301.Bölüm;Mor Eyalet Bölgesi İskelet Adam
"Biz de girelim!"
Dahilerin çoğunun içeri girdiğini gören Lin Xuan ve Huang Hao, olay yerinden kayboldu.
Kafatası Vadisi'ne girer girmez, tüyleri diken diken eden rüzgar insanların tüylerinin diken diken olmasına neden oldu. Cesetler her yerdeydi, küflü giysilerle kaplıydı. Sayısız yıllardır ölüydüler.
Bir dahi, yanlışlıkla yerde beyaz bir toza dönüşen bir kemik koluna bastı. Soğuk bir rüzgarla hiçliğe dönüşerek istemsizce iki adım geri gitmesine ve ürkek hissetmesine neden oldu.
Lin Xuan aniden durdu. Küçük adam, beyaz kemikli bir elinde paslı bir ruhani eseri almasını bağırırken izledi.
"Ölülere ait olan şeylerin gitmesine bile izin vermiyor musun?" Huang Hao'nun yüzü küçümsemeyle doluydu.
Silahları dikkatle gözlemleyen Lin Xuan bunu duyduğunda, gözlerini Huang Hao'ya çevirdi. Ellerini çırptı ve ayağa kalktı, "Bu beyaz kemikli ellerdeki manevi eserler yüksek seviyede değil ve maneviyatını çoktan yitirdi. Cennet Yükseliş Kulesi son açıldığında burada ölen dahiler onları geride bırakmalı."
Kemiklerin çoğu küle dönmüştü, ancak burada yüz binlerce dahinin öldüğü, içeri giren dahilerin 30 katından fazla olduğu görülebiliyordu. Antik çağın dahileri şimdikinden çok daha canavardı.
"Lin Xuan!"
Lin Xuan bu sesi duyduğunda başını kaldırdı. Beichen Lan ve diğerleri yürüdüler.
Nan Nan, Lin Xuan'ın kollarına koştu ve ona sevimli bir yüzle baktı, "Kardeş Lin Xuan!"
Lin Xuan gülümsedi ve Nan Nan'ın küçük kafasını ovuşturdu. Onun uygulamasının yeni bir atılım yaptığını keşfetmesine şaşırdı.
Sadece birkaç gündür ayrı olduklarını bilmek gerekiyordu. Dolaşım Deniz Alemine girdikten sonra, yetişimleri son derece yavaştı. Manevi denizlerindeki manevi qi'yi doldurmaları gerekiyordu. Her dolduğunda, manevi denizleri bir daireyi genişletirdi. Dokuz kez bir sirkülasyonla Dolaşım Deniz Aleminin zirvesine ulaşabilirlerdi.
Hazineler olmasaydı, gelişiminin birkaç gün içinde kırılması imkansızdı.
Huang Hao'nun fiziği zaten bir gizemdi ama şimdi Nan Nan vardı.
Lin Xuan tam konuşmak üzereydi ki yüzlerce fit uzunluğunda bir iskelet bir patlama ile herkesin önünde belirdi. Yaydığı baskı, Temel Oluşturma âlemi yetişimcilerini neredeyse yerde diz çökecek hale getirdi.
Bu iskeleti görünce, mevcut tüm dahilerin ifadeleri büyük ölçüde değişti.
Dolaşım Deniz Alemi yetişimcileri bile biraz kararsızdı, gözlerinde ciddi bir ifade vardı.
Lin Xuan'ın gözbebekleri daraldı. Diğerleri bu iskeletin içini göremedi, ama o görebiliyordu. Vücudundaki tanıdık baskı, açıkça Mor Eyalet Bölgesi'nin gücüydü. Bu şey aslında sekizinci seviyede ortaya çıkmıştı.
"Bu... Ne kadar güçlü bir iskelet!"
"Ölen İskelet Kabilesinin uzmanları kuklalara dönüşmüş olabilir mi?"
Büyük ailelerin bazı seçkinleri tartıştı.
İskeletteki her kemik, bir insan yetişimcisinin beli kadar kalındı. İskeletin ön tarafı hayalet kafalarla oyulmuş pullarla kaplıydı ve sanki bir bakışta insanın zihnini etkileyebilirmiş gibi görünüyordu.
"İskelet ırkı neden Kaynak Gökyüzü Kıtasında ortaya çıksın?" Kalabalıkta şaşkın bir ses duyuldu ve herkes başını salladı.
Eski zamanlarda, Kaynak Gökyüzü Kıtasının dışında istila eden güçler vardı. Güçlü ırklardan biri de iskelet ırkıydı. Sonunda, insan uzmanları tarafından yenildiler. Çok sayıda iskelet uzmanı Kaynak Gökyüzü Kıtasından çekildi ve hatta cesetlerini aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[2.KISIM]Reincarnated As A Baby? My Cry Is A Dragon Roar.
Fantasy[2.KISIM] ༺ÇEVİRİDİR༻