Bună! Știu că nu mă cunoști ,dar sunt una dintre persoanele care și-ar dona fericirea ca să te vadă zâmbind cu adevărat.
Vroiam să îți spun că ești frumos/frumoasă astăzi... Dar ,nu scuze.. Ești în fiecare zi lafel de frumos/frumoasă ca întotdeauna ,nu doar azi. Doar privește-ți chipul firav ,ce nu ar mai suporta încă un șir de lacrimi să se reverse pe obraji .
Știu că ești trist/ă din nou ... S-au întâmplat atât de multe ,încât (,) parca stii ca nici nu îmi pot imagina prin ce treci...
Dar defapt pot.. Am trecut prin aceeași situație ca tine... Umilința poate.. Pe care o trăiești zi de zi.. Durerea ce îți lasă până și sufletul să-ți plângă.. Nu doar ochii ... Dezamăgirea pe care o ai față de tine și poate de celelalte persoane care nu sunt aici ,lângă tine când suferi atât de mult.... Și mai ales .. Singurătatea . Care face ca toate celalalte sentimente să se îmbine și să creeze un haos total în interiorul tau .
Simți o durere crunta ,dar si o dezamăgire totala. Ești demoralizat/ă complet. Psihicul tău a luat-o razna și parcă... Tentațiile îți cuprind tot corpul într-un fior ce nu l-ai mai simțit până acum. Te blochezi.. Te blochezi în interiorul tau unde totul este cuprins de singura culoare ce îți mai aduce aminte că încă ,din păcate ,ești viu/vie.
Te ascunzi de realitate și te deschizi în ficțiune și chiar crezi.. Ca totul va fi bine.. Dar nu va fi ..
La un moment dat te vei trezi în acelasi loc unde te-ai ascuns cu ceva timp în urmă și ...îți vei da seama că tot ce ai trăit pana atunci a fost doar o minciuna ...
Te va durea și vei plânge pentru ceva inutil... Poate doar pentru că te gândești că nu ești destul de bun/ă ca oamenii să te accepte lângă ei așa cum ești.. Poate te gândești că tot ce știi să faci este sa faci rău altora .....
Doar ,,poate,, ,dar nimic nu e sigur.. Indiferent de ce cred alții..asculta . Ești unic/ă și special/ă ...
Îți iubesc zâmbetul pe care îl schițezi atunci cand încerci să râzi ,chiar dacă simți că nu poți.. Îți iubesc caracterul la nebunie ,pentru că ești genul de persoană blândă și firavă ce știe să asculte oamenii atunci când nu se simt bine...chiar dacă nici tu nu te simți.. Totuși încerci.
Mi-ar plăcea ca pe fața ta să pot zări mai des acel zâmbet dulce ce mă face să te îmbrățișez și mi-aș dori să nu mai plângi în fiecare seară.. Asta mă întristează nespus de tare...
Nu ai defecte pe care să nu le iubesc... Îmi place ,când greșești din neatentie ,dar o iei de la capăt și încerci .
Nimeni nu poate să te iubească mai mult decât mine... Dar totuși... Părinții tăi ... Te iubesc lafel de mult cum te iubesc și eu... Chiar dacă niciodată nu te ascultă și nu îți dau sfaturi când ai nevoie... Dar te iubesc prea mult ca să te vadă trist/ă...
Ești singura lor rază de soare ... Te rog ,nu te stinge acum. Mai ai atâtea de văzut...
Nu am apucat încă să te strâng în brațe și să îți zic ce însemni tu pentru mine .... Distanța mă omoară și pe mine...
Dar gandește-te și aduți aminte de cuvintele mele..
Atunci când vei vrea să renunți aminteșteți că eu nu m-am dat bătută să cred în tine...
Iar atunci când vei fi tentat/ă să îți faci rău gândeștete că mă va durea și mai tare pe mine ,să te știu trist/ă.
Ține minte că există persoane care țin la tine cu adevărat. Chiar dacă sunt puține..
Știu.. Știu foarte bine că nu mă cunoști ,dar te iubesc și țin la tine mai mult decât ți-ai putea imagina...
Mai mult decât ar putea cineva să o facă vreodată .
Ești cineva . Nu ești un nimeni.
Și dacă vreodată vei avea nevoie de ceva sunt aici să te sprijin în orice situație.
Sunt gata să plâng și să râd odată cu tine.
CITEȘTI
100 de idei despre cum sa treci peste o depresie!
NezařaditelnéCum spune si titlul. 100 de moduri in care sa scapi de o depresie