15. Bölüm

948 63 11
                                    

İyi okumalar herkese 🧚‍♀️
Okurken oy verirseniz çok mutlu olurum🥺

Jungkook yeni duştan çıktığı için ıslak saçlarını havlu ile kurutmaya çalışıyordu. Ona saç kurutma makinesi vermemin doğru olacağını düşünerek,

"Saçını kurutmak için saç kurutma makinesi getirmemi ister misin?"

Sorduğum soruya karşılık gülümseyerek,

"Gerek yok hallettim ben, teşekkürler Jimin"

Dediğinde ve gülümsemesine karşılık ben de gülümsedim. Biraz misafirperver görünmek için aç olup olmadığını sormalıydım.

"Jungkook aç mısın? İstersen atıştırmalık bir şeyler getirebilirim?"

"Aslında pek aç değilim"

"Peki istediğin herhangi bir şey var mı?"

İlgili hâlim hoşuna gitmiş olacak ki gülümsemişti.

"Hayır Jimin, eğer bir şeye ihtiyacım oldursa sana söyleyeceğimden emin olabilirsin"

Bu dediğine gülümsemiştim. Daha sonra birlikte film izlemeye karar kılıp televizyondan güzel bir film seçtik. Filmin ilerleyen dakikalarında saat çok. Geç olduğu için ve yarın okulumuz olduğundan, bu kadar film izlemenin yeterli olduğunu ve  yatmamız gerektiğine karar verdik.

"Peki ben nerede yatmalıyım?"

Jungkook'un biraz utana sıkıla sorduğu soru ile onu hemen yanıtladım.

"Aslında ben senin için koltuğu rahat bir şekilde hazırlayıp orada yatmanı sağlayacaktım. Senin için sorun olur mu?"

"Hayır ben yatarım koltukta sıkıntı değil. O zaman sana yardım edeyim?

Yardım teklifine sevinerek onu onayladım. Jungkook'un yatacağı yeri hazırladıktan sonra karşılıklı oturup birazcık konuşmaya başladık. Biz konuşurken dışarıda yağmur yağıyordu. Birden gürültülü bir şekilde aniden gök gürlediği için ürkmüştüm. Ürkmem Jungkook'un hoşuna gitmiş olmalı ki gülmeye başlamıştı.

"Hey! Ne gülüyorsun?"

Soruma Jungkook daha da gülerek karşılık verdi.

"Aklıma komik bir şey geldi de o yüzden gülüyorum. Yoksa senin bir anda ürküp yerinden sıçramana neden güleyim ki?"

Benimle alay ediyordu.

"Ya! Çok kötüsün. Hem insanlar aniden olan olaylardan dolayı heyecanlanabilir ya da korkabilir ne var ki bunda?

Bu söylediğim ile Jungkook dudağının kenarına bir sırıtış bırakıp bana yanaşarak söze başladı.

"Hmm demek öyle. Peki insanlar böyle durumlarda aniden heyecanlanabilir mi?"

Bunları söylerken gittikçe bana doğru yakınlaşıyordu. Taa ki neredeyse burunlarımızın birbirine deymesine çok az bir mesafe bırakıp benden cevap beklemeye başladı.

O yaklaştıkça ellerim terlemeye, heyecandan kalbim hızlı hızlı atmaya başlamıştı. Neler oluyordu bana böyle?

"B-bilmem o-olabilir herhalde"

Bu cevabım Jungkook'un hoşuna gitmiş gibi gülümsemesi daha da büyüdü.

Ve o anda Jungkook hiç beklemediğim bir şey yaptı.

Kendi dudağını yanağıma doğru getirip yanağıma dudaklarıyla baskı uygulamıştı.

Bir saniye

Jungkook beni öpüyordu.

Jungkook.
Beni.
Öpmüştü.

Birkaç saniye dudaklarını yanağıma baskıladıktan sonra ayrılıp gözlerimin içine bakmaya başladı.

Heyecanım en üst seviyeye çıkmıştı.

Terleyen ellerimi silme ihtiyacı duyarak ellerimi pantolonuma sürmeye başladım.

Bundan dolayı Jungkook  birden odağını ellerime vermişti ve sanki aklı başına gelmiş gibi bir anda ifadesini normalleştirdi.

"Jimin. Ben- ben kendimi tutamadım. Şey r-rahatsız mı oldun? Üzgünüm benim hatam. Ah çok aptalım"

Jungkook bunları söyledikten sonra benden cevap bekliyormuş gibi yüzüme odaklandı.

Kendime gelip ağzımdan birkaç kelimenin çıkmasına izin verdim.

"B-ben. Yani s-sorun yok. Şey iyi geceler sana, ben de artık odama g-gitsem iyi olur yarın okul var g-geç kalmayalım"

Cümlem biter bitmez ondan cevap daha beklemeden hemen odama doğru yürümeye -daha doğrusu koşmaya- başladım.

Odama ulaştığım an kapıyı sessizce kapatıp yapının hemen önüne yani yere oturdum -kendimi yere attım da denebilir-

Yerde otururken düşüncelere dalmıştım. Belki de ben fazla abartıyor olabilirdim. Büyük ihtimalle fazla bir tepki gösterdim. Jungkook çok kötü hissetmiş bile olabilir benim yüzümden.

Yerden kalkıp yatağıma doğru adımladım. Yatağıma ulaşmam yaklaşık üç-dört saniye sürse de düşüncelerimle birlikte bana üç-dört ay gibi gelmişti.

En sonunda yatağıma yatmayı başarmıştım. Ama asla uyuyamadım. Aklım hala az önceki olanlardaydı. Sanırım bunları düşünmek beni yormuş olacak ki bir anda uykuya dalmıştım.

Bölüm sonu.

Gelecek bölümlerde görüşmek dileğiyle 🧚‍♀️

~cimi

Baby Hands~Jikook/Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin