19. Bölüm

429 37 22
                                    

Okulun başlamasına bir gün vardı. Tüm yaz grupça takıldık. Arada da Hyunjin ile yalnız başımıza 'takıldık'. Chan yazın başında ehliyet aldığı için her hafta sonu grupça sahile gidiyorduk. Bu yaz eğlenceli geçmişti.

"Hyunjin hadi geç kalıyoruz."

"Bileklik seçiyorum bekle."

"Kafeye gidip yarım saat grupça boş yapacağız bunun neyine hazırlanıyorsun?"

"Tamam hazırım."

Hyunjin odasından çıktığında üstünü inceledim. Normal giyinmiş mk neyine hazırlandı bu kadar. Mutsuz gibiydi ama sikleyemezdim şu an.
Beraber Hyunjin'in evinden çıkıp kafeye doğru yürümeye başladık.

"Hangi kafeye gidicektik?"

"Her zaman gittiğimiz işte."

"Ne yapabiliriz ki orada?"

"Başka kafelerde ne yapıyorsan onu yapıcaksın amına koyım nasıl bir şey bekliyordun kafe denilince? Saçma sapan sorular sorup durma."

"Tamam."

"Üzdüm mü?"

"Hayır."

Hyunjin önümden yürümeye başladı. Kafeye gelene kadar da hiç konuşmadık.

"Sonunda geldiniz mk."

İkimiz de bir şey demeden masaya geçtik. Ben telefonumu çıkarıp Hyunjin'e 'özür dilerim' yazdım ama görüldü attı.

"Bugün hyunin çifti mutsuz görünüyor. Acaba ayrıldılar mı?"

"Dın dın dın."

"Bir şey olmadı."

"Bir şey olmadı."

"Aynı anda söylediğinize göre bir şey olmuş."

"AYRILMIŞLARSA MİNSUNG NET BEST COUPLE OLUYOR."

"Ayrıldılar mı ki?"

"Öyle gözüküyor."

"İzninizle."

Hyunjin masadan kalkıp tuvalete gitti. Herkesin gözü benim üstümdeydi.

"Naptın lan çocuğa?"

Hiçbir şey demeden ben de tuvalete gittim. Tuvalate gittiğimde daha içeriye bakmadan konuşmaya başladım.

"Hyunjin biliyorum kırıldın ama böyle bir anda gitme-"

İçeri baktığımda Hyunjin pisuvarın önünde şey yapıyordu. İşini halletiyordu işte.

İşini hallettikten sonra elini yıkamaya gittiğinde tekrar konuşmaya başladım.

"Özür dilerim."

"Sana kırılmadım."

"Siktir git oradan yarım saattir tribini çekiyorum."

"Trip atmıyordum."

"Ne o zaman?"

"Bileklik seçerken en sevdiğim bilekliği kırdım yanlışlıkla."

"..."

"..."

"Bu yüzden mi bu kadar üzgünsün?"

"Evet?"

"SENİN BEN EBENİ SİKİYİM STRESTEN GÖTÜM TERLEDİ AMIN EVLADI."

"NİYE BAĞIRIYORSUN EN SEVDİĞİM BİLEKLİK KIRILDI DİYE ZATEN ÜZGÜNÜM."

"OF AĞLICAM ŞİMDİ YERE ÇÖMELİP."

"NEDEN??"

"DÜN ŞAKASINA SİKSENE BENİ DEDİĞİMDE BENİ DUVARA SIKIŞTIRIP 'Lütfen de?' DİYEN KAFAMDA DADDY İSSUES ÇALDIRTAN ADAM GELMİŞ BİLEKLİĞİM KIRILDI DİYE ÜZGÜNÜM DİYOR."

Bugün intihar edeceğim||HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin