two

162 8 25
                                    

Tw;cringe+küfür :/

Bir an korkuyla Kaede'nin elini biraz daha sıkmaya başlayınca fitili ateşlemiş oldum... 

Miu sinirle koşarak Kaede'yi kolundan tuttu ve hızla çekti.Kokichi sadece uzaktan izliyordu.

Cidden ben burda ecel terleri dökerken onun sadece uzaktan izlemesi zoruma gidiyordu ama yapıcak birşey yoktu.

Uzun bir süre Miu'nun boş sözlerini dinledim sonrasında sıkıcı gelmeye başladı. Sadece 

"BiRdAHa KaeDE'yE dOKuNUrsaN SeNİ DOğduĞUnA PİşMaN eDERiM..."

Falan diyordu gotveren artık dinlemeyi bıraktım.

Konuşmaya o kadar dalmıştı ki onu dinlemediğimi fark etmedi bile. Ama fark ettiğinde iş işten geçmişti. Bir anda sesini yükseltti. Neye uğradığımı şaşırmıştım. Aniden olduğum yerden sıçradım ve panikle Miu'ya baktım.

Miu'nun yüzü sinirden kıpkırmızı olmuştu.

Bu sefer gerçekten korkmaya başlamıştım Kaede bir yandan onu tutmaya çalışıyordu ama bence siniri sadece bu yüzden değildi Kokichi de onu kudurtmuştu zaten sonra beni Kaede'nin elini tutuyorken görünce Kokichi'den çıkaramadığı sinirini benden çıkardı.

Şu aptal çocuktan nefret ediyorum.

Götü bir yerinde durmuyor sonunda olay bana patlıyor zorunda kalmasam ona selam bile vermem.😔😔

Miu o tiz ve igrenc sesiyle daha çok bağırmaya başladı. Bir yandan Kaede Miu'yu tutmaya çalışıyordu ama o kızı tutmak imkansızdı.

İşte o an ciddi anlamda sıçmıştım... 

Miu bir an sinirle elini havaya kaldırdı. O an panikle gözlerimi kapayıp elimle kendimi korumaya çalıştım. Tam bana bir tane yapıştırdı. Hiçbir şey hissetmedim ama tokat sesi çıktığından da emindim. İlk önce olayı kavramaya çalıştım ama mantık yürütemiyordum.

Yavaş yavaş gözlerimi açtım ve Kokichi yanağı kızarmış bir şekilde önümde duruyordu.

 Miu'nun yüz ifadesi değişmişti.

Gözleri pişman olduğunu söylüyordu resmen.Kaede benim gibi ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

Kokichi bir an dönüp iyi olup olmadığımı sordu. Ona acıdığımı hissettim. Az kalsın ona iyi olup olmadığını soracaktım ama sonra aklıma geldi ki bunu yapan kişi pis kafir Kokichi'ydi.(sonra neden shuichi'den nefret edeyorsun diyolar -Yuzuru)

Bunların hepsini beni etkilemek için yaptığından adım kadar emindim.Ne dediğimin farkında değildim. 

"Sov yapma."

diye cikistim.Kokichi bunu dedikten sonra gozlerini kacirdi,basini yere dogru egdi.

Gozleri aglamakli bir sekilde;

"Ozur dilerim-"

dedi ve hizli adimlarla odasina gitti. 

"BEKLE KOKICHI!"

Miu'da Kokichi'nin pesinden gitti.

Kaede ters ters bana bakiyordu,kisa sureligine sessizlik yasandi.Kaede ortamdaki sessizligi bozdu

"Bu kadar kaba olmamalisin Shuichi.En azindan git ve ozu-HEY! BENI DINLIYOR MUSUN SEN?"

diye bagirdi.Kaede sakince ic cekti ve beni kolumdan tutup cekistirmeye basladi tipki benim ona yaptigim gibi.

Karsi cikmaya ugrasmasim cunku usendim.Uwu klasik. 

Miu'nun yalvarma sesleri yakinlasiyordu. 

Nereye gittigimizi anlayinca biraz cekistirdim Kaedeyi ama Kaede kolumu sikinca hareket etmeyi biraktim.Canim acidi cunku 😔

Uf iste sonunda cehe-Miu ve Kokichi'nin yanina varmistik.Kokichi odasinin kapisi hafifce aralanmis gozleri dolu bir sekilde duruyordu benim eserim 😍😘😋. 
Kokichi beni görünce kapıyı hızla kapattı. Miu panikle

"LÜTFEN- BEKLE KOKİCHİ!"
diye bagirdi. 

Kokichi;

"Gidin.yanlız kalmak istiyorum"

Diyince Kaede'ye bakıp
"Yanlız kalmak istiyormuş rahatsız etmeden gide-" (odun bu çocuk var ya -Yuzuru)
Sözümü tamamlamama izin vermeden-

"Hayır hiçbir yere gitmiyoruz.En azından sen Kokichi'den özür dileyene kadar." (Karim nasil? -Hikari) 
Kolumu sıkıca kavradı.

Miu bir an bize bakınca ödüm bokuma karıştı.

Kaede Kokichi'nin odasinin kapisina vurdu. 

"Kokichi lutfen"

"Bu salagin yerine ozur dilesem olur mu?"

"Kokichi!"

"Huh-"

Acaba cidde  uzulmusmuydu-Ne diyorum lan ben.O bir yalanci zeki dedektifler pis kafirleri sevmezler zaten adam 10 sey soyluyor 9'u yalan 1'i supheli 😒. 

Kaede Kokichi'den cevap alamayinca olmayan beyninde ditdiri ditdiri ampul parladi.(sus) 

Kaede odayi terk etti fakat birkac dakika sonra elinde bir uzumlu fanta ile geri dondu.Kokichi'nin odasinin kapisina yaklasti ve;

"Ohm,Hey-Kokichi ! Eger orda kalmaya devam edersen evdeki son uzumlu fantayi ben icecegim."

What the f-Salak mi bu cocuk neden sadece basit bir uzumlu fanta icin odasindan ciksinki diye icimden gecirdim. 

O sirada odanin kapi kulunun gicirti sesi ile yerimden sicradim...-

541 kelime

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

541 kelime

-Uhm evt ikinci bolumde bitti Turk dizisi gibi bitti ama  olsun elimizden geldigince uzun yapmaya calistik umarim olmustur bide sunu diyim her bolumde kufur var.Bb 😇😊😔😢😭😷😲


shuichi holmes - saioumaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin