4. BÖLÜM

168 7 1
                                    

 MULTİMEDYA : Dark'ın ejderhası Shadow

Kusura bakmayın biraz geç geldi.

İyi okumalar :)

İlsu'nun ağzından,

Yoğun bir baş ağrısıyla uyandım, etrafıma baktığımda odamda değildim dün akşam olanları hatırlamaya çalıştım birisi benim ağzımı tutuyordu ve gerisini hatırlayamıyorum... Oda da çoğunlukla siyah yoğunluktu , bir anda ayak sesleri duymaya başladım ne olur ne olmaz diye hemen uyuyo numarası yapmak için yatağa koştum hemen yattım yorganı da tepeme kadar çektim. 

Kapı gıcırtıyla açıldı sonra birisinin yanıma geldiğini hissettim şimdi vurup da kaçsam mı acaba? Olabilir aslında her zaman ilk bulduğum fikirler mantıklı oluyor hadi bakalım eline kuvvet İlsu. Gözlerimi açıp yüzüne yumruk attım ve kaçtım.

Şimdi kim olduğunu bilmediğim bir kişi beni kovalıyordu hem de hiç bilmediğim bir yerde zor durumda kalırsam güçlerimi kullanacağım ne yapalım. İlk bulduğum odaya girdim bu oda daha gösterişliydi ayak seslerini duyunca bir tane dolabın içine girdim ve biraz görebileceğim şekilde dolabı araladım.

Sonra içeriye hiç görmediğim bir adam ve yumruk attığım adam geldi.

 Diğer adama siyah pelerinli diyeceğim çünkü öyle neyse yumruk attığım adam konuşmaya başladı "Prensim odaya girdiğimde Prenses' in uyuduğunu gördüm emin olmak için yaklaştım sonra yüzüme yumruk yedim 1-2 saniye sadece bakmadım ve kayboldu" dedi.

 Siyah pelerinli Prens miymiş ilginç neyse  siyah pelerinli konuşmaya başladı hem de bağırarak " ben sana tek bir görev vermiştim onu da beceremedin, şimdi Prenses elini kolunu sallaya sallaya krallıkta dolaşıyor mu? Offf bütün askerlere söyle Prenses' i bulsunlar acele et sonra da bana getirsinler" dedi. 

Onlar beni elimi kollumu sallaya sallaya dolaştığımı sansınlar bende balo elbisesiyle oradan oraya sürüklenerek dolapta oturayım ah ahhhh .

Sonra siyah pelerinli odaya şöyle bir göz gezdirdi sonra dolaba kaşları çatık bir şekilde baktı gördü mü acaba beni , yok ya ne görecek sonra yumruk attığım adam kapıdan dışarıya çıktı ve kapıyı kapattı ardından siyah pelerinli kapıyı kilitledi sonra dolaba doğru yaklaştı, ben de ona izin vermeden dolabın kapağını açtım ve koşarak yatağın arkasına geçtim ve bana doğru sırıtarak geliyordu. 

Hemen kapıya doğru koştum tam kilidi açacakken beni tuttu ve hala sırıtıyordu neden kendine bu kadar güveniyor acaba neyse şimdi güçlerimi denemenin tam sırası hem az da olsa kullanabiliyorum bu da yeter bence hemen zihnimi boşalttım ve buzu o soğuk günleri düşündüm ve ardından elimde bir soğukluk hissettim. Gözlerimi açtığımda beni tuttuğu eli donmuştu.

Acaba buradan nasıl çıkabilirim  telaşla camı açtım ve ejderhamı düşünmeye başladım. Bir anda rüzgar esti beyaz sis etrafı kapladı ve ejderha buradaydı yaşasın başardım. Sonra Prens'in çok sinirlendiği belli oluyordu. Aman banane ki hemen ejderhaya atladım biraz uçtuktan sonra arkadan bir ses geldi. Vay canına bu bir siyah ejderhaydı ve üstünde siyah pelerinli vardı.

Arkada siyah pelerinli beni kovalıyordu. Eliyle siyah bir top oluşturdu ve bana attı ıskalamıştı ve bir tane daha attı bu seferki  isabet etmişti yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu ve sadece bir ses duymuştum İlsu diyordu ve kendimi karanlık boşluğa bıraktım.

Yazarın anlatımıyla,

İlsu'nun ejderhası Nix , Dark'ta  ejderhası Shadow 'la (Siyah pelerinli de ejderhası Shadow'la) birlikte İlsu'yu yakalamaya çalışıyordu. Yere metreler kala  Dark İlsu'yu yakalayabilmişti.


Sizce bölüm nasıldı?

Dark ne yapmaya çalışıyor sizce?

Yorumlarınızı ve votelarınızı bekliyorum diğer ki bölümde görüşmek üzere :)

Selestiya Element OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin