İyi okumalar:)
İlsu'nun ağzından,
Yeni bir gün, yeni uykusuz bir gün daha, yataktan hızlıca kalktım saate baktım daha beş dakika daha vardı. Kalkıp elimi, yüzümü yıkadım bize verilen formayı giydim tam oturacakken alarm çaldı.
Ruby bir iki yatakta döndükten sonra ayaklarını sürüye sürüye lavaboya gitti. Snowy de Ruby'nin lavabodan çıkmasını bekliyordu. Birden kapı açıldı , kapıdan içeriye Kate girdi hiç fark etmemişim odada olmadığını.
Kate'le bir iki defa konuşmuştum, ilk konuştuğumda biraz soğuktu şimdi daha iyi inşallah daha iyi oluruz.
Aklıma birden şu yaşananlar geldi , hızlıca ayağa kalkıp lavabonun kapısına vurdum. Vurmamla kapı açıldı biraz sesimi yükselterek " herkes buradaysa size önemli bir şey anlatacağım" dedi.
Hepsi yanıma geldi Kate hariç, bağırarak " Kate gelsene sen de artık bizdensin bizim gurubumuzun bir parçasısın" dedim. Yanımıza geldi gülümsedi hemen konuyu uzatmadan açtım " Karanlık Lord bir mektup göndermiş mektupta Dark ile nişanlı olduğumuzu halka söylemezsek anlaşmayı halka sızdıracakmış" dedim.
Ruby daha anlamamış gibi saf saf yüzüme baktı, Kate ve Snowy aynı anda " o zaman isyan çıkar" dedi. Onaylarcasına başımı salladım "ama ailemize söylemeyecekmişiz ve bugün gün batımına kadar zamanımız var , Dark'la bu konuyu konuştuk o da diğerlerine söyleyecek acilen bir şeyler yapmamız lazım" dedim.
Kahvaltı vaktine kadar hepimiz düşünmeye başladık, Ruby birden yerinden sıçradı "buldum" dedi. Anlat dercesine hepimiz ona baktık " müdürden çarşı izni alıp bir yerde hepimiz oturup konuşalım sonra orada ne yapacaksak yaparız olmaz mı? " dedi.
Birden anons verildi kahvaltı için " neyse kahvaltı yaparken diğerleriyle de konuşuruz "dedim. Kapıdan çıkarken diğerleriyle karşılaştık, hep beraber kahvaltıya indik.
Karanlık Lord ağzından,
" Lordum şifacı ile konuştum durumunuz git gide kötüleşiyormuş, kolunuzu kullanamayabilirmişsiniz " dedi sağ kolum derin bir iç çekerek " o kadının laneti yüzünden, zamanım kalmadı Dark benim tek varisim ölmeden bütün krallığı eline almalı" dedim.
Sağ kolum yüzünde pis bir sırıtmayla " ona gerek kalmayabilir Lordum şifacı ile konuştum , ejderhalar bulunduğu gizli yerde bir mağaranın içinde yetişen selistin taşı size güç verebilir hatta daha güçlü bile olabilirsiniz" dedi.
Böyle bir şeyi duymuştum "hemen bana konseyi toplayın araştırın ve gerekeni yapın" dedim. Artık Selestiya'nın geçmişi de geleceği de ben olacağım.
İlsu'nun ağzından,
Büyük bir masaya oturduk. Dark konuşmaya başladı " ee şimdi ne yapıyoruz ve plan ne ?" dedi. Bilmiyorum dercesine dudağımı büzdüm. Snowy "ilk olarak müdürden izin almalıyız" dedi. Peter" ne duruyoruz o zaman hadi kalkın " dedi. Hepimiz ayaklandığımız sırada nöbetçi öğretmen "nereye böyle!" diye bağırdı.
Hepimiz kalktığımız gibi yerimize oturduk ama Kate halâ ayaktaydı " şey hocam biz müdürün yanına gidecektik bizi çağırmıştı da" dedi. Şaşırmıştık kimse böyle bir şey beklemiyordu.
Nöbetçi öğretmen kaşlarını kaldırdı " hepinizi mi çağırdı?" dedi. Kate bir şey diyemedi. Alex, Kate'i korumak ister gibi aniden ayağa kalktı "hocam sınıfça bir olaya karıştık da o yüzden" dedi. Nöbetçi öğretmen sessiz kaldı ve yanımızdan ayrıldı.
Hepimiz koşarak müdürün odasına kadar geldik ve dışarı çıkmak için ayrı ayrı izin istemeye karar verdik. İlk biz girmek için Snowy kapıyı çaldı ve içeri girdik. Müdür " ne için geldiniz ?" diye sordu.
" Çarşıya çıkmamız gerekiyor da izin istemeye geldik" dedim ve hoca "niye çıkmanız gerekiyor İlsucum" dedi. Bir anda sıcaklamaya başladım ayaklarımdan yüzüme doğru bir sıcaklık geldi, kızardım mı diye düşünmeye başladım.
Ruby anlamış olmalı ki "annem yanına çağırdı önemli bir konuymuş" dedi. Müdür " Kraliçe Zora çağırdıysa tamam" dedi.
Rahatlamıştım ,hemen odadan çıktık ve bahçede diğerlerini bekledik. 5-10 dk sonra onlar da geldi ve hemen şehire indik.
Yolda gördüğümüz ilk kafeye oturduk ve düşünmeye başladık. İlk sessizliği bozan Lucas oldu "şimdi halka desek ki Selestiya'nın güvenliği için ikisi nişanlanacaklar desek olmaz mı?"dedi. Snowy " olabilir aslında ama isyanın çıkmayacağını nerden bileceğiz" dedi.
Snowy haklıydı ne olursa olsun Selestiya'yı tehlikeye atamazdık. Beatrix " isyanın çıkıp çıkmayacağını bilemeyiz zaten" dedi. Cümlenin devamını Kate getirdi " Karanlık Lord'un anlaşmayı yayması mı ses getirir yoksa sizin nişanlanmanız mı tabiki de Karanlık Lord'un anlaşmayı söylemesi ses getirir bu sefer de halk Kral ve Kraliçelere güvenmez. Selestiya bu nedenle yıkılabilir bile" dedi.
Alex "haklı valla" dedi. Alex bu günlerde bir değişik gibi yoksa bana mı öyle geliyor diye düşünmedim değil.
Biraz daha konuştuktan sonra halka açıklamak için meydana doğru Dark'la el ele tutuşarak ilerledik. O sırada diğerleri halka karışmıştı. Büyük heykelin üstüne çıktık ve " halkım size bir haberim var " dedim herkes etrafımızda toplanmaya başladı herkes anlamaz gözlerle bize bakıyordu.
" B-ben Hava ve Su Krallığı Prensesi İlsu yanımda gördüğünüz kişi ise Karanlık ve Gölge diyarının varisi Prens Dark" dedim...
Sizce diğer bölümde neler olacak?
Yorum ve votelarınızı bekliyorum :)
Diğer bölümde görüşmek üzere hoşça kalın:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selestiya Element Okulu
FantasiDünyada bir kabile başkanının kızı oluğunu sanan İlsu güçlerinin ortaya çıkmasıyla beraber getirdiği felaketler yüzünden Selestiya Element Okulun 'na yazdırılır. Selestiya Element Okulu'nda gücüne göre sınıfa gideceği için Konsey İlsu'nun gücünü öğ...