341.Bölüm;Yaşlı Xie
Şu anda, Kuzey Azure Kıtasındaki tüm aileler Lin ailesinin her hareketine çok dikkat ediyorlardı.
Herkes, Yükseliş Ölümsüz Hanedanlığı'nın, onu koruyan bir Yeni doğan Ruh alem uzmanı olan kalesinin kolayca yok edildiğini keşfetti. Bunun nedeni, Lin ailesinin atasının harekete geçmesi ve çeşitli büyük ailelerin tahminde bulunmasına neden olmasıydı.
"Lin ailesinin atası dışında, Lin ailesinde başka Yeni doğan Ruh alemi uzmanları olabilir mi?"
Tüm uzmanlar sessizdi. Lin ailesinin düşünceleri artık tahmin edebilecekleri bir şey değildi.
"Yükseliş Ölümsüz Hanedanı'nın kuzey şehrinde, bir Yeni doğan ruh alemi uzmanı şehri korudu ve beş gizemli uzman tarafından öldürüldü!"
"Yükseliş Ölümsüz Hanedanlığı'nın doğu kısmını koruyan Yeni doğan Ruh alemi uzmanı gizemli bir şekilde öldü!"
"Yükseliş Ölümsüz Hanedanlığının güney ve batı şehirleri yok edildi!"
"Dao Köşkü İlçesinin Bai ailesinin Yeni doğan Ruh alemi atası, Lin ailesinin atası tarafından tek bir kılıçla öldürüldü!"
…
Savaş raporları birbiri ardına geliyordu ve tüm tarafların uzmanları durmadan iç çekti.
Kuzey Azure Kıtasının dört şehri, Yükseliş Ölümsüz Hanedanlığının dört kapısıydı. Hepsi sıkı bir şekilde korunuyordu ve aslında yok edildiler. Bu sefer Lin ailesi ve Yükseliş Ölümsüz Hanedanlığı tamamen ölümcül düşmanlardı.
"Lin ailesinin atası, yaşlılıkta başarıya ulaştı."
"Sadece Lin ailesinin atası değil. Tüm Lin ailesi kendilerini yeterince gizledi. Yükseliş Ölümsüz Hanedanı'nda düzinelerce Yeni doğan ruh alemi uzmanı var ve herkes uzun zamandır Lin ailesinin aslında aynı güce sahip olduğunu biliyor. Ancak bu yıllarda kendilerini ifşa etmemişlerdi. Böyle bir plan çok ürkütücü.”
"Hmph, Yükseliş Ölümsüz Hanedanı uzun zaman önce yok edilmeliydi."
"Lin ailesinin gücüyle, Yükseliş Ölümsüz Hanedanı bu sefer yok edilmezse büyük bir darbe alacak. Bir şeyler yapmamız gerekmiyor mu?"
Basit bir cübbe giymiş yaşlı bir adam herkese derin bir bakışla baktı. Herkesin gözleri bir anda parladı.
Lin ailesinin etkisi altında, ailelerin bir kısmı uzun zamandır gizlice saldırmıştı.
Kimliklerini gizledikleri ve gizlice müdahale ettikleri sürece, iki aile arasındaki savaştan sonra Yükseliş Ölümsüz Hanedanı kesinlikle ağır yaralanacak ve onlarla ilgilenecek vakti olmayacaktı. Bu iyi bir fırsattı. Bunu düşünerek, Kuzey Azure Kıtasının bazı uzmanları sessizce geri çekildi.
Yarım günden kısa bir süre içinde, Kuzey Azure Kıtasında çok sayıda gizemli kültivatör ortaya çıktı ve Yükseliş Ölümsüz Hanedanı'nın kalesine sürekli olarak saldırdı.
Su İlçesinin Yükseliş Ölümsüz Hanedanı'nın bir kalesinde, gizemli bir siyah cüppeli yetişimci, ışıl ışıl bir gülümsemeyle dışarı çıktı.
“Ne kadar tatmin edici. Benim üç dahim onların elinde öldü. Sonunda öfkemi dışarı atabilirim.”
“Yükseliş Ölümsüz Hanedanı, Kuzey Azure Kıtasında bir numaralı fraksiyon olmaya gerçekten layık. Sadece bir kale ama aslında çok fazla hazinesi var."
Orta yaşlı adamın elleri saklama halkalarıyla kaplıydı ve gözleri kısılana kadar gülümsedi.
Bu kalenin altında bir milyondan fazla düşük dereceli ruh taşı çıkaran düşük dereceli bir ruh damarı vardı. Arkasındaki ailenin yılda sadece 500.000 düşük dereceli ruh taşı harcadığını bilmek gerekiyordu. Bu sefer büyük bir kazanç elde etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[2.KISIM]Reincarnated As A Baby? My Cry Is A Dragon Roar.
Fantasy[2.KISIM] ༺ÇEVİRİDİR༻