Buna! Sunt eu din nou...
Poate nu credeti..dar stiu cum va simtiti. Pentru ca da.. De aia îmi cititi cartea si de aceea cititi rândurile astea in momentul asta..
Acum... As zice sa vorbim despre faptul.. Ca ne uram fizic....
De ce psihicul nostru a ajuns sa-si urasca fizicul din cauza unei/unor persoane? Pentru ce ,ma rog?
Eu v-o zic sincer din propria mea experienta... Nu se merita.. Poate sa fie si mama si tata... Atata timp cat din cauza lor sufăr înseamnă ca ceva e la mijloc..
O persoana care tine la tine cu adevărat nu te-ar răni..(am zis mama si tata ca un exemplu ,dar rare sunt cazurile când chiar se intampla din cauza lor...)
Nimeni deci absolut nimeni care te iubeste nu ti-ar face asta nici fără sa vrea... E imposibil sa o faca fără sa vrea.. Totul se intampla cu un motiv pe lumea asta!
Si a ,da .. Revenind la subiect .. Stiu cum e.. Atunci când te trezesti si iti e frica sa te uiti in oglinda doar din simplul fapt ca te-ai gândi... Ca nimeni nu ar putea iubi un astfel de chip ,care mai demult avea un zâmbet... Iar acum are doar o pata stearsa de culoare ,rupta de orice realitate ,numita zâmbet..
Stiu de ce zambiti fals ....pentru ca va e frica sa nu vada ceilalti.. Va e frica (,) ca poate prietenii vostri (cei care încă mai au... ) s-ar ingrijora... Sau poate doar pentru ca nu vreti sa afle ceilalti si sa va raneasca si mai tare....
Da.... Stiu cum e ...
Dar uite.... De ce contează părerea celorlalti? Ai un chip ? Ai buze ? Ai nas? Ai sprâncene? Ai un creier? Da , ai totul.. Esti un om normal si frumos exact asa cum esti.... De ce ti-ar pasa ca aia are sprâncene mai frumoase ca tine? Sau ochi sau gura ? Asta se poate rezolva cu Putin machiaj sau poze photoshopate..
Dar tineti minte.... Machiajele niciodata nu va vor putea ascunde defectele... Ci doar le ridica mai sus ,in evidenta... Poate pare dur ,dar da. Toti avem defecte.. Nici eu nu sunt perfecta si nici nu voi fi .. Dar nu ma ajuta cu nimic un kilogram de fond de ten si o tona de tuș.. Oricat de perfecta as vrea sa mă dau prin toate produsele astea ... Îmi vor face mai rau...
Adevarata frumusete se afla in caracterul omului... Poate ca la început când cunosti o persoana întâi te uiti la aspectul fizic... Dar.. La un moment dat asta nu va mai valora nimic..
Vrei fund ? Pentru ce ? Sa ai doar câteva priviri in plus atintite spre tine? Pentru ce scop ma rog? Cu ce te ajuta acele priviri care iti vor doar raul ? Cu nimic si nu iti imbuneaza situatia..
Vrei trăsături frumoase? Ai deja asta .. Fiecare om e sculptat in felul lui... Si daca tie nu iti place asta , de ce astepti ca altora sa le placa?
Vrei sani uriasi? Pentru ce ,ma rog? Ca atunci când vei vrea o prietenie cu un băiat ,el sa fie defapt acolo doar pentru sanii tai sau pentru formele tale? Stai chill.. Astea care au nu sunt cu nimic mai speciale decât tine...
Poate sunt mai multe priviri de baieti asa zisi ,,frumosi ,, asupra ei.. Dar nu e cu nimic mai buna. Lucrurile astea ii vor aduce numai rau...
De ce continui sa te jignesti pe tine insuti? Cu ce te sadisface ? Cu ce te alina chestia asta?
Si eu gândeam la fel ,dar intr-o zi m-am privit in oglinda fără frica si mi-am zis
"Asta sunt eu !"
Si poate pare ciudat..dar am zambit.. Pentru ca am inteles un singur lucru..
Cei care ma iubesc ,ma iubesc pentru ceea ce sunt ,nu pentru ceea ce ar vrea alții sa fiu... Am caracterul meu ,am mintea mea si inima mea .. Ce mi-as putea dori mai mult?
Nu vreau sa devin ceea ce nu ar vrea nimeni sa fiu..Totul va curge de la sine... Si oricine ma va accepta , ii voi multumi prin gesturi si sentimente...
Serios ,sunteti frumosi/frumoase. Nu va stricati asta încă de pe acum.. Nu va demoralizati singuri facandu-va psihicul sa fie intr-un război de jigniri cu fizicul.
Accepta-te asa cum esti.
Iar sfatul meu este : Ia-ti o oglinda cu tine si scrie intr-un colt ,,Sunt eu si asta e tot ce contează ! "
Du-te la oglinda ta din camera ,baie etc. Si scrie si pe aia acelasi lucru. CU UN MARKER. Si de fiecare data când te uiti in oglinda sa vezi mesajul ala.
Ganditi-va doar.. Voi credeti ca nu sunt persoane care sa va iubească asa cum sunteti? Hei ,uite-ma .. Prezenta.. Mereu la datorie.. Daca aveti vreo problema... Îmi gasiti link ul de la fb pe profilul meu de wattpad..doar spuneti-mi si o sa va zic totul din suflet si o sa va ajut cat pot.
Dar doar promiteti-mi... Ca nu va veti mai ura..
daca e nevoie scrieti-va pe mana :" I'm proud of me. Still don't give a fuck"
asa am facut eu si ori de cate ori îmi priveam mana mă incurajam singura..
daca altul nu o face o fac eu..
Doar faceti asta.. Va fi o diferenta .. Pentru multi dintre voi...
SI OPRESTE-TE DIN A TE MAI JIGNI! ACCEPTA-TE ASA CUM ESTI!
ESTI FRUMOASA/FRUMOS SI SPECIAL/A ASA CUM ESTI! NU AI NEVOIE DE NIMIC IN PLUS.
CITEȘTI
100 de idei despre cum sa treci peste o depresie!
RandomCum spune si titlul. 100 de moduri in care sa scapi de o depresie