Capitolul 4

1.3K 75 19
                                    

Daca nu vrei sa iesi din casa ,atunci cel mai bun mod este prin a te relaxa ,cântând ,dansând, pictând ,desenand ... Orice dar numai nu te auto-mutila.

DON'T KILL YOURSELF

Nu e solutie. Iti faci un rau imens si nu numai tie ,ci si celor care tin la tine.

Mama ta ,tatăl tau. Sau trebuie sa existe si alte persoane.

Stiu ca in unele cazuri..... Cazurile mai fragile.... E atunci când nu exista un tata sau o mama .... Si nici prieteni... Si in continuare te dinti distrus din orice punct de vedere.

Si of ,iar am deviat de la subiectul principal....

Orice ar fi ,regaseste-te pe tine insuti . Încearcă sa faci ceea ce-ti place . Prosteste-te mult si joaca-te precum un copil... Joaca-te cu tot ce te înconjoară... (exceptând unele chestii ascutite) .... Gaseste-ti o ocupatie care te va face sa nu mai fii in starea asta in care iti vine sa te omori ...

Repet: Orice dar numai asta nu.

Apuca-te de sporturi care iti plac.... Handball , tenis , karate , jogging ,balet ..etc.

Sunt o grămadă de moduri prin care poti sa iti manifesti furia si ura pe care o simti , fără ca ceilalti sa o simtă personal... :).

Deci ,încearcă totusi mai întâi de toate sa te reculegi. Sa iti bagi mintile in cap si sa nu mai plângi .

Tine minte: ,,Nimeni nu-ti merita lacrimile. Orice s-ar intampla."

100 de idei despre cum sa treci peste o depresie!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum