371-383.Bölümler;

383 23 17
                                    

371.Bölüm;Her Yerde Yıldırım Sıkıntıları

Bu kişi, Beichan ailesinin doğrudan soyundan gelen bir öğrenciydi.  Yüzlerce yıldır Mor Eyaletin zirves

indeydi.  Artık kendini aştığı için o kadar heyecanlıydı ki gözlerinde sadece Lin Xuan vardı.

İfadesi çılgıncaydı, sanki ayık değilmiş gibi.

Çevredeki insanların hepsi alemleri aşıyordu.  O anda, Lin Xuan'a en yakın olan Lin Bao, bir sonraki aleme dokunmak üzereydi.

Ufukta mor yıldırımlar titredi.

Lin Xuan, kılıcı Lin Bao'nun kafasına süren Beichen öğrencisine baktı ve aşağıdan geçen Lin Bao'ya baktı.  Aceleyle Beichen öğrencisini kenara çekti.

"Burası konuşma yeri değil.  Dostum, lütfen beni takip et!”  Lin Xuan tüm yolu koştu ve Beichen öğrencisini dizi oluşumunun merkezinden uzaklaştırdı.

Bu kişi daha yeni kırılmıştı ve birkaç bin yıllık xiulian uygulamasına sahipti.  Lin Bao için yıldırım sıkıntısını engellediyse, bin yıllık ekimi muhtemelen yok olacaktı.

O anda, ilahi şimşek aniden çaldı.  Lin Xuan arkasını döndü ve bu şimşeğin aslında Lei Huangtian'a saldırdığını keşfetti.

Lei Huangtian'ın az önce kırıldığını hatırlıyor gibiydi.  Neden bu sefer tekrar kırmış olabilir?

Lin Xuan, çevredeki insanların fırsatlar elde etmesine izin verebileceğini bilmesine rağmen, bu biraz fazla sık olmadı mı?

Bunu düşününce Lin Xuan gurur duymaktan kendini alamadı.  Bu insanlar onun yüzünden savaşabilir ve hatta tamamen kırılabilirdi.  Getirdiği tesadüfi karşılaşma, hayatlarında karşılaşmak zor olabilir!

Bu seferki tesadüfi karşılaşmanın menzili çok genişti.  Lin Xuan'ın görebildiği kadarıyla, Lin ailesi kampındaki birçok insan kendi tesadüfi karşılaşmalarını elde etmişti.

Ascension Immortal Dynasty'ye yapılan bu seferde, ittifaktaki insan sayısı eşi görülmemiş derecede yüksekti.  Gökyüzünden aşağıya bakıldığında, karanlık bir genişlikti.  Bu anda, hepsi sessizce oturuyor ve Tao'yu kavradılar.

Çok geçmeden gökyüzü yavaş yavaş karardı.  Yukarıya baktıklarında hepsi kara bulutlarla kaplıydı.

Bazı yetiştiriciler, yetiştirme aleminde sadece biraz daha düşüktü.  Lin Xuan'ın bu sefer getirdiği fırsatla, Beichen ailesinin bu doğrudan torunu gibi, hızla ayrıldılar.

Atılımlarından sonraki ışık hala gökyüzünde asılıydı.  Bu, onların atılımından sonra ortaya çıkacak olan hayırlı bir işaretti.

Ancak, şu anda, kara bulutlar bastırdı.  Bunların hepsi, gelişimcilerin kırılmadan önce direnmesi gereken yıldırım musibetleriydi.

Kara bulutlar şehrin üzerine çökerek uğurlu ışığı gizledi.  Bu yıldırım sıkıntısının vahşi olduğu görülebilirdi.

Ancak bu, tek bir kişinin yıldırım sıkıntısı değil, çok sayıda uygulayıcı tarafından toplanan yıldırım sıkıntısıydı.  Kaç kişinin kırıldığı görülebiliyordu!

Lin Xuan, Evrensel Beş Tahıl Resmine gelişigüzel bir şekilde ruhsal qi enjekte etti ve hatta onu altın ejderha qi ile geliştirdi.

Bu kara bulut mürekkep gibiydi.  Şimşek musibetinin gücü bu sefer kesinlikle küçük değildi.  Gök ve yerin kanunları, sıkıntıdan geçen çok fazla insan olduğunu hissetseydi, sıradan ilahi yıldırımdan daha güçlü bir yıldırım musibeti gönderebilirdi.  Kötü olurdu!

[2.KISIM]Reincarnated As A Baby? My Cry Is A Dragon Roar. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin