17. Bölüm

918 59 4
                                    

Herkese iyi okumalar 🧚‍♀️
Okurken oy da verirseniz çok memnun olurum 🦄

Dün gece bizim evde Jungkook ile gerçekten eğlenceli zamanlar geçirmiştik. Film izledik, birlikte patlamış mısır patlattık -ancak Jungkook mısırların birçoğunu dökmüştü- ders çalıştık, ani bir kararla saat gece 1'e doğruyken  evimizin yanındaki parka gittik -jungkook beni sallamıştı ancak ben onu doğru düzgün sallayamamıştım- kısacası hayatımın en eğlenceli gecelerinden biriydi.

Ama şimdi ise Jungkook ile okula gidiyorduk :(

Konuşarak yürüdüğümüz okul yolu en sonunda bittiğinde ise okulun bahçesinin bir köşesinde gözüme anında çarpan jin ve Hoseok'un bize güldüğünü görmüştüm. Ayrıca diğer köşede ise Jungkook'un geçenlerde benimle tanıştırdığı arkadaşları vardı.

"Arkadaşlarımın yanına gitmeye ne dersin?"

Jungkook'un sorusu ile bakışlarını jin ve Hoseok'a çevirdim. Her gün onlarla takılıyorum zaten şimdilik yanlarına gitmesem sorun olmazdı herhalde.

"Olur gidelim"

Cevabım ile gülümseyerek arkadaşlarının yanına gitmeye başladık.

Arkadaşlarına yaklaştığımızda isminin Taehyung olduğunu öğrendiğim çocuk gülümser bir şekilde.

"Oo bu gözler neler görüyor, Jungkook sen buraya uğrar mıydın be? Bu arada ikinize de günaydın "

"Buraya uğrar mıydın da ne amk normalde her gün birlikte takılıyoruz zaten?"

"Yoo sen son zamanlarda Jimin'le takılıyorsun."

"He, şey evet"

Verdiği cevaptan Jungkook'un utandığı belliydi, o utanınca ve konuşma arasında benim adım geçtiği için bende utanmıştım.

"Neyse Jungkook ben gidip bi Hoseok'lara bakayım, şimdi yanlarına uğramadım diye laf ederler."

"Tamam, sen git ben biraz daha buradayım."

"Tamam, görüşürüz."

Acaba Jungkook'un arkadaşları benden rahatsız mı oluyorlardı? Arkadaşlarıyla takıldığım için bana sinirlenmişler miydi? Yoksa arkadaşlarını çaldığımı mı düşünüyorlardı? Umarım böyle düşünmüyorlardır. Aklımdaki bu sorularla okul kapısının yakınlarında durup bana bakan Jin ve Hoseok'a doğru yürüyordum.

Yanlarına vardığımda Hoseok sitemkâr bir şekilde:
"Sen... Sabah okula geldiğinde... İlk bizim yanımıza uğramak yerine... Jungkook'un elit arkadaşlarının yanına mı uğradın?"

Bunları söylerken dramaya bağlayıp sanki dünyanın en kötü şeyi başına gelmiş gibi hareketler yapıyordu

Hoseok'un böyle bir şey diyeceğini tahmin edebiliyordum zaten.
"Jungkook bana arkadaşlarımın yanına gidelim mi diye sorunca hayır diyemedim. Zaten çok da durmadım. Taehyung denen çocuk biraz moralimi bozdu."

Verdiğim cevabı duyan Jin korumacı ve anaç bir tavırla:
"Naptı o? Bir şey mi dedi sana? Gidip konuşayım mı? Zenginler diye her istediklerini diyemezler!"

"Hayır Jin hayır, Jungkook son zamanlarda benle takıldığı için arkadaşlarını göremiyorlarmış. Hem konu yine nerden zenginliğe geldi ya..."

Bu söylediğimi normal karşılayan Hoseok:
"E doğru biz de arkadaşımızı doğru düzgün göremiyoruz."

"Evet ama bu aklımda bazı sorulara yer açıyor. Acaba benden rahatsız mı oluyorlar? Ben arkadaşlarıyla takılıyorum diye bana sinirleniyorlar mıdır sizce? Ya da acaba arkadaşlarını çaldığımı mı düşünüyorlar?"

Baby Hands~Jikook/Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin