Sevgilim: Taehyungie, hepiniz çıkıp gitmişsiniz. Yalnız kaldım evde. Neredesin sen?
İletildi 16:23
Sevgilim: Ya niye hiç biriniz cevap vermiyorsunuz?
İletildi 16:33
Sevgilim: Merak etmeye başladım artık. Aradığımda da ulaşamıyorum birinize bile.
İletildi 17:11
Sevgilim: *ses kaydı*
T-taehyung-ah, yalnızlığı sevmediğimi bi-biliyorsun. Neden ha-ber vermeden gittin?
İletildi 19:01
Gözlerimden akan yaşları silip, yatağımdan indim. Gerçekten öğlenden beri hiç birine ulaşamıyordum. İlk başta zaten akşama gelirler diye umursamamıştım. Ama kaç saat oluyordu. Birine bile ulaşmaz mıydı insan?
Pijamamın izin verdiği kadarıyla göbeğimi kaşıyarak aşağı indim. Ve bu arada hala ağlıyordum. Çünkü bensiz gitmesi yetmiyormuş gibi, bir de telefonlarıma bakmıyordu. Mutfağa girip, buzdolabını açtım. Seokjin hyung belki yemek yapmıştır diye düşünmüştüm.
Ama abur cuburlardan başka hiç bir şey yoktu. Bu biraz da ağlamama neden olmuştu. Kim bilir ne kadar eğleniyorlardır.
Bir paket cips ve kola alıp salona doğru ilerledim. O sırada çalan kapıyla, elimdekileri koltuğa fırlatıp kapıya doğru koştum. Açtığım gibi "Ya siz ne-" Taehyung sanıp uzerine atlayacağım adam iki adım geriye gidip, "Efendim, sizi almaya geldim. Lütfen Jimin beyin odasında sizin için bırakılmış olan giysileri giyiniz" dedi.
Dolu gözlerle ilk ne dediğini anlamaya çalıştım. Daha sonra burnumu çekip "Sizi kim gönderdi?" Diye sordum.
"Taehyung bey sizi bana söylenen mekana getirmem için rica etti"
Kalbim küçük çocuklar gibi heyecanla atmaya başlamıştı. Hızla kafamı sallayıp merdivenlerden yukarı koşmaya başladım.
Bana sürpriz mi hazırlamıştı yani?
O yüzden mi sabahtan beri hiç birisi yoktu evde?
Jiminin odasına girdiğimde, yatağın üzerinde benim için hazırlanan kıyafetleri gördüm. Mutlulukla elime alıp bir tur etrafımda döndüm. Aşırı enerjik hissediyordum.
Kıyafetleri yeniden yatağa bırakıp kendi odama koştum. Bir güzel banyo yapıp, geri kıyafetleri giymek için odaya döndüm. Giydikten sonra, aynanın önüne geçip gülümsedim. Çok güzel olmuştum.
Kapatıcıyla göz altı şişliğini de kapattıktan sonra, saçlarımı son kez düzeltip çıktım odadan. Parfüm sıkmamıştım çünkü o benim kendime has kokumu seviyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vaveyla | taegi
Teen Fictionyoongi x taehyung 18+, smut Yan çift: jikook, 2seok Real yaşamdan aldığım konuları kendimce değiştirip hikaye yazdım. lütfen gelip saçma sapan yorumlar yapmayın <3