Oh well, a trecut ceva timp de cand nu am mai postat si nu m-am mai ocupat de nimic.
Am avut si zile mai bune..
Scoala ma oboseste si streseaza in ultimul hal.
Si pe langa asta, dupa toate eforturile pe care le fac aud doar asta:
"Stai numai pe telefon si nu esti buna de nimic. Pana si sora ta e mai buna ca tine si ea are 7."
That hurts dude....
Despre asta as vrea sa vorbesc acum.... Despre ignoranta parintilor si ura pe care poate o ai sau nu fata de fratii tai.
Am momente cand vreau doar sa plec afara, sa stau pe o banca si sa fumez sau sa fac altceva mult mai productiv decat sa o ascult pe ea, rastindu-se la mine deparca as fi ultimul rahat din lume.
Poate nu o sa inteleg niciodata de ce o face.
Nu, nu o spune pentru ca ma iubeste si imi vrea binele.
Se descarca pe mine cand ea e suparata.
Deparca as fi eu vinovata....
Deparca eu sunt cauza nefericirii ei sau persoana care a adus-o in halul asta, stresata si fara niciun chef de viata.
E atat de greu sa te trezesti dimineata si sa auzi persoana pe care o iubesti, tipand la tine.
Well, Good Morning, dear:|!
Poate nu e vorba chiar despre depresie in acest capitol, dar e vorba de o parte din tristetea aia...stiti voi.. Pe care nu o puteti alunga orice ar fi, pentru ca vi se pare ca e deja prea mult si cuvintele dor prea tare...
Poate nu e usor, dar sfatul meu e sa recompensati ura cu iubire.
"Esti proasta."
Ignora si zambeste in continuare, fi pozitiv pe dinauntru. Poate suna ciudat, dar majoritatea oamenilor iti simt nelinistirea sau pustietatea din suflet.
"Nu esti buna e nimic"
Dovedeste-i ca esti, chiar daca iti va repeta asta la nesfarsit, in sufletul ei ii aduci putina caldura si bucurie neimaginabil de placuta.
"Sora ta e mai buna decat tine"
Dovedeste-i ca nu esti intr-o competitie. E fratele/sora ta, nu un inamic intr-un nivel subteran unde aveti pusti si cine il tinteste pe celalalt primul, castiga lot-ul.
Sa fim seriosi, frati mai mici nu sunt constienti de ceea ce fac, pe cand cei mari , doar ignora-i.
Ar fi o idee mult mai inteleapta si ai actiona mult mai matur, decat sa te enervezi.
Cuvintele te pot afecta, deci nu le lasa sa faca asta.
Tu iti controlezi sufletul si mintea.
Pune-le in ordine. :)
Gandeste inainte de a actiona si asigura-te ca decizile pe care le ei sunt destul de intelepte.
CITEȘTI
100 de idei despre cum sa treci peste o depresie!
RandomCum spune si titlul. 100 de moduri in care sa scapi de o depresie