Marinette/Uğur böceği
Vücudum uyuşuyor. Kara kedi beni öpmeye devam ediyordu .Dudaklarını benden ayırdığında nefes nefeseydik. Alnını alnıma yaslayıp derin nefesler alıyordu. Gözleri hala kapalıydı. Sonra...
Sonra başım dönmeye başlıyor. Sanki bir uçurumdan düşüyorum gibi.
Sonra...
Kara kedi'nin sesini duydum.
"Leydim!"
Cevap veremedim . Dudaklarımı kıpırdatamadım .
Gözlerim buğulandı. Sırtıma bir ağrı girdi. Sonrası da karanlık.~ ✿`。*゚・✧*๑˙◍ ✿ ~
Adrien/Kara kedi
Bayıldı. Korktum. Çok korktum. Ne olmuştu birden . Fazla mı nefessiz kalmıştı.
Ne yapacağımı bilemedim .
Hastaneye gitmek en doğrusuydu sanırım. Onu kucağıma aldığımda sırtından akan kan damlaları ellerimi kırmızıya boyamıştı.
Sırtında yarası yoktu ki?
Bu kan da neydi böyle.
Gizli kimliği umurumda bile değildi.
Onu Usta Fu'ya götürmeye karar verdim.
Usta Fu 'nun kapısına geldiğimde kapıyı çalmadan girmiştim.
Usta Fu'nun anlık olarak kaşları çatılsa da kucağımdaki Uğur böceği'ni görünce yüzü gevşedi.
Yerdeki yer yatağına yatırdım onu.
Yüzü acıdan olsa gerek kasılmıştı.
Usta Fu en son ne olduğunu sorduğunda her şeyi anlatmıştım.
"Sanırım mucizeyi ona vermek pek doğru değildi."
"Ne?"
Ben şaşkınca ustaya bakarken leydimin kostümü üzerinden sıyrılmaya başlamıştı. Usta her ne kadar dışarı çıkmam gerektiğini söylese de çıkmadım. Dediğim gibi, kimliği umurumda değil.
Ama...
Karşımdaki manzara çok ...
Hiç beklediğim gibi değildi.
Sırtında bir çift kanat vardı.
Ama ...
Neden?
Neden kanatları vardı ki?
Mucizesi yüzünden miydi?
"Usta bu..."
"Evlat , o bir insan değil. Lanetlenmiş . Kelebek mucizesiyle. O bir ölüm perisi."
"K-kayıp değil miydi o mucize ?"
"Evet.
"Ama ... Nasıl ? "
"Ölüm perileri , kelebek mucizesinin amacına uygun kullanılmaması sonucu oluşan lanetli bir tür. Genelde kişilerin akumalara karşı olan pozitif düşünceleri yoluyla olur."
"Lakin ... Ölüm perilerinin mucize kullanması , bu mucizeyi iyiye kullanması, onların vücutlarına ve bu lanete terstir. Şöyle ki , canlıları öldürmeni söyleyen bir lanet'i su , dünyayı korumanı söyleyen mucizeyi ise ateş olarak düşün. İkisi bir araya gelince yok olurlar. Yani ona olan da bu. Vücudu yok oluyor. Kısaca ölüyor."
"Ben ... Onu kurtaramaz mıyız?"
"Bu laneti , onu bu şekilde kabul eden birinin sevgisi bozabili-"
"Ben ederim... Ben bozarım onun lanetini."
"Ama bu vücudundaki hasarı düzeltemez. Sadece laneti bozar."
"Yani ... Onu iyileştiremez miyiz?"
Usta kafasını "iyileşemez" anlamında salladığında göz yaşlarımı tutamamıştım.
"Yanımdaydı , iyiyim dedi... İnandım! Lanet olsun ki inandım ! LANET OLSUN!"~ ✿`。*゚・✧*๑˙◍ ✿ ~
Sarışın genç, Genç kızın dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı. Kuvvetli bir ışık genç kızın vücudundan yayıldı. Laneti bozmuştu. Kanatları kayboldu.
Sırtından kanlar akmayı bıraktı . Lakin genç kız hala acı çekiyordu.Siyah lekeler kızın yüzüne doğru ilerliyordu.
Laneti bozmuş olsa bile Marinette acı çekiyordu ."Usta ? Biz yani... Onu göremedik ? Neden? Kanatları ile uçuyordu ve onu göremedik? Ama sen ... Onu görüyordun değil mi ? Neden!? Neden söylemedin böyle bir şeyi! Neden?"
"Böyle bir şeye anlam veremedim çünkü! Bilmiyordum. Hem kimse onu görmüyordu laneti bozması imkansızdı!"
"Ama... Sen onu nasıl görebiliyordun?
"Ben mucize kutusunun son gardiyanıyım evlat . Yanii... Onu görebilmem çok sıra dışı bişey değil. "
Sarışın genç yüzünü tekrar genç kıza çevirdi.
"O-onu görebilseydim eğer koruyabilirdim."O sırada dışarıdan gelen patlama sesleri gencin dikkatini çekti. Mayura yine rahat duramıyordu anlaşılan.
"Git evlat , ben ona bir ilaç hazırlayacağım.Belki acısını alır. "
Kara kedi kafasını sallayıp genç kızın ellerini bıraktı.
Son kez sevdiğinin yüzüne bakıp gülümsedi burukça .
Mayura'nın yarattığı his canavarı ile ilgilenmek için dışarı attı kendini.
Ama her şey bir oyundan ibaretti...
Sarışın genç ise bunun çok geç farkına vardı...Bir sonraki bölüm final !
Kısa bir kurgu oldu farkındayım.
Ama benim için eğlenceliydi.
Herneyse, veda konuşmasının yeri değil.
Bölüm nasıldı?
Yorumlarınızı bekliyorum .
🐾🐞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANADINDAKİ LANET (✔️)
AcakDilediğiniz her dileğin bir bedeli vardır. Bunu bilmeden dilediği dilekle belki de Marinette hayatının hatasını yapmıştır.