!!!rozdział został poświęcony opisowi domu mamy naszego kochanego głównego bohatera, jeśli nie chcesz go czytać spokojnie nie pomijasz fabuły a tylko opis domu!!!
-gotowa -powiedziałam z entuzjazmem jak skończyłam wiązać buty nienawidzę ich wiązać i po tym jak w końcu zapiełam kurtkę kto wymyślił te głupie zamki?
Z moich przemyśleń na temat tego jaki masochista wymyślił zamki i sznorówki wyrwał mnie Bad
-to lecimy :> -po tych słowach otworzył mi drzwi jentelmen✨ a gdy wyszłam na klatkę schodową zamknął za mną drzwi i je zakluczył (XD bawi mnie to słowo)
szliśmy powoli i spokojnie dookoła było bardzo biało (bo to zima lmao).
większość osób uznała by panującą między mną a Badem ciszę za niezręczną lecz dla nas a co najmniej dla mnie była ona przyjemna.
z powodu tego że jest po sylwestrze i jest chłodno nie ma zbytnio ludzi na ulicach. nie dziwię im się.
brak ludzi = spokój dla Bada i odpoczynek od fanów a bardziej napalonych małolat (XD musiałam)
~skip bo nie chce mi się opisywać całej drogi x3~
po przyjemnym ale chłodym spacerku dotaliśmy do berzowego domu. nie był on ani za duży ani za mały był on wręcz idealny.
Bad otworzył mi drzwi i przepuścił mnie.
Weszłam do środka, przedpokój miał białe ściany z naklejkami o wzorze kwiatowym, po prawej od wejścia znajdowała się długa na całą ścianę błękitno-szara kanapa (chyba tak to się nazywa) a nad nią znajdowały się czarne nowoczesne wieszaki. Naprzeciwko drzwi wejściowych znajdowały się czarne drzwi z pionową szybą.Gdy przeszliśmy przez drzwi moim oczom ukazał się duży salon połączony z kuchnią. Naprzeciwko wejścia znajdowała się kanapa z narożnikiem, obok niej stał mały stolik kawowy. Gdy stanęło się w salonie po lewej stronie stała mała ścianka z zawieszonym na niej telewizorem, pod telewizorem znajdowała się nisko zawieszona szafka, na której stała wieża z odtwarzaczem do kaset i płyt CD, obok wieży znajdował się gramofon po obu stronach szafki stały duże głośniki. Dalej na lewo stał duży ciemny stół wokół którego stały dopasowane do niego krzesła. Koło stołu były także duże okna(?) pod którymi stało bardzo dużo kwiatów.
Gdy stało się naprzeciw stołu wychodząc z salonu po lewej znajdowała się wyspa kuchenna, na lewo od wyspy była wbudowana kuchenka, dalej znajdowało się okno pod którym stał kwiatek :3. Na trzecie ścianie( uznajmy że to tak działa) znajdowało się dużo szafek aż po sufit, między szafkami był piekarnik i zmywarka a na końcu ściany stała duża czarna lodówka, cała kuchnia była utrzymana w porządku, była ona w kolorach czarno-białych a także odcieniach szarości.
Po zrobieniu " kółka " wracamy do drzwi prowadzących do przedpokoju idąc wgłąb korytarzem można było dotrzeć do drzwi za którymi znajdowała się łazienka utrzymana w takich samych kolorach jak kuchnia.(Nie miałam zbytnio pomysłu na łazienkę Więc zostawiam ją wam ;))
gdy stało się naprzeciwko drzwi do łazienki na lewo i prawo znajdowały się ciemne dębowe drzwi, drzwi po lewej prowadziły do sypialni najprawdopodobniej rodziców/mamy Bad'a, za to drugie drzwi prowadziły do pokoju gościnnego.
🌺
słów 469Witam wszystkich po około 3 miesiącach przerwy. Przepraszam, że musieliście tak długo czekać ale nie mogłam zebrać się do pisania.
Ten rozdział jest bardziej opisaniem tego jak wygląda dom mamy naszego muffinkowego potwora ;)
Jak zwykle bardzo dziękuję za przeczytanie rozdziału <33
Pamiętajcie aby pić dużo wody zwłaszcza teraz jak są takie upały (jest tak gorąco że nawet nie chce mi się wychodzić z domu ale to nieważne).
Do następnego rozdziału postaram się go napisać jak najszybciej ale oczywiście jak zwykle nic nie obiecuję x3
KOCHAM WAS BARDZOOOOOOO💛
~Jumi (albo helikopter bojowy ;) )
CZYTASZ
Badboyhalo x reader
Historia CortaJest to moja pierwsza książka mam nadzieję że się spodoba przepraszam za błędy :^ jeśli nie ma rozdziału pół roku to się nie zdziw ᵕ̈