Átázva, megfagyva és fáradtan mentünk haza már 19 órakor korom sötétben.
Rögtön Finnékhez mentünk és alig vártuk, hogy bent legyünk a melegben és, majd összebújva feküdjünk az ágyba.
Viszont örömünk fokozódott, mikor Mary vacsorával várt minket.
-Először zuhanyozzatok le és aztán gyertek enni.-mondta Mary, mire mi versenyezve futottunk fel, hogy ki zuhanyozzon hamarabb.
-Háh nyertem!-röhögött az arcomba Finn, majd becsapta az ajtót előttem.
Míg Finn zuhanyozott, addig én lementem a konyhába azzal a céllal, hogy iszok, mert a futástól kifáradtam.
A konyhában csak egy Finntől pár évvel idősebb srác volt. Neki is göndör, kicsivel hosszabb haja volt, mint Finn-nek és tisztára hasonlítottak egymásra. Le merem fogadni, hogy a testvére.
-Szia!-köszöntem neki ő pedig azonnal felém fordult.
-Szia? Te ki vagy?-nézett rám furán.
-F-Finn barátnője vagyok. Bibi.-intettem és kezdtem kellemetlenül érezni magam, ami miatt elkezdtem tördelni az ujjaim.
-Én Nick vagyok. Finn bátja.-mutatkozott be ő is.
-Már mindenhol kerestelek.-jött oda Finn és átkarolta a derekam.
-Khmm...-köszörülte meg a torkát Nick, mire Finn ránézett.-Örülök, hogy a barátnődtől kell megtudnom, hogy van barátnőd.-mondta gúnyosan.
-Bocs, hogy, ha minden alkalommal elmondom akkor te féltékenyen és sértődötten hagysz ott, mert nem tudsz becsajozni.-mondta neki Finn gyúnyosan.
-Megtennétek, hogy nem most veszekedtek, amikor itt van Bibi.-jött oda kicsit idegesen Mary is.
Én csak kínosan és kellemetlenül érezve álltam ott és néztem az eseményeket.
Ez után Finn megragadva a kezem húzott fel az emeletre.
-Tessék ezt majd felveheted.-nyújtott a kezembe egy sötétszürke melegítőt és egy világosabb szürke pulcsit.
Bementem a fürdőszobába és lezuhanyoztam. Felvettem Finn ruháit, ami kicsit nagy volt rám, de az volt a jó, hogy olyan illata volt nekik, mint maga Finn-nek.
Végül egy kínos vacsorában volt részem, de sokat kérdeztek tőlem, amire én válaszoltam.
Az után Finn bocsánatot is kért nagyon sokszor, hogy ennyire elcseszték, de én nyugtattam, hogy nincs semmi baj.
VOUS LISEZ
Funny boy|Finn Wolfhard ff.|
FanfictionÁltalában a suliváltás nem könnyű. Főleg egy olyan lánynak, aki sosem tudott beilleszkedni társaságokba, bármennyire is próbálkozott. Viszont ez itt máshogy lesz, mivel ez a fiú nagyon nyitott felé és kedves, amit persze Bíborka, aki egészen magyaro...