7. Bölüm

1.7K 123 27
                                    

Kitabınız 100 okunmayı geçmiş🥺🥺
Okuyan herkese teşekkürler<3

Okuyan kişiler zahmet olmazsa oy da verirlerse çok mutlu olurum🥺🥺
İyi okumalar🧚‍♀️

"Çıkabilirsiniz çocuklar"

Zil sesi ile son ders de bitmişti sonunda. Öğretmenin izni ile masamdaki eşyaları toplamaya başladım.

"Canım çok tatlı çekti, tatlı yemeye gitmeye ne dersiniz?"

Hoseok'un sorusuna karşılık jin sanki bunu bekliyormuş gibi

"Evet! ne zamandır da gitmiyoruz bir yere birlikte. Jimin?"

Ben de onlarla gitmek isterdim ancak Jungkook ile çıkışta ders çalışacağımız için anlaşmıştık.

"Namjoon Hyung'un yanına soru sormaya gidince Jungkook çıkışta ders çalışmayı teklif etmişti. Kabul ettiğim için maalesef sizinle gelemeyeceğim çocuklar"

"nE bunu yeni mi söylüyorsun Jimin?!"

"Namjoon da gelecek mi?"

Jin'in her defasında Namjoon'un sormasından dolayı ona göz devirdim.

"Hayır Namjoon Hyung gelmeyecek. Ve şimdi söylüyorum çünkü aklımdan çıkmıştı yeni hatırladım."

Sanki aklına yeni bir şey gelmiş gibi hoseok birden atıldı

"Bir dakika ya. Sen Namjoon'a hyung diyorsun ama Jungkook'a demiyorsun ;)"

"Oha çok doğru. Gözünden hiçbir şey kaçmıyor lan Hoseok"

"Ne sandın Seokjin ;) harika birisi olmak bunu gerektiriyor"

Hoseok'un dediğine kendim bile şaşırdım. Sahiden ben neden Jungkook'a Hyung demiyordum?

"Doğru söylüyorsunuz aklıma hiç gelmemişti. Neyse söylerim bundan sonra"

Hoseok bu dediğime karşı hemen atıldı.

"Ay hayır hayır böyle devam et. İnsan flörtüne Hyung der mi?"

"Flörtüm mü? Saçmalama Hoseok sadece ders çalışcaz hem o benim Hyung'um sadece ismiyle hitap etmem ayıp olur"

Hoseok dediklerime göz devirip "tamam be" demişti ve daha sonra başka soru yöneltti.

"Bu arada nerde çalışacaksınız?"

"Kafe diye anlaşmıştık ama nerde bilmiyorum"

"Seokjin! Bizim de o kafeye gidip onları uzaktan dikizlememiz lazım!"

"Ya hayır yapmayın böyle bir şey! Sadece ders çalışacağız, sizin yüzünüzden odaklanamam"

"Ya kardeşim biz tatlı yemeye gideceğiz belki?"

"Tamam o zaman başka kafeye gidin lütfen. Seokjin bir şey de Hoseok'a!"

Hoseok'un inadı inat olduğu için onu ancak Seokjin vazgeçirebilirdi. Son umudumla Seokjin'e dudağımı büzüp bakmıştım.

"Tamam ya hoseok rahat bırakalım bu veledi ağlamasın şimdi"

"Çok sağ ol ya jin o nasıl ikna etmeydi."

"Yoo ben ikna oldum şahsen"

İnanamaz gözlerle Hoseok'a baktım ve daha fazla vakit kaybetmemek için burdan ayrılmaya karar verdim.

"Neyse ben gideyim çok vakit kaybettim. Görüşürüz bebeklerim"

"Bize bebek diyene bak aq. Neyse hadi git her şeyi ayrıntısıyla anlatırsın akşam ;)"

Baby Hands~Jikook/Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin