Destekleriniz için çok teşekkürler. Okurken yorum yapıp oy verirseniz çok sevinirim. Keyifli okumalar dilerim.
✨💖Alarmın sesiyle gözlerimi açtım, okula gideceğim için mutsuz bir hâlde yatağımda doğruldum. Bir anda aklıma dün Jungkook'un bizde kaldığı geldi, acaba rahat uyumuş muydu? Jungkook'a bakmak için yatağımdan inerken bir şey daha hatırladım. Jungkook dün beni öpmüştü. Dün bu olayın şokuyla fazla abartmıştım sanırım, Jungkook'u da üzmüş olmalıydım. Ondan özür dilemem gerekiyor.
Yatağımdan inip kapıya yöneldim, kapıyı açmak içini elimi kapının koluna uzatırken kapı bana doğru hareket etmeye başladı ve karşımda Jungkook belirdi.
"Günaydın Jimin" diyip yarı gülümseyerek benim vereceğim cevabı ve ona olan tepkimi ölçmek için yüzüme bakmaya başladı.
Onu zaten üzmüştüm, özür dilemeliydim. Bu yüzden ona gülümseyerek
"Günaydın Jungkook"
Sanırım bir iki saniye geçtikten sonra utanarak Jungkook'a
"Dün gece verdiğim tepki için özür dilerim, ben sadece şaşırmıştım. Bunun için üzülmedim veya sinirlenmedim."
"Önemli değil Jimin, ben senin rahatsız olduğunu düşünerekten seni rahatsız ettiğim için üzüldüm. Senin açından sıkıntı yoksa benim açımdan da yok."
Diyip o neşeli gülümsemesini yüzüne takındı."Bir an önce kahvaltı yapıp çıkalım yoksa okula geç kalacağız."
"Tamam ben yatakları toplayayım sen de kafana göre istediğini çıkar, yemeye başla."
Yatakları toplayıp mutfağa Jungkook'un yanına ona bakmaya gittim. Mutfağın kapısından içeri girdiğimde karşımda benim buzdolabının üstünde asılı olan küçüklük fotoğrafıma bakan Jungkook'u gördüm.
Geldiğimi fark etmiş olacakti ki bana doğru dönüp "çok tatlıymışsın" dedi.
Gülümsemekle yetindim ve beraber kahvaltı yapıp hazırlanıp evden çıktık.
**************************************
Jungkook'un sınıfı giriş katında olduğu için onu bırakıp sınıfa çıkacaktım. Jungkook'un sınıfının önüne geldik.
"Bu gece de bizdesin unutma." Diyip gülümsedim.
"Tamam, memnuniyetle."
"İyi dersler" diyip sınıfıma çıktım.
Sınıfa girdiğimde meraklı gözlerle beni bekleyen bir adet Jin ve Hoseok'la karşılaştım. Bana doğru koşup "noldu,noldu?" Diye bağırıyorlardı.
"Tamam anlatacağım sakin olun bi yerime geçeyim."
Kedi gibi peşimde dolanıyorlardı.
"E hadi anlat artık!" Diye bağırdı, merakından duramayan Hoseok."Aşırı tepki vermeyeceğinize söz verin"
"Hassiktir böyle diyorsa birşeyler olmuş demektir." Diyen Hoseok, çok heyecanlanmıştı.
"Tamam söz veriyoruz anlat."
"Dün Jungkook'la film izledik, sonrasında ona koltukta yatak hazırladım ve uyumadan önce sohbet ediyorduk."
"Ayyy çok heyecanlı" diye araya girdi Jin.
Beni böldüğü için Jin'e ters ters bakan Hoseok sonrasında tekrar bana dönerek
"Sen devam et." Dedi."Sonra Jungkook bana yaklaşmaya başladı."
Bunları söylerken her geçen zaman Jin'in ve Hoseok'un kalp atışı heyecandan daha da artmaya başlıyordu. Büyük ihtimalle Jungkook'la öpüştüğümüzü zannediyorlar ancak yanılıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Hands~Jikook/Yarı Texting
Fiksi PenggemarDersleri kafasına takmayıp hayatı eğlencesine yaşayan Jeon Jungkook ve zamanının çoğunu dersler ve kitaplarla geçiren Park Jimin. Jeon Jungkook'un okulda karma bir sınavda sarışın, kısa boylu, minik elleri olan çocuğun yanına oturmasıyla kafası karı...