multimedya : Selestiya Element Okulu
İnşallah beğenirsiniz :)
İlsu'nun ağzından,
Mektubu okumam bittiğinde okul görünmüştü okul tam anlamıyla muhteşemdi. Okulun önüne geldiğimde kapıyı bir tane kadın açtı ve bana "benimle gel " dedi.
İtiraz etmeden kadını takip ettim. Bir tane odaya girmişti kapıyı açmak için elimi uzattığımda kapı bir anda açılıverdi ve kadının elinde giysiler vardı bana doğru uzatarak " al şimdilik bunları giy " dedi. Üstüme baktığımda üstüm toz içindeydi itiraz etmeden uzattığı giysileri aldım. Sonra elinden çıkarttığı kağıda bakarak "odan ikinci katta, ikinci kata çıktığında pano var oradan adını bul , adının karşısındaki senin oda numaran " dedi ve gitti.
Eveeeeett kaldım tek başıma bana odan ikinci katta demişti o yüzden merdivenleri bulmam lazım biraz yürüdükten sonra merdivenlerle karşı karşıyaydım hemen ikişer ikişer merdivenlerden çıktım merdivenlerin hemen yanında pano vardı oradan adımı buldum adımın karşısında oda numarası 5 yazıyordu hemen odaları hızlı bir şekilde geçtim.
Odamı bulmuştum hemen kapıyı açtım odada bir kişi daha vardı dolabına kıyafetlerini yerleştiriyordu ve sesi duymuş olmalı ki bana doğru gelerek "merhaba ben Ruby toprak ülkesinin prensesiyim "dedi. Şaşırmıştım çünkü hiç prenses görmemiştim sonra kendimi toparladım " merhaba ben de İlsu tanıştığıma memnun oldum" dedim. Gülümseyerek" kendine yatak seç" dedi. Hemen cam kenarında olan yatağı seçtim.
Ruby konuşmaya başladı " okulda ilk günün olmalı benimde okulda ikinci günüm, gerekli olur diye söylüyorum bugün akşama doğru herkes teker teker konseyin huzuruna çıkacak resmi olarak güçlerinin hangi element olduğuna bakacaklar, güçlerini öğrendiğin de ona göre kitaplarını ve giysilerini verecekler ,yatağın güçlerine göre hazırlanacak ve ruh hayvanını öğreneceksin ve arkadaş edinsen iyi olur okulun sağı solu belli olmuyor, "dedi.
Tamam der gibi başımı salladım ve bana " arkadaşa gerek kalmadı ben varım, " dedi. İster istemez mutlu olmuştum çünkü bir arkadaşım olmuştu ona bakarak " teşekkür ederim " dedim. Rubyle biraz konuştuktan sonra zil çaldı çok heyecanlanıştım çünkü 1. sınıfların hepsi orada olacaklardı ve hayvanımı öğrenecektim. Rubyle birlikte bahçeye indik.
1. odada kalanları çağırdılar üç tane erkek öğrenci öne çıktı onların içerisinde kahverengi saçlı olan çocuk Ruby 'nin abisiymiş, oda arkadaşlarıyla birlikte sınıfta kalmışlar neyse biraz zaman geçtikten sonra etrafı yeşil sis kapladı ardından kırmızı daha sonra gri renkler çıkmaya başladı.
Bildiğim kadarıyla Ateş Krallığından Prens Peter, Toprak Krallığından Prens Alex ve Ruh Krallığından Prens Jack' idi. Peter'in karşısında kırmızı renkte ejderha , Jack'in karşısında gri renkte ejderha ve Alex'in karşısında yeşil çizgileri olan kurt vardı.
Alex'in Kurdu:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selestiya Element Okulu
FantasíaDünyada bir kabile başkanının kızı oluğunu sanan İlsu güçlerinin ortaya çıkmasıyla beraber getirdiği felaketler yüzünden Selestiya Element Okulun 'na yazdırılır. Selestiya Element Okulu'nda gücüne göre sınıfa gideceği için Konsey İlsu'nun gücünü öğ...