7. BÖLÜM

101 5 1
                                    

Uzun bir aradan sonra karşınızdayım keyifli okumalar!

İlsu'nun ağzından,

Aynı anda Prens'le itiraz etmeye başladık, Karanlık Lord bir anda "yeter kesin sesinizi!" diye bağırınca korkudan hemen sustuk.

Annem ayakta zor duruyordu. Kraliçe Alice(ateş krallığının kraliçesi) annemin bu halini görünce Karanlık Lord'a "bize 5 dk zaman ver aramızda konuşalım" dedi. Karanlık Lord onaylarcasına başını salladı. Kral ve Kraliçeler aralarında biraz konuştuktan sonra babam konuşmaya başladı.

" Karanlık Lord, bu sefer sen kazandın ama bizimde şartlarımız olacak" dedi. Karanlık Lord " neymiş o şartlarınız" dedi. Babam kendinden emin bir şekilde " ülkeye girmen yasak, sadece oğlun ve kuzeni girebilir bir de nişan mevzusuna gelecek olursak nişan yapılacak ama bizden başka kimsenin haberi olmayacak okulları bittiği zaman nişan bozulacak "dedi.

Karanlık Lord sadece bizim duyabileceğimiz kısık sesle "siz öyle sanın" dedi ardından "tamam kabul ediyorum" dedi.

Eve varınca,

Biz içeri girdiğimiz zaman ablamın ağlamaktan kızaran gözleriyle karşı karşıya kaldım, koşarak boynuma sarıldı ve bir müddet öylece ağladı. Annem ablamı sakinleştirdikten sonra Prens, Prensesler, Kral ve Kraliçeler olmak üzere büyük salonda toplandık.

Babam olan biteni anlattık sonra Kraliçe Eva(Ruh krallığının kraliçesi) konuşmaya başladı. "Biz sınıfa kimleri alacağız acaba" dedi. Kral Felix(Buz krallığının kralı) "bence dövüş konusunda yetenekli kendilerini koruyabilecek bizim çocuklarla birlikte eğitim görmüş birilerini sınıfa dahil edelim ve oluşturacağım sınıftan başka kimse Lucas ve Dark'ın Karanlık Lord'un yeğeni ve oğlu olduğunu bilmesinler" dedi.

Herkes bu fikri mantıklı bulduktan sonra ülkeye bağlılıklarıyla bilinen Buz krallığının komutanı , Su ve Hava krallığının komutanını çağırdılar. Onları ikna ettikten sonra çocuklar Max ve Beatrix gelmişlerdi, ablam bana bahsetmişti bir kaç defa da Max ve Beatrix'le konuşmuşluğumuz vardı ikisi de iyi çocuklardı.

Okulun ilk günü,

İçimde bir korku bir o kadar da heyecan vardı, okul sistemi değişmişti prens ve prensesler artık aynı sınıftalardı bir de karanlık güç kullananlar vardı... Uyanık olmama rağmen yataktan kalkmak istemiyordum. Komidinin üzerinde duran telefonu alıp saate baktım saat 7.40'dı geç kalmak üzerindeydik.

Koşarak Ruby ve Snowy'yi kaldırdım zar zor uyansalar da ikisinin de saati duyunca gözleri fal taşı gibi açıldı, koşarak lavaboya gittiler. Snowy ile Ruby'i beklemeye başladık, kahvaltıyı kaçırmıştık ama dersi kaçıramazdık. Koşarak sınıfa geldiğimizde herkes yerlerine oturmuş hocayı bekliyorlardı.

Sınıfa göz gezdirirken Prens Dark'la göz göze geldik, hemen gözlerimi kaçırdım. Bizi gören Jack yanımıza geldi " naber kuzen?" gülümseyerek " iyidir senden?" parmağıyla sıralardan birini göstererek " bende iyi, bak biz burada oturuyoruz sizde şuraya geçin isterseniz" dedi.

Dediği yere doğru oturduk Snowy Ruby ile oturdular bende onların arkasındaki sıraya geçtim. Yanıma Beatrix oturur diye masaya çok yayılmadım.

Hoca kapıdan içeri girdi arkasından Max, Beatrix ve adını bilmediğim bir kız vardı.

Bir dahaki bölümde görüşmek üzere hoşça kalın :)

Yorum ve votelarınızı bekliyorum.

Selestiya Element OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin