Genç kız balkonundan yıldızlara bakıyordu. Saçlarına rengini veren gökyüzüne. Soğuk esen rüzgar olacaklardan bihaber olan kızın titremesine neden olmuştu.
Genç kız battaniyesine iyice sarıldı ve yıldızlara bakmaya devam etti.
Birden dikkatini bir kelebek çekti. Kanatlarını süsleyen mor çizgiler çok ihtişamlı duruyordu.
Kız elini kelebeğe uzattığı anda kelebek kanatlarını çırpmayı bırakıp yere düştü ve oracıkta can verdi.
Kız bir an telaşlandı.
Ne olmuştu o güzel kelebeğe.
Küçük kelebeğin narin , cansız , bedenini eline aldı.
Yıldızlara bakarak ağzını araladı.
"Keşke birazcık daha yaşasaydın minik kelebek ."
Gözlerini gök yüzündeki yıldızlara çevirdi. Kayan bir yıldız görünce gökyüzünde dileğini tekrarladı.
"Keşke birazcık daha yaşasaydın minik kelebek."
Gözlerini yumup dileğini bir kaç kez daha tekrarladı.
"Marinette!saat geç oldu yatma vakti!"
"Geliyorum anne !" Kız elindeki kelebeği balkondaki çiçeklerden birinin yanına bırakıp içeri geçti ve duş aldı.
Yatağına yatıp uykuya daldı.
Genç kız derin uykusunda iken minik kelebek kanatlarını çırpmaya başladı tekrardan . Adeta yeniden doğmuş gibiydi.
Kızın tuzak kapısından içeri girdi ve kızın sırtına kondu.
Ve sonrasında ise içeri daha yüzlerce hatta binlerce minik kelebek girdi ve kızın etrafını sardı. Ve kızın minik bedeni ortadan kayboldu.~ ✿`。*゚・✧*๑˙◍ ✿ ~
Genç kız uyandığında beyaz , etrafı kelebeklerle çevrili bir odadaydı.
Nerede olduğunu kavrayamadı ilkin.
Sırtında feci bir ağrı vardı.
"Neredeyim...ben?"
Daha sonra duyduğu histerik kahkaha ile yüzünü aniden arkasına çevirdi.
"Merhaba benim minik ölüm perim ."Evet!
Yeni kitabımdan hepinize merhaba canlarım.
Bu kitap çok farklı olucak gibi .
Umarım başarabilirim.
Nasılsınız görüşmeyeli?
Hepinize iyi gecelerrr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANADINDAKİ LANET (✔️)
RandomDilediğiniz her dileğin bir bedeli vardır. Bunu bilmeden dilediği dilekle belki de Marinette hayatının hatasını yapmıştır.