~ 1 ~

443 30 0
                                    

Witaj Hermiono

Ciężko jest mi nagrywać tę kasetę, ponieważ dużo dla mnie znaczyłaś. Byłaś osobą, której jako pierwszej zaufałem, dla mnie było to ciężkie przez mieszkanie z wujostwem. Wiele razy ratowałaś mnie. Byłaś najmądrzejszą osobą jaką znałem, choć zawsze powtarzałaś mi że to tylko dlatego że czytasz książki, ale tak nie było. W każdej wolnej chwili uczyłaś się choć mogłaś robić coś innego. Byłaś w dobry sposób uparta, umiałaś postawić na swoim. Dzięki Tobie inni i ja mieliśmy w miarę dobre oceny. Zawsze nam pomagałaś. Byłaś moim aniołem stróżem. Siostrą, której nie dane było mi mieć. Najlepszą przyjaciółką, wielkim wsparciem.
Zawsze będę pamiętać nasze pierwsze spotkanie w pociągu, gdy szukałaś żaby Neville'a. Dosiadłaś się do mnie i Rona. Lub gdy miał odbyć się bal bożonarodzeniowy i wszystkie oczy patrzyły na Ciebie, wyglądałaś idealnie, a ja zazdrościłem Krumowi że zaprosił Cię pierwszą. Jest tego wiele by wymieniać, ale ja o wszystkich będę pamiętać.
Pamiętaj że jesteś księżniczką i nie daj sobie wmówić że jest inaczej. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze, aby twój związek z Ronem się układał. Jakby zaszedł ci za skórę masz go uderzyć ode mnie.
Kocham Cię Herm

Twój przyjaciel Harry

Hermiona znalazła tą kasetę w swoim biurku. Była podpisana jej imieniem. Od razu rozpoznała pismo Harry'ego. Przypomniała sobie że rodzice kupili jej ostatnio magnetofon kasetowy. Gdy go znalazła od razu włożyła tam kasetę i zaczęła słuchać. Gdy tylko usłyszała pierwsze zdania od razu w jej oczach pojawiły się łzy. Gdy słuchała głosu chłopaka czuła jakby ten siedział obok niej. Nawet nie zauważyła kiedy po jej policzkach zaczęły płynąć łzy. Kiedy płacz zmienił się w szloch. Tęskniła za Harry'm, a teraz znów mogła usłyszeć jego głos. Przez chwilę mogła poczuć jego obecność.

Zanim OdejdęOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz