Huh, sincera sa fiu si eu sunt in depresie acum.
Dar încerc sa mă controlez.
Cum imi place sa rad ,rad foarte mult la glume ca sa nu ma mai afecteze lips cuiva...
Adica pnm.... E asa greu sa uiti de o persoana pe care ai iubit-o...
Mda.. Dar acum trăiesc pe princiul ca totul se uita ,chiar daca va lăsa urme.. A meritat orice clipa petrecuta (,) cu acea persoana...
Ii va părea rau la un moment dat pentru ca a pierdut persoana care il/ o iubea din toata inima..
Iar daca nu... Înseamnă ca nu a fost vreodată cineva pentru tine.. Prezenta lui/ei a fost una neinsemnata si de prost gust in viața voastră..
Ohh, sper sa nu va fac sa va simtiti prost ,dar asta e adevărul.. Si eu m-am obisnuit cu el....
Dar ganditi-va mereu ca sunt persoane care tin la voi.. Nu se opreste lumea in loc doar pentru o persoana ,oricat de mult tineai la ea.. Iti iei viata de la capăt si iti promiti ca nu vei mai face atatea greseli ca acum.
Si ,ce rost ar avea sa mă tai pentru ceva ce peste 1 luna dooua trece...
Ea/El a plecat iar tu ramai doar cu amintirea si in rest dupa ce iti trece acea durere naspa iti revii si esti ca si nou... Pe când taieturile rămân ... Semnele se vor vedea mereu...
Crede-mă nu iti imbunezi niciodată situatia facandu-ti rau ....
Rau cu rau iese si mai rau... Dar rau cu bine este o noua viată luata de la capăt.
asa ca încearcă sa razi cat de mult poti la ceea ce te face sa razi.. Destinde-te si permiteti sa te uiti la chestii care te relaxeaza.
Fa-ti timp liber pentru tine.. Caci mai important decât tine nu e nimeni.
CITEȘTI
100 de idei despre cum sa treci peste o depresie!
RandomCum spune si titlul. 100 de moduri in care sa scapi de o depresie