311.Bölüm;Çeşitli Büyük Grupların Hareketleri
Beyaz Gökyüzü Ticaret Odası başkanının elindeki bardak bir çatırtıyla yere düştü. Tamamen habersizdi ve şok olmuş bir ifadesi vardı.
Diğer beş kişi başkanın yaptıklarını görünce birbirlerine bakmadan edemediler.
"Başkan, ne oldu?" Şişman bir adam ayağa kalktı ve sordu.
Beyaz Gökyüzü Ticaret Odası başkanı tepki gösterdi ve herkese gülümsedi, "Lin ailesinin atası yine atılım yaptı. Bu sevindirici bir konu. Herkes, lütfen beni affedin!"
Beyaz Gökyüzü Ticaret Odası başkanı özür dileyen bir ifade ortaya koydu ve ayrılmak için döndü.
"10 bin yaşındaki lingzhi'yi hazırlayın, hayır, 10 on bin yaşındaki lingzhi'yi onu tebrik etmek için hazırlayın!"
Az önce ayağa kalkan şişman adam afalladı ve aceleyle tepki verdi.
"Şimdi hatırlıyorum. Hala yapacak bir şeyim var. Affedersiniz!" Bunu söyledikten sonra aceleyle gitti.
Lin ailesinin mevcut gücü her geçen gün artıyordu. Kuzey Azure Kıtasının bir numaralı ailesi olduklarını söylemek abartı olmazdı.
Kuzey Azure Kıtası'nın efendisi Yükseliş Ölümsüz Hanedanına karşı bile Lin ailesi rekabet edebilecek güce sahipti. Lin ailesine yaltaklanırlarsa, pek çok faydası olacaktı.
Şişman adam doğal olarak bunu gördü. Yapması gereken bir şey olduğunu söyledi ama aslında Lin ailesine gitmek için büyük bir hediye hazırlıyordu.
Diğerleri bunu nasıl göremezdi? Aceleyle ayrıldılar.
Diğer gruplar astlarının raporlarını duyduklarında o kadar sinirlendiler ki neredeyse kan kusacaklardı.
Büyük Dao'nun sesi eski bir ağaçta yoğunlaşırken çok renkli ışık gökyüzünü doldurdu. Lin ailesinden ışık sütunları birbiri ardına gökyüzüne fırladı ve içme suyu gibi parçalandı. Bu onların gözlerini kırmızı yaptı.
Başlangıçta Lin ailesinin Aziz Çocuğunun yeni doğduğunu ve şu anda ilgi odağı olduğunu düşünmüşlerdi. Bu kadar uzun bir süre sonra Aziz Çocuğun geri çekilmemesinin yanı sıra giderek daha canavar hale gelmesini beklemiyorlardı.
Şimdi, mistik diyara girdikten sonra dahilerinin çoğu ölmüş ya da yaralanmıştı. Tamamen yok edilmeleri ya da geri dönememeleri olmasaydı, muhtemelen ruhları eksik olan pek çok başarıya sahip olmayacaklardı.
Bunu düşününce, bu ailelerin uzmanları giderek daha da öfkelendiler. Ailelerinin aptal gibi olan genç kuşağına baktılar ve neredeyse onları tokatladılar.
Lanet olsun, dehalarına bakın. Bu gençler daha çok çalışamaz mı?
Ailelerin tüm uzmanları iç çekmeden edemedi. Peki ya kızgınlarsa?
"Lin Qingtian, harikasın. Lin ailenizin Aziz Çocuğu da harika!" Lin ailesinin atasıyla aynı neslin uzmanları yardım edemedi, ancak ikna oldular.
"Lin ailesine tebrikler!" Diğer ailelerin uzmanları dişlerini gıcırdatarak söylediler.
Dehalarının çoğu zaten mistik alemde ölmüştü. Genç nesil için umut yoktu. Eski nesil rekabet etmediyse, aile muhtemelen yıkımdan uzak değildi.
Lin ailesinin atasının çoktan vazgeçebileceğini ve ailedeki genç neslin zaten tamamen büyüdüğünü düşünmek, peki ya onlar? Tabutun içine girmek üzereydiler ve hala bu önemsiz meseleler için endişelenmeleri gerekiyordu, tüm bedenleri öfkeden titremeden edemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[2.KISIM]Reincarnated As A Baby? My Cry Is A Dragon Roar.
Fantasi[2.KISIM] ༺ÇEVİRİDİR༻