12. Bölüm

1.2K 84 11
                                    

Tam 500 okunma için teşekkür yazısı yazacaktım ki bu bölümü yazarken okunma sayısı 800'e çıkmış🥺

Ayrıca bugün kitabımız jikook'da #2'ye ulaşmış. Bunu görünce gerçekten çok mutlu oldum. Okuyan ve oy veren herkese teşekkürler🧚‍♀️

Herkese iyi okumalar diliyorum. Ayrıca oy verirseniz çok sevinirim 🐣

Çıkışta okul bahçesinde bir bankın yanında Jungkook'u bekliyordum. Aynı zamanda Jungkook gelene kadar Hoseok ile konuşuyorduk.

Kahkahalar atarak gülen Hoseok,

"Ne? bugün de mi Jungkookla ders çalışacaksınız?"

Hoseok gülmeye devam ederken Jin de yanımıza doğru geliyordu. Sanırım Hoseok'un dediğini duymuştu ve yanımıza sırıtarak gelmişti.

"Yalnız Jimin bayağı hızlısınız he, ben bile Namjoonla bu kadar hızlı ilerlemiyorum."

"Çünkü Namjoon seni sevmiyor"
Diyerek lafa atladı Hoseok.

Jin bunu duyunca bakışlarını dondurmuştu. Uzaktan bakan biri bile moralimin bozulduğunu anlayabilirdi. Sonra biraz sinir ve üzüntü karışık olarak Hoseok'a cevap verdi,

"Ne diyorsun sen Hoseok, Namjoon beni nasıl sevmez ya! O gün kafede bana nasıl baktığını görmeniz lazımdı."

Hoseok ilk başta kararsız kalsa da arkadaşının da bilmesi gerektiğini düşündüğünden üzgün bir ifadeyle lafa atılmıştı,

"Geçen gün Yoongi Hyung ile konuşurlarken du-"

Anında Hoseok'un lafını bölmüştüm yoksa Jin daha da üzülecekti, onun 3 yıllık aşkını mahvetmesini istemiyordum. Hoseok'un ne diyeceğini biliyordum, çünkü bana da anlatmıştı. Namjoon ile Yoongiyi konuşurlarken onlara kulak misafiri olmuş, Yoongi Namjoon'a "peki kafede sen Jin'e karşı ne hisettin?" Diye sormuştu ve Namjoon da cevap olarak "Ona ne hissedebilirim ki? özel bir duygu hissetmedim, okuldan birine ders anlatıyormuş gibiydi. Zaten daha farklı ne olabilir ki Yoongi?" Demişti.

"Ihıhm Arkadaşlar böldüm ama biz dün Jungkookla mesajlaştık."

Hoseok onun sözünü bilerek böldüğümü anlamıştı sanırım ve o konuyu unutturmak için abartılı bir tepki vererek " Aaa, ne konuştunuz anlatsana!" Diye bağırdı.

Jin ise şaşkın görünüyordu, az önce Hoseok'dan önemli bir açıklama beklerken bir anda konu değişmişti ve buna şaşırmıştı doğal olarak.

"Jungkook'a neden Namjoon Hyung ile konuşmuyorum diyip bana yalan söyledin?" Diye sordum. O da birden hiç beklemediğim bir cevap verdi. benle yakın olabilmek için yaptığını söyledi, benimle daha yakın bir ilişki içerisinde olmak istiyormuş. İnanabiliyor musunuz böyle dedi? Asla böyle bir şey beklemezdim.

Ağızları açık kalan Jin ve Hoseok aynı anda: " Neeeee" diye bağırdılar. Sonra Hoseok "ee sen ne dedin cevap olarak?" Diye sordu.

"Ne diyeceğimi bilemedim ki.Ben biraz hızlı olmadı mı diye sormuştum. O da eğer hızlı olduğunu düşünüyorsan senin için yavaşlarız gibi bir şey söyledi."

Jin ve Hoseok kalakaldılar. Hoseok tam lafa atlayacaktı ama o sırada Jungkook geldi.

"Selam, Bir sorun mu var neden yüksek sesle ve hararetli bir şekilde konuşuyordunuz?"

O an Jungkook'un yanımıza geldiğine mi şaşırsam yoksa sorduğu soruya mı şaşırsam anlayamamıştım. Ben ne desem diye telaşlanırken Hoseok beni bu durumdan kurtarmak için atladı. İyi mi yapmıştı, kötü mü yapmıştı bilmiyorum.

Baby Hands~Jikook/Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin