Másnap reggel korán keltem, mert valaki már ilyenkor ezerrel nyírta a füvet, vagy láncfűrészelt, vagy kalapácsolt. Csodás szomszédjaim vannak az biztos.
Hallottam, hogy anyu és apu már rég fent vannak így gondoltam én is lemegyek reggelizni stb.
Felvettem a nyuszis mamuszom és leslattyogtam az alsószintre.
-Jó re-- kezdtem, de lefagytam, mikor megláttam Finn-t a kanapén ülve.
Csak mosolyogva nézett rám és láttam rajta, hogy nagyon vissza kell fognia magát, hogy ne törjön ki belőle a röhögés.
Én csak visszafutottam az emeletre és becsaptam az ajtót.
-Jaj neee!-szenvedtem, majd a tükör elé futottam.-Ne, ne, ne!!!!-estem a földre, mivel pont az eperkés pizsamám volt rajtam.
A földön kezdtem el forogni és hisztérikusan ütni azt. Miért van itt? Ilyen korán?
-Najó! Nyugodj le! Csak készülődj el!-keltem fel és leporoltam magam.
-Khmm... Jó reggelt!-köszörültem meg a torkom.
-Jó reggelt neked is!-köszönt vissza mindenki.
-Finn! Te miért vagy itt?-próbáltam mosolyogni, de az inkább volt egy vicsor.
-Hát tudod. Meséltem anyudéknak a ma esti buliról és elengedtek, ezért elmegyünk vásárolni.-mosolygott, mire anyuékra néztem.
-Persze vannak feltételek! Nincs pia, drog, szex!-nézett rám fenyegetően apu.
-Nem is akartam!-forgattam szemet.
-Most pedig menyj öltözz fel és induljatok, mert téged ismerve nem jöttök haza ma.-lökdösött anyu fel vissza a szobámba.
꧁༺♡༻꧂
Már Finn autójában ültünk és meg akart szólalni, de én közbevágtam, mivel tudtam, hogy mit akar.
-Egy szót sem!-mutattam csendet a mutatóujjammal.
Nevetve elindult én pedig karbatett kézzel néztem ki az ablakon.
-Most így fogsz durcázni egész úton?-nézett rám egy pillanatra, majd vissza az útra. Nem válaszoltam csak tovább bambultam.
-Nyaaa~!-tette jobb kezét a combomra, mire nekem a gyomrom egy pillanatra görcsberándult. Mi a fene ez az érzés? -Eskü cuki volt a pizsid, nem értem mi a baj.-nevetett és simogatni kezdte nagy tenyerével.
Végül hozzászóltam és megegyeztünk, hogy el van felejtve bár tudom, hogy nem fogja.
YOU ARE READING
Funny boy|Finn Wolfhard ff.|
FanfictionÁltalában a suliváltás nem könnyű. Főleg egy olyan lánynak, aki sosem tudott beilleszkedni társaságokba, bármennyire is próbálkozott. Viszont ez itt máshogy lesz, mivel ez a fiú nagyon nyitott felé és kedves, amit persze Bíborka, aki egészen magyaro...