Ne-am întâlnit, iar universul s-a rupt în mii de bucăţele.
Pe care le port zilnic în amintirea durerii ce mi-a cuprins sufletul când te-am pierdut.
Peste șapte ani...
Oamenii se schimbă, dar sufletul și sentimentele mai rar. Câteodată ne este pur și simplu greu să ne debarasăm de trecut.
De amintiri.
De oamenii cu care am interacționat.
Gustul amar al trecutului lasă o amprentă dură asupra conștiinței mele.
Este greu să abandonăm trecutul.
Însă, cel mai important este să trecem prin viață și să rămânem întregi psihic. Căci, cicatricile fizice se vindecă, dar cele sufletești mai greu.
Momentan, viața mea urmează un curs cât se poate de normal. Am ajuns să studiez psihologia la o facultate de specialitate din New York. Stau într-un apartament cochet, mic, pentru că mă simt mică în spațiile foarte mari.
Unchiul meu a plătit toate costurile, în ciuda faptului că am vrut să scap de el și să fiu independentă și pe propriile picioare.
Nu îmi place să se ofere alții să mă ajute.
Mă simt mult mai bine când sunt eu și cu mine.
Cei dimprejurul meu mă țin mai mult într-un loc. Nu pot nega că eu nu mă sabotez. Cu toții cred c-o facem odată-n viață.
Dar, prefer să mă încred în forțele proprii.
Sunetul pe care îl scot tocurile la contactul cu suprafața gresiei sparge liniștea de pe holurile facultății. Privirile sunt ațintite asupra mea, iar eu continui să privesc în drept. Ce se spune-n stânga și-n dreapta nu mă privește.
― Bună, Pandorra! mă întâmpină colega mea de cameră. Ai rezolvat cu înscrierea în proiectul Erasmus?
O privesc şi afişez un zâmbet, după care îi confirm printr-o înclinare a capului.
― Da, Hannah. De abia aştept să mergem împreună.
Acest proiect presupune implicarea la nivel practic cu patologii şi tot ce înseamnă analiza caracterului uman. Ca viitori psihologi, psihiatrii, suntem obligaţi să ne desfăşurăm activitatea astfel încât să fim pregătiţi pentru a putea ajuta oamenii.
Vom pleca în Italia, la spitalul Villa Rosa din Pergine Valsugana, un centru de reabilitare a serviciilor provinciale de sănătate din provincia Trento. Totul este conceput pentru pacienţii cu boli neurologice, traume ortopedice şi probleme reumatologice cauzate de violenţa domestică, traume şi aşa mai departe.
Ajungem la ieșirea din clădirea facultății și o luăm cu pași lenți către parc. Natura vibrează în jurul nostrum. Arborii se înalta înaintea și împrejurul nostru, creând un dans celest.
CITEȘTI
MIKEL - LA FAMILIA MIGDALLI | FINALIZATĂ|
Fiksi UmumPublicată la editura Mybestseller SPIN OFF al seriei SETE DUPĂ RĂZBUNARE Mikel - un suflet forțat să sufere odată cu propria sa existență. Un suflet forțat de împrejurări să se refugieze în sine pentru a-i proteja pe alții. Totul presupune un preț...