Először lassan mozgatta ajkait az enyémeken, de mikor beletúrtam hajába és közelebb húztam magamhoz, kicsit bedurvított.
Nyelvét áttolta az én számba, ami egy sóhajt csalt ki belőlem. Kicsit fura volt, de tetszett.
Felvett az ölébe és úgy csókolt tovább. Egyre szenvedélyesebben és minden érzését beleadta ebbe a csókba.
Mikor már tényleg nem kaptunk levegőt, csak akkor válltunk el és pihegve néztünk egymás szemébe, igaz korom sötét volt, de nem baj.
-Nem akarok a barátod lenni.-mondta miután rendeztük lélegzetünket, mire én meglepődtem és egy pillanatra összetörtem.-Én többet érzek annál.-folytatta,mire egy nagy kő esett le a szívemről, viszont ugyanúgy meg voltam lepődve.
-É-én is többet érzek irántad, mint barát.-vallottam be neki én is.
-Tényleg?-lepődött meg ő is ugyanúgy, mint én. Csak bólintottam egyet.-Mióta?-kérdezte.
-Hát az első csókunk óta.-mosolyogtam kínosan.
-Én is.-kuncogott.-Akkor Bíborka... Szeretném, ha a barátnőm lennél! -mondta félénken én pedig meglepődtem. Duplán.
-Ki tudtad ejteni a nevem.-nevettem.
-Hát gyakoroltam egy kicsit.-kuncogott édesen.
-És igen Finn. Leszek a barátnőd.-mosolyogtam,majd megöleltem.
-Szeretlek.-suttogta a fülembe és a hátamat simogatta.
-Én is szeretlek.-suttogtam vissza és nyakába bújtam.
Még pár percig álltunk ott ölelkezve, majd két csomag chipsz-el és egy 2 literes sprite-al visszamentünk a szobámba és most már összebújva folytattuk a filmet.
A film fél kettőkor fejeződött be és a két csomag chipsz meg a fél üveg sprite is elfogyott. Úgy döntöttünk megyünk aludni, mivel reggel korán kelünk és nem akartunk úgy kinézni, mint a zombik.
Gyorsba fogat mostunk, elmentünk szükségre és visszabújva az ágyamba újra összebújtunk.
-Jó éjt bébi! Szeretlek.-csókolt meg.
-Jó éjt Finnie! Én is szeretlek.-mosolygtam és egy perc sem kellett be is aludtam.
STAI LEGGENDO
Funny boy|Finn Wolfhard ff.|
FanfictionÁltalában a suliváltás nem könnyű. Főleg egy olyan lánynak, aki sosem tudott beilleszkedni társaságokba, bármennyire is próbálkozott. Viszont ez itt máshogy lesz, mivel ez a fiú nagyon nyitott felé és kedves, amit persze Bíborka, aki egészen magyaro...