Ceylan ile birlikte sonunda istediğimiz yere gelebildik. İkimizde gergin bir şekilde arabadan indik. Bizi neler bekliyor bilmiyoruz. Yaşadığımız onca şeyden sonra bugün bizim ilk günümüz olacaktı. Heyecanlıyım ama aynı zamanda çok korkuyorum. Umarım kötü şeylerle karşılaşmayız . Bence bizde güzel bir yaşamı hak ediyoruz. Ceylan çok iyi biri. O benim gerçek dostum. Artık en yakınım. Bakalım hayat bizi yeni yaşamımızda nelere sürükleyecek. Sürükleneceğimiz belliydi çünkü hayat biz dursakta durmuyor.Kader önümüze hep farklı şeyler çıkarıyor..
Allah'ım çok güzel . Heryer yeşillik. Kuş sesleri . Küçük bir gölcük.
Hayvanat bahçesi. Şirin evler. Çok tatlı bir kasaba burası.Sevimli insanlar . Neşe dolu aşıklar.
Herkes ne kadar da mutlu.
Biz bir cehennemden kurtulup cennete gelmişiz..
Yeni yaşamım için çok heyecanlıyım .Kasaba girdik ortamı inceledikten sonra bir kadının bize seslenişini duyduk.
-Yenisiniz galiba burada
(Ceylan): Evet biz daha az önce geldik. Kasabanız gerçekten harika görünüyor.
(Ben): Gerçekten de öyle muhteşem
-Öyledir ya, ben yıllardır burdayım. Çocukluğumda burada geçti . Kim nasıldır ne yapar herşeyden haberim vardır. Kasabayıda halkınıda çok iyi bilirim .
(Ben):Benim ismim Yağmur,buda arkadaşım Ceylan. İsminizi öğrenebilirmiyim?
-İsmim Reyhan kızım. Dediğim gibi yıllarım burada geçti. Saat de geç oldu o yüzden bugün benim evimde misafir olun. Hem iki lafın belini kırarız ha ne dersiniz?
(Ceylan): Olur valla Reyhan teyzecim bir an hiç teklif etmeyeceksiniz sandım hahaha
(Ben): Ceylan sus sus
(Ceylan): Neee sokaktamı kalsaydık hahaha
--
Reyhan teyzenin evine girdik .
Ceylan yüzsüzce davrandı . Resmen kadına bizi zorla kabul ettirdi. Ama öyle yapmasaydı da sokakta kalacaktık haklıydı.
Reyhan teyze yanakları tombiş , balık etli ,tatlışmı tatlış bir kadın.00.00
(Ceylan): Yağmuurr
(Ben): Noluyo kızım yat zıbar çok yorgunum hadi dedikodu sırası değil.
(Ceylan): kızım bir dur adamı hasta etme bişey dicem çok önemli dön bana
(Ben): hee Ceylan hee patlama söyle hadi
(Ceylan): Evi ne kadar dağınık ve pis fark ettin mi?
(Ben): kadın bizi evine aldı dedikodusunumu yapacaksın gerçekten ah Ceylan ah
(Ceylan): Dedikodu değil bu ben yüzüne de derim biliyorsun.
(Ben): Evet hem dedikoducu hemde patavatsızsın hakkını yiyemem.
(Ceylan): Sağol sağol. Birde şey aşırı pis kokuyordu kadın. Leş gibi. Bir hayvan ölüsü gibi.
(Ben): Aaaa abarttın ama lütfen uyu artık
--
Sanırım Ceylan haklıydı. Gerçekten de kadın çok pis kokuyordu. Ayrıca evi aşırı dağınık ve pisti. Girişte kocaman bir boynuz vardı . Onu girişe aşmış ne kadar saçma.
Sanki hayvan yeni ölmüş gibiydi. O boynuzdan bile koku geliyordu.
Lavobosuna gittiğimde duvarlarda kan gördüm.
Ayağımı salondaki halının üzerine bastığımda ayağıma sarı bir sıvı geldi.
Bu kadın gerçekten iğrençti.
Bize getirdiği çay bardakları sanki daha önce hiç yıkanmamış gibiydi. Üzerleri parmak izleriyle doluydu. O yüzden ben içmedim. Ceylan'da öyle.
Kadın ondan iğrendiğimizi fark etmiş olsa gerek hiç ısrar etmedi .
Biraz bozuldu sadece ve yol yorgunusunuz diyip yataklarımızı hazırladı hemen.
Ceylan çok dikkatli birisi ve hisleri çok kuvvetlidir. Onun değişik özellikleri var. İnsanların mimiklerinden ne yapabileceklerini tahmin edebiliyor. Yani saniyeler de olsa geleceği birnevi görüyor diyebiliriz .
Birisini sevdiği zaman ne yaparsanız yapın onu soğutamazsınız. Birinden nefret edersede ona asla ısınmaz tekrar .
Aynı zamanda aşka da çok önem verir . Bildiğim kadarıyla geçmişte çok sevdiği bir erkek tarafından terk edilmiş. Zaten ne olduysa sonra olmuş ve akıl hastanesine girmiş.
Anlaşılan tek acı çeken ben değildim.
Herkesin kendisine göre bir sorunu vardı.
Dediğim gibi Ceylan'ın hisleri çok kuvvetli ve bir kaç saniye sonrasını görüyor . Karşı tarafın hislerini de anlayabiliyor. Bu muhteşem bir özellik. O yüzden Ceylan yeni hayatımızda bize çok yardımcı olacak.
Onun sayesinde çoğu şeyden uzak durabiliriz. Özellikle kötü insanlardan.
Annemlerin yanına gittiğimde ,seni kabul etmicekler gibi görünüyor demişti. Ve gerçektende beni istemediler.
Keşke Ceylan'ı dinleseydim .
Bu Reyhan teyze içinde pek iyi şeyler düşünmüyor. Israrla o çok pis çok dağınık diyip duruyor.
Bakalım altından ne çıkacak..(Reyhan teyze): Hayırlı sabahlar kızlar rahat uyuyabildinizmi ?
(Ceylan): Ne demezsin yer yatağı da bir başka güzel..
(Ben): Ceylaan sus sen sus . Reyhan teyzecim ona açlık vuruyo sabahları sen onun kusuruna bakma.
(Reyhan teyze): Yok kızım sorun yok . Hadi gelin size harika bir kahvaltı sofrası hazırladım.
(Ceylan): Dünkü çaydan sonra pek emin değilim harika olduğuna ama hadi neyseee..
(Ben): kız sus bi sus
Evsiz kalınca kıymetini anlarsın pis bardaktan çay içmenin hahaha.(Ceylan): bu kadın hiç içime sinmiyor yeni gerilim korkumuz hayırlı olsun bakalım
(Ben): Konuştu ayaklı cen*bet.
--
Alın bakalım bu yumurtalar taze kendi tavuklarım yapıyor kızlar yiyin yiyin.(Ceylan):Napalım yani tavuğu gidip kutlayalım mı?
(Ben): S*lak sus hahahaha
(Ceylan): Neee öyle ama tavuğunu metledi durdu.
(Reyhan teyze): Tavuk etide yiyin bak bunuda dün kestim al Yağmur ye kızım.
(Ben): Sağol teyzecim
--
Allah'ım buda ne böyle
Gerçekten kusucam şimdi. Bir ısırık aldım tavuk resmen çiğ içi hiç pişmemiş. Kanları ağzıma geldi.
İnanamıyorum ya bu kadın annemden de beter yemek yapıyor.
Bir an önce kendi evimizi tutsakta gitsek hemen bu kadının evinden.(Reyhan teyze): Nasıldı Yağmur begendinmi kızım?
(Ben): Harikaydı Reyhan teyzecim. Daha müthiş yemek yapanını görmedim .
(Reyhan teyze): afiyetle ye canım. Ceylan sende begendinmi kızım ?
(Ceylan): Ben hiç beğenmedim pişmemiş. Üsendinmi pişirmeye ne yaptın anlayamadım .
(Ben): hahaha çok sakacıdır o teyze siz kusuruna bakmayın
(Reyhan teyze): gerçekten öyle görünüyor hahaha
--
Ceylan kadına çok dik bakıyor. Aynı akıl hastanesine ilk gittiğim gün bana baktığı gibi.
Kadın bakışlarından korkuyor bu her halinden belli.
Birde patavatsız olunca Reyhan teyzenin yüzüne yüzüne hiç beğenmedim dedi . O kadar içim rahatladı ki anlatamam
Resmen içimden geçenleri söyledi.(Reyhan teyze): Hadi bakalım şimdi size dışarıyı biraz tanıtayım.
(Ceylan): bu cafe yi kiralıyorlarmı?
(Reyhan teyze): evet . Sahibi bir yıl önce buradan gitti. Sorumluluğu da muhtara devretti. Oda kiralıyor güzel bir mekan dimi . Gençler burada otururlardı geçen yıl. Müşterisi çok olurdu.
(Ben): Ceylan ne dersin? Burayı kiralariz evden sonra dimi?
(Ceylan): tabikide sorman bile hata .
--
Ceylan çok zengin bir ailenin kızıydı.
Her şekilde hayatıma kolaylık sağlıyordu. O iyiki var.(Ben): Peki bunlar kim? Vaovvv..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSİN?
Mystery / Thrillerkim olduğunu biliyor musun? Bu lanet peşimi hiç bırakmayacak.O kadar çok korkuyorum ki ...