14. Bölüm

1K 69 26
                                    

2 bin okunma için çok teşekkür ederim😭😭😭
Bu hikayeyi okuyan herkes, iyi ki varsınız💖
Okurken oy da verirseniz çok mutlu olurum.
Keyifli okumalar✨💫

Öğle arası kantinde Jin ve Hoseok ile otururken bir anda Jungkook yanımızda belirdi. Bir sandalye çekip yanımıza geldi.

"Selam millet!" Dedi.

Jin ve Hoseok çok mutlu olmuş gibi "selam" dediler.

"Selam" diye karşılık verdim.

"Oturabilir miyim?"

Hoseok direkt atladı.
"Tabii ki buyur."

Jungkook mutlu görünüyordu, bu cevabı almak özellikle arkadaşlarımdan almak hoşuna gitmişti.
"Yemek alacağım, istediğiniz bir şey var mı?" Diye sordu.

Hoseok fırsattan istifade ederek ilk önce bize göz gezdirdikten sonra hemen Jungkook'u yanıtladı.

"Ben bir limonlu soda alabilirim." Dedi.

Hoseok, Jungkook'un yanımıza oturmasını bu yüzden kabul etmişti büyük ihtimalle. Beleşci Hoseok.

Jin de bir şey söylemek istiyor gibi görünüyordu ancak istemediğini Jungkook'a söyledi.

"Peki sen Jimin?"

Jungkook'un bana ithafen sorduğu soruya karşılık ona gülümsedim

"Hayır gerek yok, teşekkürler jungkook"

Jungkook yemeğini ve Hoseok'un limonlu gazozunu almaya gittiğinde Hoseok'a sert sert bakarak
"Neden hep beleşe konuyorsun Hoseok?" Diye sordum.
"Boşuna mı sordu? Bir şey isteyelim diye sordu." Diyerek cevaplayınca gözlerimi devirmeden edemedim.

Karşılık verme gereği duymadım, bu konuyu uzatmanın gereği yoktu. Zaten uzatsam bile Hoseok hep tereyağı gibi üste çıkmayı başarırdı.

Biraz zaman geçti ve Jungook yanımıza geldi. Hoseok'a gazozunu uzattı ardından da biz istemediğimiz hâlde Jin ve bana da limonlu gazoz almıştı. Çok ince düşünceliydi.
Çok mutlu görünen Jin

"Teşekkürler eni-  ım Jungkook"

Jin'in dediği ile kafamı ters gömüp göz devirmiştim. Az kalsın enişte diyecekti.
Buna gülümseyen Jungkook rica etti.

Benim de teşekkür etmem gerekiyordu.
"Teşekkürler Jungkook zahmet etmişsin."

Jungkook "ne zahmeti Jimin altı üstü bir gazoz, afiyet olsun."

"Sağol" dedim.
Biraz sohbet ettikten sonra zil çaldığını duydum ama nasıl oldu, zaman nasıl bu kadar çabuk geçti anlamadım.

"Hadi kalkalım artık, zil çaldı."

Masadan kalkıp sandalyesini düzelten Jungkook
" Tamam o zaman çıkışta görüşürüz Jimin."

Çıkışta mı?
Neden çıkışta görüşecektik ki?
"Neden?" Diye sordum. Tamamen aklımdan çıkmıştı.

"Bugün sana kimya anlatacaktım ya"

"Aaa doğru, unutmuşum. Tamam o zaman çıkışta görüşürüz." Bunu nasıl unutmuştum ki?

Gülmekten yerlerinde duramayan Jin ve Hoseok'a göz ucuyla bakarak Jungkook'un yanından ayrıldım ve merdivenlerin başında beni bekleyen Jin ve Hoseok'un yanına gittim daha sonra birlikte sınıfa çıktık.

**************************************

Bahçedeki çardakların yakınında arkadaşlarının yanında beni bekleyen Jungkook'un yanına gittim.

Baby Hands~Jikook/Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin