391-400.Bölümler;

225 23 19
                                    

391.Bölüm;Uzay Parçası

Bir noktada, Lin Xuan aniden sanki son ziyafetten sonra olmuş gibi bir yetişim darboğazına girmiş gibi göründüğünü fark etti.

Nasıl xiulian uygulamış olursa olsun, xiulian uygulamasının hiç artmadığı görülüyordu. Açıkça, zaten zirve alemine ulaşmıştı, ancak ne zaman geçmek istese, her zaman bir adım uzakta görünüyordu.
Yetişime başladığından beri, sorunsuz bir yelken açmıştı. Xiulian yolunda hiçbir zorlukla karşılaşmamıştı. Hatta cennetin oğlu gibiydi ve her seferinde mucizeler oluyordu.
Bu alemde bu kadar uzun süre tutsak kaldığı tek zamandı.

Lin Xuan'ın dantianındaki manevi qi bin kereden fazla dolaşmıştı, ancak manevi qi Altın Çekirdek alemine hiç girmedi. Sanki manevi qi'si dantian'ında her zaman yükseliyordu, ama alem(seviye)kendi kendine geri çekiliyor gibiydi.
Nasıl xiulian uygulamış olursa olsun, sınıra dokunamazdı.

Lin Xuan aniden gözlerini açtı.  Çevreleyen ruhsal qi dağıldı ve yana düşerken figürü sabitlenmedi.

Ağzının kenarlarından kan akıyordu.

Lin Xuan buna inanmadı. Vücudunu destekledi ve Tao'yu anlamak için sessizce oturdu.

Zifiri karanlıkta, Lin Xuan'ın vücudunun çevresinde belli belirsiz antik desenler belirdi. Çevreleyen ruhsal qi, Lin Xuan'ın dantianına yavaş yavaş emilen bir girdap gibiydi.
Yavaş yavaş, Dao sesleri titremeye başladı ve Dao rünleri giderek daha sık ortaya çıktı. Çevreleyen ruhsal qi dalgalanmaları güçlendi.

"Yüksel!"

Lin Xuan'ın bağırışıyla, çevreleyen ruhsal qi hızla döndü. Tüm vücudu göğün ve yerin korkunç ruhsal qi'sini kendine çekti.

Lin Xuan, bu kadar uzun süre sonra geçemeyeceğine göre, bu alemden geçmek için sadece büyük miktarda manevi qi'ye güvenebileceğini hissetti.

Bazen sadece kuvvet ve gücün çarpışması farklı kıvılcımlar yaratabilir.

Bu nedenle, Lin Xuan ruhsal qi girdabını yaratmaya başladı.

Büyük manevi qi fırtınası dünyanın alanını titretti. Dağdaki yoğun sis şimdi daha da kalınlaşmış gibiydi ve Lin Xuan'ı simsiyah bir renk çevreliyordu.
Uzay çatlayana kadar!

Çatırtı!  Çatırtı!

Manevi qi'ye dalmış olan Lin Xuan, paramparça bir ses duymuş gibiydi.

“Ding… Başarı tamamlandı. Uzayı ilk kez parçaladı.”

"uyanmış uzay parçası."

“Göklerin ve yerin kanunları, yukarıda ve aşağıda, solda ve sağda.  Dokuz cennet aynı değildir. Beş elementi kabul edin.”

Çevredeki boşluk aniden çatladı ve çevreleyen ruhsal qi aniden kurumuş gibi görünüyordu. Sis anında kayboldu ve yıldız ışığı dağıldı.
Lin Xuan, ruhsal qi tarafından yaralanan meridyenlerinin o anda aniden iyileşmeye başladığını hissetti.

Gözlerini açtı ve elini uzattı.

Lin Xuan'ın önündeki boşluk kırık bir ayna gibiydi. Ay ışığının ve yıldız ışığının parladığı yerde siyah yara izleri vardı. Sanki tüm alan paramparça olmuştu.

"Mümkün değil. Uzay nasıl parçalanabilir? Bu bir şaka değil mi?"

O anda, Lin Xuan aniden Nuwa'nın cenneti onarma hikayesini hatırladı.

“Bu efsanelerin bir temeli olabilir mi? Gökyüzü gerçekten kırılabilir mi?  Ya bu şey kırılırsa ve yağmur yağarsa?”

O anda Lin Xuan, Qi Dağı İlçesindeki en yüksek dağda duruyordu.  Etrafında sadece rüzgarın sesi ve böceklerin çığlığı vardı. Lin Xuan, her gün gece yarısı xiulian uygulamak için buraya gelirdi.
Bu süre zarfında neden olduğu kargaşanın biraz büyük olduğunu hissetti, bu yüzden etrafta kimsenin olmadığı bir yer buldu. Buradaki boşluğu gerçekten parçalayacağını beklemiyordu.
"Uyandırdığım uzay parçasının ne faydası var? Kırdığım yeri onarmak  için mi?”

[2.KISIM]Reincarnated As A Baby? My Cry Is A Dragon Roar. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin