La ivirea razelor de soare privelistea din Harlem Hills era dezolanta:case in flacari si cadavre.Din totalul de 7800 de locuitori, in viata mai erau doar 2500 din care 837 prezentau rani de la gradul de foartd grav la zgarieturi si altr rani minore.Garnizoana fusese complet distrusa, iar soarta oameniilor din oras statea in cat de repede va ajuunge vestea in celelalte state ale Americii.Pata l-a taratvin temnita pe capitanul Willy care scapase de durerile provocate de picior.Pata s-a oprit direct la mesterul asezarii si i-a spus sa faca un picior de lemn pentru capitanul Grant.Desi ii era cel mai mare dusman Pata il respecta pe Willy.
In aceea zi Pata aras de vorba toata ziua cu Pacha, amandoi neiesind din cort deloc.A doua zi au aflat ca a fost convocat Congresul si cele 23 de state au decis ca operatiunea sa fie blocata 6 luni, fara o interventie in legatura cu capitanul Grant, operatiune fiind se pare, prea periculoasa.Pacha s-a dus in temnita capitanului si i-a transmis stirile.La auzirea vorbelor Willy Grant s-a resemnat dandu-si seama ca nu mai are cum sa plece si ca trebuie sa isi inceapa o noua viata alaturi de tribul sioux.
Peste doua zile fu gata si piciorul de lemn care se potrivi perfect si care ii dadu sansa capitanului Grant sa mearga din nou.Pata si Pacha au decis sa il mute pe capitan din temnita intr-un cort propriu care insa urma sa fie pazit zi si noapte de 10 indieni.
Pentru moment indieni obtinusera o victorie linistitoare si o prima fapta ii prefigura legenda inteleptului si tanarului arcas Pacha Chititè.HEI!! Va multumesc pentru tot sprijinul si vreau in continuare sa imi spuneti ce pareri aveti despre personaje, actiunea si sa votati! Multumesc inca odata si va spun ca urmatorul capitol va aparea miercuri sau joi