Merhaba ...
Ben Yağmur. 21 yaşındayım . Sizlere yarım kalan hayat hikayemden bahsetmek istiyorum.
..
Bana bir lanet bulaştı . Öyle korkutucu lanetti ki hayatımdaki herkesi bir bir aldı.
Önce annem ve babam , sonrasında en yakın arkadaşım Ezgi .Her ne kadar istesemde o günden sonra beni kabul etmediler .
Tam düzeldim sanarken ilerleyen zamanlarda tekrarlayan belirtilerim yakın arkadaşım olan Ceylan'a da zarar vermeme sebep oldu.
Fakat Ceylan başkaydı..
O benden hiç vazgeçmedi. Yaşamam için her daim mücadele etti. Beni bırakmadı. Düştüm tekrar kaldırdı yılmadı ,pes etmedi.
Ve en önemlisi de o benden korkmadı.
Çünkü oda bir deliydi.
Benim belirtilerim vardı ama Ceylan'ın tek belirtisi hisleriydi.
Kendiside bundan nefret ediyordu.Bir anda tuhaf hislere kapılabiliyor ve hep kendisini üzüyordu.
Bizimkisi çok güzel bir arkadaşlıktı.Ta ki ben aşık olana kadar...
Adı Ateş. Motorcu. Tam bir adrenalin aşığı.
22 yaşında.
Karanlık hayatıma renk katan ,beni yeniden dirilten adam.
Bizimkisi ilk görüşte aşktı.
Bana Dünya dan kalan en muhteşem anıydı.
Berbat hayatımın bir mükâfatıydı.
Onunla harika zamanlar geçirdik. Kısa zaman da olsa gerçekten yaşadığımı hissetmiştim.
Motora bindiğimiz günleri hatırlıyorum. Çok güzeldi. Kalbim hızlı hızlı atardı. Ateş kalp atışlarımı duyuyordu.
Onun mükemmel bir özelliği vardı her ne kadar bana bunu itiraf etmesede , o zihin okuyordu.
Bence çok güzel bir geleceği hak ediyorduk ama kader böyle olmasını o istedi.Sonra ne mi oldu..?
Babam...
56 yaşında.
Annem ondan hep korkardı her ne kadar aşık olsa da. Babam bize karşı çok ilgisizdi.
Hiç evde durmazdı. Geceleri eve gelmez, gündüzleri de pek ilgisiz olurdu. Bir işte çalışıyordu fakat ne annem nede ben o işi bilmiyorduk.
Annem her sorduğunda babamdan dayak yiyordu.
Annem ona aşıktı ve bu yüzden onu bırakıp gidemedi.Aslında mevzu çok eskilere dayanıyordu...
Babam henüz 18 yaşındaydı .
Annesi ve büyük annesiyle birlikte bir kasabada yaşıyorlardı .
Babamın annesi ve büyük annesi geceleri evin bodrum katına iner sabaha kadar çıkmazlardı.
Babam her sorduğunda ona kızar vurur ve sustururlardı.
Babam artık çok bunalmıştı. Bugün onun doğum günüydü ve artık büyüdüğünü düşünerek evin bodrum katına inmeye karar verdi.
Annesi ve büyük annesini Melda teyzesinin çağırdığını söyleyerek onları bir şekilde evden yollamıştı.
Ve hemen evin bodrum katına indi.
Eskimiş kıyafetler , çürümüş yemekler ,oda nee? Bir ceset...
Bu ceset onun babasıydı. Kemiğe takılmış babasının kol saatinden anlamıştı.
Annesi ve büyük annesi her gece onun yanınamı gidiyorlardı yani? İyi ama ölmüş bir bedenle ne işleri olabilirdi ki?
Derken babam bir ses duydu. Arkasına döndüğünde yerde yazan yazılari fark etti."Bedenim ölse ne olur evlat, ben hala sizinleyim. Beni büyük annen , anneni doverken görünce öldürdü. Başıma bir odunla vurmuştu ve ben orada öldüm. Fakat benimde babamdan kalan bir kolyem vardı. Ben bir ölümsüz düm. Lanet olmak sandığın kadar kolay değil, sandığın kadar kötü de değil. Şimdi bu laneti sana emanet ediyorum.
İnsanlar çok kötüler bu sebeple sende kötü olmalısın. Kolyeyi al ve hergece yanıma gel"Babam çok korkmuştu . Yinede vazgeçmedi . Yeni yaşının bir hediyesi olabilirdi bu. Kolyeyi aldı ve boynuna taktı.
Takmasiyla beraber içine bir sıkıntı doğdu. Ruhu patlayacak gibiydi. Sürekli kafasının içerisindeki ses ona birini öldür diyordu.Aylar yıllar geçti . Annemle tanışıp evlendi. Ona aşıktı ve hiç zarar veremedi. Kolye kötülüğü emretsede aşkına asla zarar vermesini söyleyemedi. Çünkü o bile aşka engel olamazdı.
Babam her gece babasının yanına gidiyordu . Bize olan ilgisizliği bu yuzdendi. Anneme kötülük yapamazdi çünkü ona aşıktı. Ama bana yapabilirdi.
Ve bana en büyük kötülüğü yaptı.O gece kapı çaldı dışarıya çıktığımda hickimse yoktu. İlk kapı çaldığında içeriye gelen babamdı ve kolyenin icerisindeki sıvıyı benim bardağıma döktü .
Bu sayede benden kurtulup artık annemle mutlu bir hayat yaşayabilecekti.
Bana laneti bulaştırdı.
Meğer lanet en yakınımdaymış.••
Ceylan , Ateş'e aşık olduğumdan beri bana kötü davranıyordu çünkü Ateş'e aşıktı.
Bizi ayırmak istiyordu. Demiştim ya Ceylan hislerine engel olamıyordu.Ve o gece ...
(Ben): Hayır yapma lütfen yalvarıyorum sana baba neden bana bunları anlattın.
Baba beni öldüremez sin değilmi. Yapma yalvarıyorum.-Artık lanetin ben olduğumu görüyorsun. Merak etme Ateş hala yaşıyor. Sadece onu yaraladım.
Ona aşıksın ona zarar veremezsin.
Ama bu saatten sonra Ceylan'la aynı evde yaşayamazsın. Çünkü onu öldürmen gerek.
Onu öldür.
Yoksa canını alırım.Kendi canıma karşılık en yakın arkadaşımın canını istemişti benden.
En yakın arkadaşım ise sevgilime aşıktı.
Babam haklı . En doğru şey Ceylan'ı ortadan kaldırmak tı.-En doğru zamanı bul ve onu ortadan kaldır!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSİN?
Mystery / Thrillerkim olduğunu biliyor musun? Bu lanet peşimi hiç bırakmayacak.O kadar çok korkuyorum ki ...