Marinette DUPAİN-CHENG
Adının Tikki ve bir kwami olduğunu öğrendiğim minik şey beni görebiliyordu. Bu beni mutlu etmişti.
Ama bunun laneti bozabilmem için bir yararı yok ne yazık ki.
Tikki bir süre bana olanları dinledi.
Yüzü şaşkın bir hâl aldı . Bir şeyler mırıldandı ama duyamadım.
Kutunun içinden çıkan küpeler dikkatimi çekince bu sefer o anlatmaya başladı. Anladığım kadarıyla tavus kuşu mucizesi uyanmıştı ve onu alt etmek için bana ihtiyaçları vardı. Daha doğrusu tavus kuşu mucizesi yaratım gücüne sahipti ve yakında şehre zarar vermek için harekete geçecekti. Amacı henüz belli değildi. Ve benim onu durdurmam gerekiyordu.
Ama bir sorun vardı . Beni kimse görmüyordu !
"Ama beni senin dışında kimse görmüyor bile Tikki. Ben bunu yapamam . Kendine başkasını bul . Ben uygun değilim. Ben lanetliyim."
Tikki bunu kabul etmedi. Minik eline kutudaki küpeleri aldı ve avucuna koydu.
"Bakarsın bir mucize olur Marinette."
Tikki'nin umut veren sözleri ile gülümsedim .
Tam o sırada büyük bir gürültü koptu.
Gördüğüm şey ile dehşete düştüm.
Büyük bir griffona benziyordu gördüğüm bu şey.
Yarı aslan yarı kartal olan bu yaratık tavus kuşunun işi olmalıydı.
"Sanırım zamanı geldi Marinette. Benekler de ."
"Benekler!"
Bir kaç saniyede üzerimi bir kostüm kapladı. Kırmızı üstüne siyah beneklerim vardı . Büyük geniş kanatlarımı örten pembe parlak kanatlarım vardı. Bunların şekli biraz farklıydı ama yine de iyi duruyordu.Denediğimde kanatlarımı ortadan kaybedebiliyordum. Bu iyiydi işte.Kocaman kanatlarla gezinmek bazen zor oluyordu.
Düşüncelerimden sıyrıldım ve yo-yomu elime aldım. Ve griffona doğru ilerledim. Beni farketmişti. Büyük aslan patilerini bana doğru savurdu. Demek ki beni görebiliyordu. Bu düşüncelerimi sona sakladım ve saldırmaya başladım. Çok geçmeden birisi dikkatimi çekmişti .
Siyah kedi kostümünden onun Tikki'nin bahsettiği partnerim olduğunu anladım. Sopasını griffona savuruyordu. Ben onun hareketlerinde takılı kalmıştım.
Beni uyandıran onun sesi olmuştu.
"Hey ! Biraz yardım etmeye ne dersiniz hanımefendi?"
Düşüncelerimden sıyrıldım ve ona yardım etmeye başladım.
His canavarını yendiğimizde ve tüyü ortaya çıkardığımızda canavar yok olmuştu ve ben tüyü saflaştırmıştım.
Kara kedi ve ben Eyfel'in tepesindeydik ve Paris halkına bakıyorduk. Sihirli uğur böceklerim tüm şehri eski haline getiriyordu.
Yavaşça Kara kedi'ye yaklaştım. Bana el sallayıp gitmek için hazırlanmıştı . Bu kadar aceleci olmasının nedeninin son 5 dakikadır durmadan bipleyen yüzüğü olduğunu düşünüyordum.
Bir an başıma gelenleri ona anlatmak istedim. Kolundan tutup gitmesini engelledim.
"Kara kedi sen beni görebiliyorsun..."
"Eee... Evet . Bu çok normal Uğur böceği."
"Şey b-ben .... Evet haklısın . Bu... bu çok normal."
Kara kedi bir an bu "tuhaf"durumum karşısında duraksasa da sonrasında gülümsedi .
"Sonra görüşürüz böcecik."
"Hoşçakal Kara kedi."O gittikten sonra bende dönüşebileceğim bir yere gittim.
Dönüştükten sonra Tikki'ye pastaneden aldığım kurabiyelerden verdim.
Saat oldukça geç olmuştu. Kara kedi beni görebilmişti. Ve Paris halkı da.
Geri dönüştüğümde herşey düzelmiştir sanmıştım ama olmadı. Yine kimse beni göremiyordu.
Eve gitmek istedim . Ama olmadı... Ne kadar eve gitmek istesem de sevdiğim insanların beni unutmuş olması canımı yakardı .Bu yüzden sokaklarda gezinmeye devam ettim.
Bir süre sonra uykunun verdiği ağırlık ile bir çatıya çıktım. Kıvrılıp uykuya daldım.~ ✿`。*゚・✧*๑˙◍ ✿ ~
Yaşlı adam , karşısındaki genç kızı izliyordu. Genç kız elini mucize kutusundaki mucizelerin üzerinde gezdirdi. Seçmesi gereken mucize kendiyle uyumlu olmalıydı .
Elini arı ve tilki mucizesi arasında gezdirdi.
Tilkide karar kıldı ve mucizeyi eline aldı. Kolyeyi bir süre inceledi ve boynuna taktı. Minik kwami ortaya çıktı ve yeni sahibine bakmaya başladı.
"Sanırım kararını verdin ."
"Evet Usta. Bu mucize benim için en iyisi."
Yaşlı adam onaylarcasına kafasını salladı. Tilki mucizesi illüzyon gücüne sahipti.
Genç kız izin isteyip dışarı çıktı . Evine dönerken yüzündeki sırıtışa mâni olamıyordu. Uğur böceği mucizesini hakeden kişi kendiydi ona göre. Ve o mucizeyi alana kadar da asla durmayacaktı.Yeni bölüm geldiii....
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum🧡
Aslında Uğur böceği kostümünün resmini koymak istemedim. Sadece anlatmak için doğru kelimeleri bulamadım . Kitaplarımda resme yer vermek pek benlik değil . Ben anlattıklarımı kişinin hayal dünyasına bırakırım. Bu yüzden siz istediğinizi hayal edin . Koyduğum resim sadece bana ilham vermişti.
Herneyse.
Hoşçakalın mucizevi dostlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANADINDAKİ LANET (✔️)
De TodoDilediğiniz her dileğin bir bedeli vardır. Bunu bilmeden dilediği dilekle belki de Marinette hayatının hatasını yapmıştır.