,,Embr no tak na tohle nemáme čas˙˙ řekl rozrušeně Nick. Ale nikde se nic nepohnulo. ,,Copak, nemůžeš se dočkat až uvidíš paní Floru, zase˙˙ řekla sarkasticky Embr. ,,Vlastně si jediný kdo tu zdržuje˙˙ řekla a zamávala ne něj ze břehu. ,,Jak jsi stihla se převlíknout - počkej ne nechci to vědět.˙˙ Potopil se a plaval ke břehu. Vyšel z vody a Embr mu podala ručník. ,,Můžeš se otočit prosím rád bych se převlíkl.˙˙ ,,Nebo, můžeš použít to nový kouzlo co jsem se včera naučili˙˙ a koukla na Nickovo mokré oblečení. ,, Máš pravdu, usušit prosím˙˙ řekla a udělal jsi nad hlavou kroužek. Embr se na něj podívala a povytáhla obočí. ,,No co, každej se neučí tak rychle jako ty.˙˙ ,, No jo no jo, jsem dobrá já vím ale měli by jsem jít ˙˙ řekla a usmála se na něj. Nick kývl. ,, Za jak dlouho začíná hodina˙˙ zeptal se Nick. ,,Před dvěma minutama˙˙ usmála se nervozně. ,, Ale ne, to zas bude mít paní Flora ten svůj proslov˙˙ a koukl na Embr. Ta pokrčila rameny vzala jsi tašku a vyběhla. Nick byl hned za ní. ,,Proč prostě nemůžu mít normální kamarády˙˙ zeptal se spíš sám sebe. ,,Protože nikdo jinej se s tebou bavit nechce, máš jen mě˙˙ řekla a pousmála se. A aspoň jsi po ránu zaběháš.˙˙ ,,Jo ohromně zábavný˙˙ řekla. ,,Má to vůbec šanci, stejně si ani nevšimne že tam nejsme˙˙ řekla a podívala se Nickovi do očí. ,,Má, víš co se stalo posledně.˙˙ ,,No jo asi máš pravdu.˙˙ řekla a usmála se. Embr najednou prudce zastavila. ,,Co děláš sakra˙˙ ulevil si Nick. ,,Ty to necítíš˙˙ zeptala se ho a zvedla trochu víc hlavu. ,,Necítím co - počkej.˙˙ Nick se pořádně nadechl. ,,Jakoby jakoby nevím jak to popsat˙˙ řekl a podíval se zmateně na Embr. ,,Jde to od lese myslím˙˙ řekla a rozeběhla se k lesu. Nick jí byl hned v patách. ,,Prosím že to nebude to co jsi myslím˙˙ řekla pro sebe. Před lesem zastavily a sundaly si batohy. Embr koukla na Nicka. ,,Ty nemáš dýku˙˙ zeptala se udiveně. Nick jsi šáhl k pasu. ,,To není možný, nosím ji všude sebou, musel jsem ji ztratit. ,,Divný˙˙ řekla šeptem Embr. ,,Proč šeptáš˙˙ zeptal se jí taky šeptem Nick. ,,Myslím že nás někdo sleduje˙˙ řekla a zakryla si pusu. Nick se rozhlédl kolem sebe. Vypadal v klidu. Ale Embr věděla že je vevnitř nervozní a vystrašený. Jdeme ukázala mu a oba se vydali do lesa. Embr šla první a Nick jí hlídal záda. Chvíli se Nickovi zdálo že chodí jenom kruhu. Pochvíli se zápach začal zesilovat. Embr zrychlila chvíli běželi. Pak se Embr zastavila a leknutím pustila dýku na zem. ,,Embr co blbneš˙˙ zeptal se Nick a sebral dýku ze země. Ona ukázala před sebe. Nick se koukl na co ukazuje a uplně ztuhl. Na zemi leželo...
ČTEŠ
Prior
FantasyBude to fantasy příběh se špetkou dobrodružství. Embr a Nick zjistí něco co nechtěli. A zažijí něco co jsi nepřáli.