four

105 5 3
                                    

tw;kufur, fazla kufur

nerde kaldigimi unuttum bosver devam 

(Shuichi'nin bakis acisi

Meraktan gotum tutustugu icin hizlica Kokichi'yi kenara ittim ve odama gittim. 

Bir sure assagida ne yasadigimizi dusundun ve wtf oldum,aklima bos isleri dusunmeye vaktim olmadigi geldi hizlica ustumu degistirip odadan ciktim. 

Asagi Kaede'nin yanina gittim.2-3 dakika gecmeden Miu ve Kokichi'de geldi ve yola ciktik. 

Otobus'e binmis karakola dogru gidiyorduk. 

Kaede Miu'nun omzuna yaslanmis,Miu'da mal mal ona bakiyodu.Kokichi hicbir sey olmamıs gibi dısarıyı izliyodu.Daha demin kıyamet koptu ama bu çocuğun sikinde bile değil.

Sanırım onu düşünmeyi bırakıcam. Acaba şuanki dava için niye en iyi bizim çözebileceğimizi söylediler ? Sanırım oraya gidince öğrenicem. 

Arkama yaslandim, 

yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu...

 __Time Skip__

Kaede'nin "Shuichi!" diye hafifce bagirmasiyla gozlerimi araladim.

Uyandım.Yavaşça etrafı süzdüm,otobüste bizim dışımızda 4-5 kişi daha vardı.Bazıları otobüsten iniyor bazıları ise bir sonraki durağı bekliyodu.Kimisi ise gözlerini kapatmış uyuyordu... 

 Bir anda kendime geldim.Sessizce mirildanarak '' bagirmasana amin feryadi otobuste bir biz yokuz.Geldik mi? '',diye sordum... 

Kaede olmek ister misin bakisiyla hafifçe kafasını salladı." Maki misin sen kizim ne bu tavrin. "

Kafamı yavaşça çevirdim ve Miu'nun rengi solmus,morali yerinde değil gibi görünüyordu. Sessizce '' Kaede, Miu iyi mi? '',diye sordum. 

" Emin degilim,sanirim Kokichi icin endiseleniyor. "

bende;

"Huh,onun icin neden endiseleniyor ki ? 

onun hayati yalan. "

dedigim gibi Kaede kafama yumruk geciriyor... " AHHWHWHA ! "

" Bu ne icindi simdi siyirdinmi-Davada kafami kullanamicam bi dur " kafam agriyordu tas atsa eminim o kadar acimaz hah. 

" gerek yok kullanmiyordun zaten. ",dedi ve yol boyu sessizlige burundu, 

... 

Yaklasik 1 - 1,5 saatlik yoldan sonra karakol'a varmistik.Trafik olmasaydi daha hizli gelirdik.Gec kaldigimiz icin firca yersek fena sicariz.. 

Otobusten indigimiz anda Kokichi ; " ah- ",diye bagirdi. 

" ne inliyorsun gerize- "

" KOKICHI ! "

277 kelime

277 kelime

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



OZURDILERIM OZURDILERIM OZURDILERIM BOLUM YAZASIMIZ YOKTU VE BU ARALAR BAYA YOGUNDUK BAYRAM VE ARAYA BIRKAC SEY GIRDIGI ICIN 😭 

ARTIK DAHA SIK ATMAYA CALISICAZ YANI UMARIM.KOKICHI VE SHUICHI SUAN ARALARI SOGUK AMA DIGER BOLUMLERDE DAHA FAZLA MOMENT VERMEYE CALISICAM GORUSURUZ VE OZUR DILERIM

HIC KONTROL ETMEDIM UMARIM GUZELDIR.

shuichi holmes - saioumaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin