8. BÖLÜM

87 5 2
                                    

İyi okumalar :)

İlsu'nun ağzından,

Hoca kapıdan içeri girdi arkasından Max, Beatrix ve adını bilmediğim bir kız vardı.

Hoca gülümseyerek "merhaba çocuklar bu yıl ki eğitim-öğretim yılınızda size eşlik edecek sınıf öğretmeniniz Lana , siz de yerlerinize geçebilirsiniz" dedi arkasında ki öğrencilere. Beatrix yanıma oturdu. Max , Peter'la ve adını bilmediğim kız en arkaya geçti.

Hoca elindekileri masaya bıraktı " şimdi tanışma zamanı" dedi ve ilk Dark'ı gösterdi. Dark ayağa kalktı " Karanlık diyardan Dark sadece karanlık güçlerim var" dedi ardından Lucas " Karanlık diyardan Lucas sadece karanlık güçlerim var dedi. " ...

Sıra tanımadığımız kıza geldi ayağa kalktı " Ateş Krallığından Kate ,melezim ateş ve karanlık gücüm var " dedi, hepimiz çok şaşırmıştık ateş krallığında bir melez.

Melezler oldukça azdır sadece kraliyet ailesinden olabilir ya da şanslı olabilir. Bebeğin birden fazla gücü olduğu için bebek anne karnında gücünü kullanabilir, annenin bebekte olan gücünden diğeri olmadığı için anne dayanamaz ve ölür.

Kate de bir şanslı olmalıydı. Herkes kendini tanıttıktan sonra Hoca" sınıf düzeni " dedi. Peter "iyi bence hocam böyle" dedi. "İlk istekli kişimiz belli oldu, Peter sen Lucas'la otur" dedi. Peter ve Lucas somurtarak hocanın dediği yere oturdular.

Hocanın gözleri bana doğru kayınca bir an kaybolmak istedim. "Beatrix sen tahtaya çık, Dark " dedi oturup ağlayabilirdim cümlenin devamına kulak kabarttım ."Dark, İlsu'nun önündeki sıraya geç"dedi. Çok rahatlamıştım " Kate, İlsu'nun yanına geç" dedi, yeni bir arkadaş fena olmazdı.

...

Güçlerimizle alakalı kitaplar verilmişti şimdi ise dersimiz boştu hoca gelmemişti tanışın diye. Kate ile tanışmıştım iyi birisine benziyordu zaten bizim odamıza yeni bir yatak eklenmişti. Kate de bizim odamızdaydı artık.

...

Okul bitmişti, ortak olan kafeteryaya inmiştik akşam yemeği vaktiydi. Yemeğimizi alıp oturduk yemeğimizi yedikten sonra dışarda dolaşmaya karar verdik aslında yasaktı ama kimse bu saatte dışarı çıkmıyordu.

Bir de Dark, Karanlık Lord'un oğlu olduğu için bayağı ünlenmişti. Kızlar yanından ayrılmıyordu işte bu durum beni sinir ediyor yani bir düşmanın oğlunu nasıl sevebilirsin ki neyse birisi bana uzaktan gel işareti mi yapıyordu yoksa bana mı öyle geliyordu.

Kızlara sorduğumda hiçbir şey görmediklerini söylediler kızlara 10 dakikaya gelirim dedim, o yöne doğru yürümeye başladım deponun arkasına doğru gitmişti onu takip etmeye başladım, bir el ağzımı kapatmıştı elini ağzımdan çektikten sonra kömür karası gözleriyle karşılaştım.

Beni kenara çekti orda duran sandalyeye oturttu başka bir sandalye alıp tam karşıma oturdu. Kalbim çok hızlı atıyordu, derin bir nefes aldım " ne diyeceksen çabuk de " dedim.

Kolundaki siyah bileklikle oynamayı bırakıp bana baktı " babam, herkese nişanlı olduğumuzu söylememizi istiyor ve söylemeyeceğimiz taktirde anlaşmayı tüm halka duyuracakmış" dedi.

Gözlerimi yerden ayırmadan " gösterirse halkın bize güveni kalmaz isyan çıkar" dedim. Sözlerimi devam ettirdi " böylelikle isyandan ve kaostan faydalanıp Selestiya'ı ele geçirebilir" dedi.

Onaylarcasına başımı salladım " anneme söyleyelim" dedim," mektupta söyleyemeyeceğimiz yazıyor yine aynı koas ve isyan kapıları açılır "

Bu ne biçim bir anlaşmaydı böyle " ne kadar süremiz var? ", "yarın gün batımına kadar" dedi.

İşte bu sefer yanmıştık " sadece annemgile söylemememiz yazıyor değil mi? " başını onaylarcasına salladı. " O zaman bizimkilere söyleyebiliriz yardım ederler hem bize "dedim. Tek kaşını kaldırarak" bizimkiler derken?" ," işte Peter, Lucas, Kate, Snowy, Alex, Jack,Ruby, Beatrix , Max " kafasını sallayarak "aslında olabilir onları dememiş yazısında"

İkimiz yarın erkenden kalkıp o odasındaki erkeklere ben de kızlara durumu anlatacaktım.

Hiçbir şey olmamış kızların yanına gittim .

Bu bölümünde sonuna geldik:)

Yorum ve votelarınızı beliyorum

Bir dahaki bölümde görüşmek üzere hoşça kalın bay bay

Selestiya Element OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin