tw;kufur
" ah- "
Kokichi'nin bagirmasiyla irkildim arkama baktigimda Kokichi'nin arkasindaki polisleri fark ettim.
" KOKICHI! "
Kokichi elini polislerden kurtarmaya calisiyordu.Ben,Kaede ve Miu ise hâlâ olayi anlamaya calisiyorduk..Miu sordu;
" Sey- pardon ama siz sanirim yanlis kisiyi yakaladiniz. "
Kokichi'yi yakalayan polis ise;
" Hayir yanlis oldugunu sanmiyorum.Kokichi Ouma dimi? "
" evet- "
Onlar konusurken ben hâlâ bos bos etrafa bakiyordum Kokichi'nin birsey yapacagini dusunmuyordum cunku.Kokichi aniden bagirmaya basladi;
" SALSANIZA BENI,BENIM NE SUCUM VAR! ",
Polis ekiplerine dedigini birakmadi.Zekilik yapip polisler'in yanina gittim olayi ogrenmek icin.Olayi ogrendigimde ise got oldum.
Bir cantanin icinde taninmayacak hale gelmis bir kelle vardi bedenin geri kalaninin nerede oldugu bilinmiyormus.Ayrica mor sac telleride varmis.En kotusu ise cantanin saklandigi yerde en son gorulen kisilerden biri Kokichiymis.
Bu yuzden dava cozulene kadar Kokichi goz altina alinacakmis.
Duydugum anda Kokichiye baktim hâlâ kurtulmaya calisiyordu.Terlemeye baslamistim.
Kaedede got olmus gibi bakiyordu;
" Kokichi? "
Kokichi;
"AGH-CIDDEN ORADAN TEK BENMI GECTIM?NERENIZDEN UYDURUYORSUNUZ! "
Daha fazla zaman kaybetmememiz lazimdi cunku bu olayin icinden hemen cikmak istiyordum.DNA testi olucakti bu yuzden hastaneye gidecektik...
Miu birsey demek icin agzini acti ama soylememeye karar verdi.
__TIME SKIP__
Hastaneye gelmistik.Kaede ve ben oturuyorduk Kokichi'yi bekliyorduk.Miu ise bizim aksimize yerinde durmuyordu ayrica gozleri doluydu.Miu onumuzde durdu,ellerini arkasinda birlestirdi ve konusmaya basladi;
" O oyle birsey yapmaz,O kotu biri degil,Kokichi kimseyi oldurmez.Eger gercekten yaptiysa ben bunca zaman bir katilemi guvendim? "
Son dediklerini soylerken sesi titriyordu.Miu'nun gozunden yas akmaya basladi,Kaede bunu benden once farketti ve hemen ayaga kalkip yavuklusuna sarildi.
"Hayir,Miu eminim bu bir yanlis anlasilmadir ve birkac gun icinde duzelir.Guven bana. "
Miu daha siki sarildi Kaede'ye
Onlar birbirini teselli ederken ben Miu'nun dediklerini dusunuyordum.
Cidden bir katille birliktemi yasiyorduk?
Aradan yarim saat gecmisti.Kokichi elleri kelepceli bir sekilde gelmisti.Polislere karsi cikmayi birakmisti,saclari ise gozunun onunu kapatiyordu.Aniden ayaga kalktim Miu ve Kaede bana bakti Kokichi'nin geldigini gormemislerdi.
" Kokichi- ",dedim kisik bir sesle ama o bunu farketti ve bana bakti ve konustu;
" Shuichi..."
" SHUICHI LUTFEN BANA INAN...BEN SUCSUZUM! "
" LUTFEN KANITLA BUNU "
"SANA GUVENIYORUM,YEMIN EDERIM YALAN SOYLEMIYORUM! ",
nasil olucak bilmiyordum fakat bunu Kokichi icin olmasada Miu ve Kaede icin yapabilirim.
Sira geldi DNA sonucunu beklemeye.Polisler yanimiza gelip sonuc cikana kadar Kokichi'nin kogusta kalacagini soylediler.Miu ve Kaede onun icin cok endiseleniyorlardi,onlara gore Kokichi cok ciliz ve gucsuzdu kim bilir orada ne yapar diye dusunuyorlardi...
358 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shuichi holmes - saiouma
Humorkogus agasi kokichinin igrenc ask hikayesi. #saiouma #oumasai