361-370.Bölümler;

203 20 5
                                    

361.Bölüm;Hukuk Taşı

Sayısız yeşil yılan dışarı fırladı ve Lin Hao'yu ısırdı. Et parçaları yırtılmıştı, bu da onu son derece kanlı gösteriyordu.

Ancak bununla yüzleşen Lin Hao bunu görmezden geldi ve Man She'ye doğru koştu. Yumrukları çarpıştı ve her çarpıştıklarında Lin Hao bir ağız dolusu kan tükürdü.

Uzun bir süre sonra, Man She bile Lin Hao'nun intihara meyilli dövüş stili karşısında hayrete düştü.  Ölümcül saldırıları Lin Hao'ya indiğinde, ikincisi her zaman gücünün yarısını azaltabilir ve Lin Hao'yu ciddiye almaktan başka seçeneği kalmayabilirdi.

"Eh, aşağısı boş mu?"

Bir Altın Ejderha Sarayı salonunda kristaller yere düştü. Net bir ses ve hafif bir yankı, Lin Xuan'ın dikkatini hemen çekti.

Boom! Lin Xuan yere sertçe vurdu.  Yanındaki parçalanmış kayalar hemen batarak zifiri karanlık bir boşluk ortaya çıkardı. Yoğun bir ruhsal qi yüzüne saldırdı ve onu aşağıdaki boşluğun olağanüstü olduğundan daha da emin hale getirdi.

"Hadi içeri girip bir bakalım."  Lin Xuan aşağı atladı. Söğüt Ölümsüz ve Huang Hao yakından takip etti.

Kükreme! Üçü yere iner inmez iblis canavarlarının öfkeli kükremeleri duyuldu.

İki başlı bir piton dilini çıkardı ve sanki kendi topraklarına izinsiz girdikleri için onları azarlıyormuş gibi üçüne baktı.

"Burada koruyan iblis canavarlar var."

Lin Xuan bu iki başlı yılanı boyutlandırdı. Bir iblis canavarına dönüşmesine izin verecek olan Yeni doğan ruh aleminden yarım adım uzaktaydı.Ancak Ölümsüz Söğüt etraftayken, iki başlı yılan anında öldürüldü.

İki başlı yılan yattıktan sonra, genişliği iki kişiden fazla olan bir delik ortaya çıktı.

Üçü içeri girdiğinde içerideki manzara üçünü de şok etti.

Söğüt Ölümsüz bile şok olmuştu.

İçinde dokuz heykel vardı. Zamanın aşındırması altında yüzleri çoktan yok olmuştu ve kim olduklarını söylemek imkansızdı.

Her heykelin başında yoğun ruhsal qi yayan beyaz bir taş yüzüyordu.  İçinde dünyayla belli belirsiz rezonansa giren gizemli bir aura vardı.

Heykelin taş koluna ondan fazla ruhsal ilaç dikilmişti. Her biri değerli bir ilaca yakındı. Lin Xuan'ın adını koyamadığı bazı kişiler bile vardı.

Heykellerin ellerinde de ruh eserleri vardı. Her biri, bir zirve dünya seviye ruh eseriyle karşılaştırılabilirdi.  Ayrıca, dokuz heykelin elindeki manevi qi'nin tümü mızrak gibi mızraklardı.

“Yasa taşı!”

"Aslında kıtada böyle bir şey var."  Dokuz heykelin üzerindeki kayalara bakıldığında, dokuz söğüt dalı dokuz kayayı indirmişti. Söğüt ölümsüz biraz şaşırmıştı.

Lin Xuan'ın şaşkın bir ifadesi vardı ama Söğüt Ölümsüz'ü şok edebilmek kesinlikle sıradan değildi.

"Kıdemli Söğüt Ölümsüz, yasa taşı nedir?"

Söğüt Ölümsüz, yasa taşına dokunmak için bir dal kullandı ve şöyle dedi: "Ruh Oluşumu aleminin altında, Yeni doğan ​​Ruh alemi yetişimcileri bile cennetin ve yeryüzünün ruhsal qi'sini emer.  Kontrol ettikleri güç değişmez.”

"Ancak, Ruh Oluşumu aleminde, yasaların gücünün bir izini kontrol edebilir ve hatta bu dünyayı etkileyebilirsin. Her saldırı yaptığınızda, yasaların çizdiği güç, dünyaya belirli bir miktarda zarar verecektir. Bu yüzden Ruh Oluşumu alemi uygulayıcıları kıtada savaşmayacak ve boşluğa girmeyi seçmeyecek."

[2.KISIM]Reincarnated As A Baby? My Cry Is A Dragon Roar. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin