelee eteiseen. Pian ulko-ovi käy ja jäämme Ollin kanssa kahdestaan. "Adele" Olli sanoo. Katson tuota kysyvästi. "Näiks sä painajista?" Hän jatkaa. Nielaisen ja nyökkään. "Mitä siinä tapahtui?" Olli kysyy ja alan selittämään. Saan selitettyä ja nukahdamme molemmat sohvalle.

Aleksin pov

Herään aamulla aikaisin. Nousen sängystä ja kävelen keittiöön. . Alan tekemään aamupalaa. Laitan kaakaon mikroon ja teen sillävälin leipää. Syön leipäni ja juon kaakaoni. Laitan Rillalle ruoat. "Rillaa!" Huudan. Ei mitään. "Rilla?" Huutelen. Lähden hätääntyneenö etsimään ympäri kämppääni koiraa. Huomaan, että Adelekaan ei ole täällä. "Kautta Joonaksenpaljaanperseen, missä vitussa ne on?!" Puhelen yksikseni. Soitan Adelelle, mutta tytön puhelin on sohvalla. "Ei vittu!" Mutisen ja laitan bändin ryhmään viestiä.

Lallin lapset🥄🍺

Al: Nyt jos jollakin on näköhavaintoja Adelesta, tai Rillasta niin kertoo mulle!

Jp: Sori frendi, en oo nähny, mites ne nyt tollas katos?

Al: No Adele lähti viemään Rillan ulos eilen illalla, eikä oo tullu sen jälkee takasi :/

J: Ei oo tullu nähtyä

T: En minäkää oo nähny.

Al: No jos joku näkee nii sanokaa sille että tulee suorinta tietä tänne?!

T: Joo.

N: Se on Ollilla, sil ei ollu avaimia eikä puhelinta ja sä olit jo nukkumassa.

Al: Okei?

Soitan Ollille. Parin piippauksen jälkeen kuuluu ihanan basistimme aamuääni. "MISSÄ HELVETISSÄ ADELE ON?!" Huudan. "Lähti just kävelemään sulle." Tuo vastaa. Huokaisen helpotuksesta. "Oliko sulla muuta?" Tuo jatkaa. "Ei, no mut kiitti hei." Sanon ja lopetan puhelun. Saan ryhmäämme viestin.

Lallin lapset🥄🍺

J: Käviskö tänää baari-ilta? Vakkaris?

Jp: EHDOTTOMASTI!🍺

T: No voin tulla kuskaa teitä lapsukaisia

N: Mä oon messissä!

O: Meikäläinenki tulee

Al: Minä ja Adele tullaan.

Jp: KOKO KONKKARONKKA BAARII!

Mitäköhän tästäkin tulee? Baari-ilta, ft, Adele ja Bcn apinat.

TIMESKIP, ILTA: KAIKKI OVAT BAARISSA

Adelen pov

Istun kuuden miehen seuraan. Kaikista eniten, juonut on varmaankin Joonas. Olen itsekin vetänyt pari. Joonas ja Joel lähtevät tanssimaan. "Mä meen käymään, vessassa.." sanon ja nousen. Lähden vessoja  kohden. Menen yhteen vessakopeista. Teen asiani ja pesen käteni. Kävelen takaisin poikien luokse ja paikalla pöydän lähellä on enää Aleksi ja Tommi. "Aleksii, mennään tanssii!" Sanon ja lähdemme. Alamme tanssimaan ja painaudun lähemmäs miestä. Menemme tanssilattian nurkkaan. Pitempi mies yhdistää huulemme ja suutelemme intohimoisesti. "Ei täällä." Kuiskaan ja kävelemme huojuen takaisin Tommin luo. "VoIkS sÄ NaKkAa MeiÄt?" Kysyn humalassa. Tommi kerää kaikki ja lähdemme ajamaan.

Pääsemme Aleksin kotiin ja kävelemme kohti hissiä. Suutelemme hississä ja kävelemme Aleksin asunnon sisään. Riisumne takkimme ja kenkämme ja siirrymme makuuhuoneeseen. Pian housumme, paitamme ja muut lentävät lattialle.

Asioita joita en aijo kirjoittaa-

Herään alasti Aleksin vierestä. En muista mitään. Olimme baarissa ja päädyimme sänkyyn, on ainut mitä muistan eiliseltä. Puen ripeästi päälleni ja siirryn vessaan. Halaan vessanpönttöä ja oksennan. Saan kaiken ulos ja huoppuen kävelen keittiöön. Ajattelen unessani sanottuja sanoja. Kävelen takaisin vessaan. Nostan hieman paitaani. Näytän lihavalta, rumalta lehmältä.

_____________________________________
Sanoja 641

Mä lopetan tähän tän luvun <3

Saanko mä olla aina tässä? II Blind channelWhere stories live. Discover now