|yirmi ikinci bölüm|

5.4K 557 130
                                    


Yeşil ışık genç şifacının ellerinden çıkarken baş omeganın neden böyle olduğunu anlayamıyordu. Güçleri bile bunu anlamasına yetmiyordu.
Tedirgindi, şifacının kurdu acıyla ulumaya başlamış göğsünü tırmalıyordu. Baş omegadan aldığı annelik hissiyatı ile içgüdüleriyle başa çıkamıyordu.

"Felix, baş alfaya haber vermeliyiz."

Her şeyden birden olmuştu. Sürü liderinin evine ulaştığı an kurdu rahatsızca kıpırdanmıştı. Başta bunu çok önemsemese bile içeri girdiği an baş omeganın acı feromonları burnuna dolmuştu. Anında yatak odasına giderken beyaz çarşafların içinde acı içinde inleyen Felix'i görmek aklına bile gelmemişti. Öyle bitkin bir hâldeydi ki konuşmaya mecali bile yoktu.

"Baş alfa hisseti, geliyor."

Aniden zihninde yankılanan sesle kurdu bir kez daha baş omegaya boyun eğerken dakikalar geçmeden baş omeganın dediği şey gerçekleşmişti. Baş alfanın gergin feromonları tüm evi sardığı an kapı gürültüyle açılmıştı.
İki liderin arasında kıvranan omega son anda kendine gelerek odadan ayrılmış ve bahçeye çıkmıştı.

Şimdi ise baş alfa kırmızı gözleri ile eşinin fiziksel yarası olup olmadığını kontrol etmeye çalışıyordu. Mühründeki yanma hissi bir saniye bile geçmezken yönetimi ele alan kurdu ile eşine doğru ilerlemişti.
Baş omega alfasının varlığı ile sarı gözlerini açarken onu bu durumdan kurtarması için eşine bakıyordu.

Gözyaşları birer birer yastığına düşerken baş alfa kontrollü bir şekilde elini eşini uzatmıştı. Gözleri hissettiği farkındalıkla koyu kırmızıya dönüşürken yatakta yatan eşinin nefesleri ise birkaç saniyeliğine kesintiye uğramıştı.

O anda iki beden de kendi bağları hariç ruhlarında iki farklı bağ daha hissetmeye başlamıştı.

Baş alfanın kurdu tüm sürüyü sarsacak şekilde ulurken o anda herkes varislerin sağlıklı bir şekilde gelmesi için her şeyi yapabileceklerine karşı yemin etmişti.

Lee Felix, karnındaki bebekleri ile Hwang Hyunjin'in hayatında güneş ve ayı aynı anda gökyüzüne taşımıştı.

Duyguyu veremedim kesin olmadı silerim

Neyseee bu bölüm bugünün ikinci bölümü,
öncekini okumayanları dövüyormuşum???

Final yakındır öptüm byee

- larren

flowers ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin