Kahverengi saçlı kız, uzaktan onları izliyordu. Kara kedi'nin bu kızda ne bulduğunu da merak ediyordu.
O da gayet iyi biliyordu ki Uğur böceği mucizesini hakeden kendisiydi.
Kara kedi nasıl olurda bu kızı tercih edebilirdi!
Arkasında duyduğu kahkaha sesleri ile bakışlarını arkasındaki gölgelerin içine çevirdi.
"Lila Rossi!"
Lila tanımıştı bu kişiyi. Uzun zaman önceden.
"Seni tekrar görmek güzel Lila."
"Aynı şey sizin için de geçerli efendim"
Genç kız gülümseyerek kollarını açtı.
Sırtına konan akuma sonucunda dönüşüm geçirdi.
Kanatlarını iki yana açtı.
"Yine ben gibiyim!"
"Sensin sadık arkadaşım."
Genç kız , kanatlarını iki yana açarak konuştu.
"Vücudun güçsüz düştüğünde canını almak için orada olacağım küçük ölüm perisi!"
..."Daha iyisin değil mi böceğim?"
Genç kız kollarını geri çekerek cevapladı soruyu .
"Evet . Teşekkür ederim Kara kedi."
"Sevindim."
Kara kedi gülümseyerek elini kızın yanağına götürdü. Yavaşça okşadı.
"İyi olman önemli Uğur böceği'm"
Genç kız biraz uzaklaşıp kanatlarını açtı. Yanakları kızarmıştı . Belki yorgunluktan belki de Kara kedi ile olan yakın mesafeden...
"Gitsem iyi olacak . Teşekkür ederim Kara kedi"
"Leydim bekle! Şey ... Ben..."
"Düşüneceğim Kara kedi.Aceleci davranmak istemiyorum ."
"Tabiki leydim... Tabiki."
Genç kız uçarak gözden kayboldu.
Kara kedi de bir süre onun arkasından baktı. Sonrasında ise evine gitti...........
Genç kız , geri dönüşüm geçirdi ve minik kwamisinin kurabiyesini minik ellerine verdi. Tikki'ye dinlenmek istediğini söyledi ve kanatlarını kendine sardı.
Tikki genç kızın kanatlarının üstüne oturup kurabiyesini yedi.
Genç kız uyumuştu çoktan. Minik kwami uyumak için sahibinin kanatlarının arasına sokuldu. Genç kız ertesi güne daha bitkin uyanmıştı.
Göz kapakları ağırlaşmıştı. Vücudu ağrıyordu. Ellerine baktığında siyah lekeler dikkatini çekmişti.
Bunlar da nereden çıkmıştı şimdi?
Ve daha da kötüsü...
Gün geçtikçe bu siyah lekeler vücuduna yayılıyordu. Ayrıca başı dönüyordu . Gözünün önü kararıyordu.
Kara kedi ve o his canavarları ile savaşıyorlardı.
Kara kedi ile yaşadığı o günden bu yana 2 hafta geçmişti.
Bu iki hafta içerisinde , Kara kedi'nin onu etkilediğini inkâr edemiyordu genç kız.
Lakin kanatlarındaki lanet onu Kara kedi'den uzak tutuyordu. Ama yine de içindeki dürtüleri engelleyemedi genç kız .
Yine bir devriye sonunda , dolunay eşliğinde Paris'i izliyorlardı.
O günden sonra Kara kedi'nin hiç bir şey sormaması üzerine tedirgin olmuştu.
"Ya benden vazgeçmişse"
"Ya başka biri varsa"
"Ya artık benden nefret ediyorsa"
Genç kız derin bir nefes alıp sakinleşmeye başladı. Dudaklarını aralayıp sarışın gence döndü.
"Kara kedi."
Uğur böceği."
Fakat ikisi de aynı anda birbirlerinin isimlerini söylediler.
Bu durum karşısında kız duraksadı bir kaç saniye .
"S-sen şöyle Kara kedi."
"Pek önemli değildi . Sen ne söyleyecektin leydim?"
"Şey ... S-sence de ay bugün çok güzel değil mi?"
Ay ışığı altında buluştu bir kez daha gözleri. Kara kedi gülümseyip dudaklarını araladı.
"Evet leydim... Ay çok güzel."Genç kızı kendine çekip dudaklarını genç kızın dudaklarına bastırdı sarışın kahraman. Ay ışığı altında ....
Paris'in en güzel yerinde ...Bu bölüm de burada biter .
Kitabımızın sonuna çok az kaldı.
Hepinize iyi geceler, akşamlar , günaydın veya tünaydın .
Artık ne zaman okursanız...
Hoşçakalın mucizevi dostlarım
🐞🐾
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANADINDAKİ LANET (✔️)
RandomDilediğiniz her dileğin bir bedeli vardır. Bunu bilmeden dilediği dilekle belki de Marinette hayatının hatasını yapmıştır.