7. bölüm

774 94 9
                                    

Hyunjin
"İçicek bir şey yok mu ya" dedi Jisung. "Bu çıkardığım şeyler ne amcık." dediğimde yüzünü ekşitti. "İçicek bir şey derken alkolden bahsetiyorum amip beyinli. Zaten son bir tane beyin hücren kalmış onu da kullan." diyip kafama vurdu. Orospu işte.

"Annemler içkilerin yokluğunu fark ederse sıçarım." dediğimde Changbin girdi araya. "Ben bizim mahallede reşit olan birinden istiyim getirsin." dedi. "Tamam o zaman beş şişe-." dediğimde Jisung sözümü kesti. "Yedi şişe soju!" dedi. "Ananın amı." dedi Changbin. "Oha çüş mk!" diye bağırdığımda Jisung orospusu dil çıkardı.

Hepimiz içkileri beklerken ne yapsak onu düşünüyorduk. "Jeongin'i davet edelim!" dedi Changbin bağırarak. "Hayır!" diye bağırmam işe yaramamış olmalı ki Changbin kapıya doğru ilerliyordu. "Ben de geliyorum!" dedi Jisung Changbin'in arkasından ona yetişmeye çalışarak.

"Gitmeyin!" diye bağırıp onların peşlerinden geldim. Changbin kolunu omzuma atıp "Düzelticeğiz aranızı aslanım." dedi. Jeongin'in evinin kapısının önüne geldiğimizde Jisung kapıyı çaldı. Kapıyı açan Jeongin'in annesi olunca yanımdaki iki mal da pazartesi sabahı istiklal marşı okunurken dimdik duran ilkokul çocukları gibi durmuş Jeongin'in annesine bakıyorlardı. "Şey... Jeongin evdeyse bizim eve çağıraktık... Eğleniriz diye." dedim arkamdan sırtımı çimdikleyen Changbin'in zoruyla.

"Jeongin!" diye bağırdı annesi. Jeongin aşağı kata inince annesine "Efendim?" dedi. "Gel bak arkadaşların gelmiş." diyip Jeongin'in gelmesiyle içeri gitti annesi. "Ne istiyorsun." dedi Jeongin sert bir şekilde. Ben bir şey demek için hazırlanıyordum ama arkamda beş saniye önce ağaç gibi duran ikili beni arkalarına atıp Jeongin'le konuşmaya başladı.

"Jeongin'cim canım yengem-" Jisung'un dediğiyle Jeongin'le aynı anda "Hooop yavaş!" dedik Jisung'a. Jisung arkasını dönüp bana "Sen bir sus." dedi. "Bu aptal yüzünden geceni mahvetme gel beraber eğlenelim içki falan da içeriz parti yehuu!" Jisung'un dediğiyle Changbin onu da arkaya attı. "Jeongin kardeşim gel beraber eğlenelim merak etme öyle parti dediğine bakma bunun. Bu arada sana bir şey göstericeğim." diyip telefonunu çıkardı ve Leblebi Düşkünleri grubunu anlatmaya başladı. Jeongin katılmak istemeyince Changbin daha da ısrar etmeye başlamıştı. En sonunda Jisung Changbin'in ağzını kapattı ve Jeongin'e "Gelecek misin?" dedi.

"Hyunjin yalvarsın gelmem için o zaman olur." dedi Jeongin ciddi bir şekilde. "Hyunjin hadi abisinin gülü." dedi Changbin Jisung'un elini yalayıp kurtulduktan sonra. "Jeongn ltfn evmze gelr msn" dedim kısık bir sesle. "Duyamıyorum." Jeongin'in dediğiyle Changbin kolumu arkamda döndürdü. "Lütfen evime gelir misin! LÜTFEN! NOLUR! AH!" dediğimde Jeongin acımış gibiydi. "Anne ben Hyunjinlere gidiyorum!" Jeongin'in dediğiyle Changbin kolumu bıraktı.

Jeongin kapıyı kapatıp bize baktı. Jisung Jeongin'in bileğini tuttu ve "Hadi yenge parti vuhuu!" diyip bizim eve sürükledi Jeongin'i. Ben kapıyı açtığımda iki öküz koltuğa atlamıştı. Jeongin ise evime bakıyordu. "Hatırlıyor musun? Eskiden her haftasonu sizin salonun ortasında müzik açıp dans ediyorduk. Bana dans haraketlerini öğretiyordun. Hâlâ dans ediyor musun?" dedi Jeongin.

"Tabii ki ediyorum ama eskisi gibi değil. Biliyorsun eskiden kursa gidiyordum ama şimdi kursu bıraktım." dediğimde şaşırmış gibiydi. "Neden bıraktın? Çok güzel dans ediyordun iyi yerlere gelebilirdin." dedi. "Annemler ben liseye geçince derslerime odaklanmam için beni kurstan aldılar." dedim. "Sanki bu beyinle Harvard'a gidebilirsin de." diyince suratımı ekşittim. "Ooo çifte kumrular ne konuşuyorsunuz burda." dedi Jisung yanımıza gelip. "Kes amcık." diyip koltuğa oturdum ve masadan bir şişe sojuyu kafama diktim.

"Jeongin soju ister misin?" dediğimde Jeongin kafasını hayır anlamında salladı ve yerdeki mindere oturup atıştırmalıklardan yemeye başladı. İkinci şişenin yarısına geldikten sonrasını hatırlamıyorum. Herhalde sızmışımdır. İyi geceler kendim.

Bugün intihar edeceğim||HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin