12. Bölüm

511 59 20
                                    


"Sonra işte iyi geceler yazmış."

"Çok tatlı çocuk yaa."

"Tatlı olsaydı başta gelirdi piç."

Felix kafama vurunca ben de onun kafasına vurdum. Kavga etmeye başlıyacaktık ama Chan bizi ayırdı.
Okula varınca Seungmin'e yanaştım.

"Hyunjin dersi dinliyor mu?"

"Hayır hocam her ders uyuyor."

"Tamam evladım."

Herkes sınıflarına gitti. Ben ise Seungmin ile beraber onun sınıfına gittik. Seungmin'in sırasına geldiğimde uyuyan Hyunjin ile karşılaştım.

"Hyunjin!"

"Efendim?"

"Gel hemen."

Hyunjin hiç itiraz etmeden peşimden geldi. Sınıftan çıktık.

"Ne oldu? Beni mi özledin bebek ekmek?"

Sırıtıyordu.

"Sen dersleri dinlemiyormuşsun hiç. Şurda sınava bir sene kalmış sen yatıyor musun?"

"Sen nerden biliyorsun?"

"Seungmin söyledi. Şimdi gitmem lazım ama dersleri dinle."

"Tamam hocam söz dinleyeceğim."

"Aferin akıllı ol."

"Ben zaten akıllıyım hocam sadece çalışmıyorum."

"Hahaha çok komik şakamatik seni."

Sınıfıma doğru gittiğimde Hyunjin'in gözlerinin hâlâ benim üzerimde olduğunu hissedebiliyordum.
Sınıfa girdiğimde Taehyun ile karşılaştım. Normal aslında sıra arkadaşıyız.

"Ee Beomgyu ile aranız nasıl?"

"İyi ama hâlâ flörtüz."

"Of sana baktığımda yaptığım salaklık aklıma geliyor."

"En azından daha 24 saat dolmadan ne kadar saçma bir şey yaptığının farkına vardın."

"Yine de çok saçmaydı. Neden yaptığımı bile bilmiyorum."

"Ben de neden kabul ettiğimi bilmiyorum."

"Şu an Hyunjin ile aran nasıl?"

"Karışık. Sevgili gibi hâllerimiz var ama flört bile değiliz  ama flört de sayılabiliriz ama flört olmak için çok şey yapmış gibiyiz ama bazen de arkadaş gibiyiz. Öylesine takılıyoruz diyip geçiyoruz çoğunlukla."

"Evet karışıkmış."

Zil çaldığında Kimyacı saniyesinde sınıfa geldi. Ders işledik işte yine sıkıcı konular. Teneffüs zili çalınca Felix'in sınıfına gittim. Sınıfa gittiğimde Jisung ile konuşan Minho'yu gördüm. Bunlar kavga etmişti en son. Jisung'un yanına gittiğimde Jisung beni fark edip Minho'ya küfür etmeye başladı.

"Aşağılık herif pislik!"

"Jisung?"

"Efendim aşkım?"

"Minho'yla barıştınız mı?"

"Evet."

"Hayır."

"Minho evet diyor sen hayır. Bir şey mi saklıyorsun?"

"ALAKASI YOK BENİ NASIL BÖYLE BİR ŞEYLE SUÇLARSIN? AYIP DEĞİL Mİ BİR KERE UTANMADIN MI SUÇLARKEN? YAZIKLAR OLSUN!"

Minho gülünce Jisung ona vurdu. Ben ise Jisung'u bileğinden tuttum kaçmaması için ve Hyunjin'i aradım.

Bugün intihar edeceğim||HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin