Ajunsi in preajma taberei inamice, Pacha si Pata s-au pozitionat pe dealul de langa.
-Pacha, vezi ceva?
-Da tata, orasul Harlem Hills e bine pazit, e greu sa atacam din fata! Trebuie sa ne folosim de strategie. In subsolul magazinului care produce armament sunt 100 de kg de dinamita, ar fi bine sa repartizam cate 2 kg la fiecare cladire.Astfel putem sa ne infiltram usor si sa atacam in haosul creat.
-Imi place cum gandesti Pacha, dar trebuie sa ne intoarcem in tabara ca sa ne mai aducem 3 oameni care sa ne ajute.
Zis si facut, la ora 03:00 a.m. erau inapoi la periferia orasului.Au mers incet pe langa toate cladirile si au ajuns la magazinul de arme unde era dinamita.Pacha a intrat usor inauntru si a tras cu o sageata otravita in pieptul patronului care dormea pe un scaun langa casa.Au intrat usor in subsol si au urmat drumul spre camera cu dinamita.Dar pe holul care ducea acolo s-au activat capcanele care au aruncat cu mici grenade care au explodat.Imaginea era sinistra.Pe jos zaceau doi indieni, unul mort, iar celalalt spintecat in doua, agonizand.Pentru al scapa de chinuri indianul ramas l-a impuscat in cap. Grupul a pus mana pe dinamita si a bagat cei doi morti in saci pentru a nu lasa urme.Acestia urmau sa fie arsi.Cu dinamita obtinuta Pacha si tatal sau isi puteau ghida tribul spre asaltul final...Heeei! Scuze ca nu am mai postat demult, dar am fost plecat si nu am mai putut scrie, sper ca va place.
Vreau pareri, idei si vot ; p