,,To to to je˙˙ koktal Nick a nedokázal doříct větu. Embr byla v transu. Jen tam stála a zírala na zem. Dlouho tam jen stáli a nic neříkali. Nevěděli co mají říct nebo co dělat. ,,To je Enolis˙˙ řekla Embr a protrhla ticho. ,,Myslím že jo˙˙ odpověděl Nick. ,,Před náma leží mrtvola a je to pravděpodobně učitelka Enolis˙˙ řekla bez soucitu. ,,Nebo to taky může být někdo jinej˙˙ přemýšlela nahlas Embr. ,,Někdo jinej, jak to myslíš˙˙ zeptal se naštvaně Nick. ,,Koukni se na její rozmasakrovanej obličej, může to být kdokoli˙˙ řekla Embr a usmála se sama pro sebe. ,,Jo ale podle oblečení je to jasně poznat.˙˙ ,, Hele nezvyšuj na mě hlas˙˙ řekla Embr naštvaně. ,,Promiň ale před náma leží mrtvola a ty seš tady jako by nic˙˙ ,,Jakoby nic, sorry ale fakt nevim jak se v takovýhlech situacích mám chovat˙˙ ,,No rozhodně se tady nesmát.˙˙ ,, Já se nesmála já se jen pousmála˙˙ vyjela na něj Embr. ,,Jakej je v tom rozdíl˙˙ zařval na ni Nick. ,,Neřvi na mě sakra˙˙ zařvala Embr. ,,Máme jí˙˙ ozval se cizí hlas. Embr a Nick ztuhly. Někdo je celou dobu sledoval. Hlas byl sice tichý ale ne natolik aby ho nezaslechli. Oba dva se podívali směrem odkud hlas zaslechli. ,,Chyťte ji a přiveďte˙˙ ozvalo se. Embr a Nick se rozeběhli lesem, někdo za nimi. ,,Kam chceš běžet˙˙zeptal se Nick. ,,Do učebny paní Flory, schovat se, a říct jí to˙˙ řekla Embr. ,,Dobrej nápad˙˙ podpořil jí Nick. ,,Díky˙˙ odpověděla Embr. Najednou něco proletělo kolem Nickovi hlavy. ,,Co to sakra bylo˙˙ řekl vystrašeně Nick. ,,Střílej po nás˙˙ odpověděla mu Embr. ,,Cože, proč, co chtěj tak důležitýho˙˙ zeptal se naštvaně Nick. ,,Zkusme to jak nás to učili, zjistit co po nás střílí˙˙ řekla odhodlaně Embr. ,,Dobře˙˙ řekla Nick trochu klidněji. Oba dva se rozhlíželi jestli nenajdou něco co by jim mohlo pomoct. ,,Šipky˙˙řekl Nick. ,,Co to meleš˙˙ zeptala se Embr. ,,Střílej po nás jedovatý šipky, asi˙˙ řekla a ukázal na strom kde se jedna zabodla. ,,Dobře, ale nevíme jestli jsou jedovatý nebo uspávací˙˙ řekla klidně Embr. ,,No já to zkoušet rozhodně nebudu˙˙řekl nervózně Nick. ,,To po tobě nikdo nechce˙˙ řekla mu naštvaně Embr. ,,Embr zkus tu bariéru co jsme se učili˙˙ napadlo Nicka. ,,Ta ho zdrží jen na chvíli˙˙ ,,Aspoň ta chvíle˙˙ řekl Nick a podíval se na ni s povzbuzujícím výrazem ve tváři. ,,Dobře˙˙ řekla Embr a kývla na něj.
ČTEŠ
Prior
FantasyBude to fantasy příběh se špetkou dobrodružství. Embr a Nick zjistí něco co nechtěli. A zažijí něco co jsi nepřáli.