✩GÖRMEK☆

144 18 8
                                    

Genç kız korkar adımlarla pastanenin kapısını açtı ve içeri girdi
"Anne?"
Sabine kapının açılmasıyla hareket eden zilin çıkardığı sesi duyunca kapıya döndü. Fakat hiç kimse yoktu.
"Sanırım rüzgar yüzünden oldu." İşine devam etti.
Gece saçlı kız şaşırmıştı. Hem de fazlasıyla. Elini annesinin önünde salladı bir kaç kere.
Annesi onu farketmiyor hatta görmüyordu bile.
"Anne? Baba? Benim Marinette ? Kızınız?"
Ne Tom ne de Sabine onu fark etmiyordu.
En son babasının onun durduğu yere un çuvalı koymaya çalışması ile emin oldu . Ailesi onu görmüyordu.
Genç kız gözleri dolmaya başlayınca dışarı attı kendini.
Koşabildiği kadar koştu. Kimse görmüyordu onu. Hiç kimse!
İki binanın arasına girip sırtını duvara koydu ve yavaşça eğildi.
Telefonundan Alya 'yı aradı.
"Alo?"
"Alya ben M-Marinette."
"Pardon ama ben Marinette diye birini tanımıyorum. İnsanları dolandırmak için daha etkili yollar denemelisiniz."
"Hayır Alya-"
Genç kız lafını tamamlayamadan Alya telefonu kapatmıştı bile .
Herkes onu unutmuş olabilir miydi?
Sınıfından bir kaç kişiyi daha aradı ve benzer cevaplar aldı.
"Marinette diye birini tanımıyorum"
Genç kız kafasını dizlerine gömüp ağlamaya başladı.
Ne yapacaktı şimdi?
Sonsuza kadar böyle mi olacaktı?
Kimse onu görmezken o nasıl laneti bozacaktı ki?Geç saatlere kadar sokaklarda gezindi. Bir adamın zavallı bir köpeğe tekme attığını görünce ellerini yumruk yapmak zorunda kaldı. Zavallı köpek çok yara almış ve
güçsüz düşmüştü.
Neredeyse ölmek üzereydi... Her ne kadar isteği dışı olsa da o bir ölüm perisiydi.
Yavaşça köpeğin yanına ilerledi. Biraz başını okşadı.
"Üzgünüm dostum. Ben acına son vereceğim."
Köpeğin kafasına ince parmakları ile dokundu , gözlerini kapattı ve bir şeyler mırıldandı.
Köpek oracıkta can verdi. Duyduğu kahkahalar ile gözlerini açtı genç kız .
"Harikasın Marinette! "
Bu oydu . Bu o lanet adamdı! O lanet gecede peri olmasına neden olan, o küçük iblisi yanına gönderen bu adamdı.
"Owww ! Bakma bana öyle. " Kızın nefret dolu bakışları karşısında söylenmiş bir sözdü bu.
"Neden beni kimse görmüyor? Ben neden unutuldum?"
"Çünkü lanetlisin minik perim."
"Bu çok saçma! Laneti bozabilmem için birilerinin beni görebilmesi gerekiyor!"
Orta yaşlı adam karanlık gölgelerin içinden sıyrılıp genç kızın yüzüne eğildi.
"İşte sırf bu yüzden laneti asla bozamayacaksın!"
Marinette ellerini yumruk yapmıştı. O kadar fazla sıkıyordu ki uzun sayılabilecek tırnakları avucuna batıyordu.
O lanet adam karanlıkların arasına çekildi ve sırıttı.
"Sonra görüşürüz minik kelebek ."
Pelerinini savurup kayboldu.

Genç kız yine yalnız kaldı. Yanındaki köpeğin cansız bedenine baktı bir süre .Minik bedeni ellerine alıp çiçekli bir bahçeye bıraktı .Burukça gülümseyip yoluna devam etti. Bu zamana kadar sürekli yürümüştü . Biraz uçmayı denedi ve kanatlarını çırpmaya başladı.
Yavaşça yükseldi. Eyfel kulesinin çevresinde ve daha bir çok yerde uçtu lanetli kanatları ile.
Biraz ileride bir adamın yolda yürüdüğünü gördü . Yaşlı adam yolda yürürken küçük bir kutu düşürmüştü. Genç kız kutuyu alıp adamın sırt çantasına koydu. Sonuçta adama verse de görmeyecekti onu yaşlı adam .
Bu yüzden sessizce küçük tuhaf işlemeli kutuyu adamın çantasına koydu ve uçarak oradan uzaklaştı.

...

Genç kız Eyfel kulesi'ne bakan bir çatıya oturmuştu. Kanatlarını kendine sarmış bedenini sıcak tutmaya çalışıyordu.
Bir saat önce eve gitmişti. Kendine ait çok fazla bir şey bulamamıştı. Kendine ait olan herşey silinmişti bu dünyadan.
Ufak bir çanta buldu ve uyuyan ailesini uyandırmamaya çalışarak biraz kruvasan ve yiyecek almıştı.
Battaniye almaya yeltendiğinde ise annesi uyanmıştı bu yüzden , her ne kadar ailesi onu göremese de, oradan hemen uzaklaşmıştı.
Çantasını açıp içinden kruvasan alacağı sırada ilgisini üstünde Uğur böceği'ne benzeyen bir kutu çekti.
Kutuyu bir kaç kez salladı. Böyle bir şey aldığını hatırlamıyordu.
Kutunun kapağını açtığında karşısına küçük bir ışık topu çıktı.
Gözlerini kısmak zorunda kalmıştı.
Şimdi ise karşısında kırmızı üstüne siyah bebekleri olan ufak bir yaratık çıkmıştı. Tamam "yaratık " kelimesi biraz kaba kaçtı . Genç kız gördükleri karşısında şaşkına uğramıştı.
En sonunda o küçük şey konuştu.
"Merhaba Marinette."
Genç kız duydukları karşısında şaşkınlığı ikiye katlanırken dudaklarını araladı.
"Sen ... B-beni görebiliyor musun?"








🐞🐾

KANADINDAKİ LANET (✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin