Ebédszünetben együtt ebédeltem a fiúkkal (Finn, Jack, Jaeden, Chosen), de szinte oda sem tudtam figyelni, hogy miről beszéltek, mivel folyton csak Finnen gondolkodtam és a szombati bulin.
-Ugye Bibi?-kérdezte Jaeden, mire megráztam a fejem, hogy visszajöjjek a valóságba.
-M-mi? Bocsi elkalandoztam.-motyogtam és az ételt piszkáltam a villámmal.
-Csak annyi, hogy Jackért oda van egy lány, de Jack nem akar összejönni vele csak fél őt visszautasítani, mert egy nocsi.-lökte meg gyengén Chosen a fiút.
-Szerintem meg kéne neki mondanod, hogyan érzel.-vontam vállat.-És,ha tényleg szeret akkor megérti.-mosolyogtam, de az nem volt egy őszinte mosoly.
-Minden rendben van Bibi? Olyan furán festesz.-nézett rám összeráncolt szemöldökkel Finn, de én csak egy biztató mosolyt villantottam felé, hogy minden a legnagyobb rendben van.
꧁༺♡༻꧂
-Srácok én tényleg nem tudom mit tegyek.-hajtottam a fejem az asztalomra, miközben Millie-vel és Noah-val face time-oltam.
-Meg kéne neki mondanod, hogy tetszik neked.-mondta teli szájjal Noah, mivel evett.
-De még én sem vagyok biztos benne, hogy tetszik. Nem tudom milyen az, ha tetszik valaki.-forgattam a szemeim.
-Oké mond a tüneteid.-folytatta a fiú.
-Hát, amikor a közelében vagyok sokkal vidámabb vagyok és erősebbnek érzem magam. Amikor hozzámér, akkor a szívem először mindig dobban egy nagyot, azután pedig gyorsan dobog.-soroltam fel ezt mind mosolyogva.
-Csajszi te teljesen belézúgtál.-jelentette ki Mills rögtön.
-Az biztos.-bólogatott egyetértően Noah.
-Akkor mit kéne csinálnom?-dőltem hátra a székemben.
-Figyelj. Az sosem jó, ha azonnal megmondod neki. Először adj neki kicsi jeleket/jelzéseket az érzéseidről, mondjuk puszild meg, vagy hívd beceneveken, vagy bújj hozzá, vagy fogd meg a kezét és, ha akkor sem esik le neki akkor mond meg.-adott tanácsot Millie.
-Ez tuti be fog vállni?-rágcsáltam az ajkamat, mire mindketten csak bólogattak.
Miután letettük a telefont elmentem zuhanyozni, majd aludni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Funny boy|Finn Wolfhard ff.|
Hayran KurguÁltalában a suliváltás nem könnyű. Főleg egy olyan lánynak, aki sosem tudott beilleszkedni társaságokba, bármennyire is próbálkozott. Viszont ez itt máshogy lesz, mivel ez a fiú nagyon nyitott felé és kedves, amit persze Bíborka, aki egészen magyaro...